Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

9. Legowisko Pijawek

Zleceniodawca: Automatycznie po wykonaniu zadania 8

Lokalizacja startowa: punkt 2, potem 11 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 17, potem 18 na mapie

Opis ukończenia questu:

Udajemy się do bazy Stalkerów i informujemy Bearda o siedlisku. Następnie zwracamy się do Owla, prosimy o udzielenie informacji i wypytujemy o gaz. Będzie nas to kosztowało 2 000, ale przynajmniej poznamy nasz kolejny cel (punkt 17 na mapie) - most pełen nieprzyjemnych anomalii. W zaznaczonym na czerwono miejscu odszukujemy jeepa (screen), na tyłach którego spoczywa skrzynia, której zawartość zabieramy.

Możemy przeszukać kolejne pojazdy w których znajdziemy nieco zaopatrzenia - Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Możemy przeszukać kolejne pojazdy w których znajdziemy nieco zaopatrzenia. Nie uda nam się na razie otworzyć skrzyni na ciężarówce spod numeru 17. W punkcie niebieskim , pod mostem (zawalony fragment) odszukujemy spalony wrak (screen), a w nim skrzynkę z kluczem i dokumentami. Będąc w posiadaniu obu kluczy wracamy do punktu 17, otwieramy skrzynię na pace ciężarówki i wyciągamy kanister z gazem.

Ruszamy do punktu 18 na mapie, gdzie będziemy musieli podłączyć kanister do skrzynki po lewej stronie od zaworu (screen) i wpuścić gaz do siedliska stworów - Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Ruszamy do punktu 18 na mapie, gdzie będziemy musieli podłączyć kanister do skrzynki po lewej stronie od zaworu (screen) i wpuścić gaz do siedliska stworów. Po umieszczeniu gazu na miejscu, przekręcamy zawór. Wyciągamy broń, ponieważ przez najbliższe kilkadziesiąt sekund (licznik w prawym górnym rogu ekranu), będziemy musieli przetrwać ataki kolejnych potworów - krwiopijców. Kiedy czas dobiegnie końca, wracamy do Beard'a i informujemy go o zniszczeniu leża. Możemy również sprzedać dokumenty Owl'owi.

Zleceniodawca: Sultan - Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

10. Zdecyduj, co zrobić

Zleceniodawca: Sultan

Lokalizacja startowa: punkt 10, potem 2 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 11 na mapie

Opis ukończenia questu:

Wysłuchujemy Sultana i jego opowieści o planowanym ataku na Stalkerów. Chwilę później, meldujemy o tym Beard'owi. Następnie rozmawiamy ze stojącym obok Sultana - Knuckles'em i mówimy mu, że chcemy wyruszyć razem z nim w nocy. Na miejscu rozmawiamy z nim ponownie i informujemy o gotowości do rozpoczęcia ataku.

Pora na dokonanie wyboru- opowiemy się po stronie bandytów i zaczniemy strzelać do Stalkerów na atakowanej łodzi, albo zaczniemy strzelać w plecy naszym niedoszłym przyjaciołom - bandytom - Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pora na dokonanie wyboru- opowiemy się po stronie bandytów i zaczniemy strzelać do Stalkerów na atakowanej łodzi, albo zaczniemy strzelać w plecy naszym niedoszłym "przyjaciołom" - bandytom. Po skończonej walce (screen) upominamy się o nagrodę od stosownej osoby (przywódcy bandytów/Stalkerów, zaznaczonego na naszej mini-mapce w grze).

1 - Questy (cz.5) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry