Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

5) Bunkier Naukowców - Wewnątrz dostaniemy wiele misji. Znajdziemy w nim również mechanika, który po wykonaniu dla naukowców kilku zadań, ulepszy nasze pancerze (niektóre modyfikacje może przeprowadzić tylko on).

6) Anomalia Popielisko - Anomalia ogniowa z artefaktem, w której umieścimy detektor z misji 14 (Badania nad Anomaliami) - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

6) Anomalia Popielisko - Anomalia ogniowa z artefaktem, w której umieścimy detektor z misji 14 (Badania nad Anomaliami). Na południowym zachodzie, pod kamieniami - stalowy hełm i medykamenty. Nieco dalej, pod drzewem iglastym - snajperka.

7) Magazyn Kontenerów - Jedna z dwóch siedzib bandytów w tym sektorze - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

7) Magazyn Kontenerów - Jedna z dwóch siedzib bandytów w tym sektorze. Staramy się ich nie wykończyć przed dotarciem do zadania 2 (Zakładnik), bowiem możemy stracić wartościowe osiągnięcie. W kabinie furgonetki po stronie północnej - karabin, wódka i amunicja.

8) Kompleks Wentylacyjny - Podziemia tej lokacji odwiedzamy przy okazji 12 (Oaza)po to, aby wyciągnąć wartościowy artefakt - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

8) Kompleks Wentylacyjny - Podziemia tej lokacji odwiedzamy przy okazji 12 (Oaza)po to, aby wyciągnąć wartościowy artefakt. Natomiast w zadaniu 9 (Nocne Polowanie) zapolujemy tu nocą na chimerę. W betonowej rurze na południu - amunicja i granaty.

9) Lądowiska dla Helikopterów - pole minowe z zadania 23 (Ogończa 1) - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

9) Lądowiska dla Helikopterów - pole minowe z zadania 23 (Ogończa 1). Przechodzimy unikając ciemniejszych plam na mini-mapie / ziemi.

10) Parking - Anomalia elektryczna, artefakt i zombie - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

10) Parking - Anomalia elektryczna, artefakt i zombie. Odwiedzamy to miejsce w zadaniu 14 (Badania nad Anomaliami). Z jednego z samochodów możemy wyciągnąć granaty, pistolet i medykamenty. Ze skrzynki przy "wieży" - apteczki i ogniwa Gauss'a.

1 - Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry