Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

1. Niezidentyfikowana Broń / Karabin Gaussa

Zleceniodawca: Kovalsky, automatycznie po dotarciu do sektora Prypeć

Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 2 na mapie

Opis ukończenia questu:

Kovalsky zleca nam przechwycenie tajemniczej broni. Zaczynamy zejścia na parter (schody w dół w punkcie białym). W razie potrzeby mechanik (punkt 3 na mapie) wyda nam amunicję i naprawi wyposażenie za darmo (możemy go nawet poprosić o pancerz). Podobnie zresztą medyk (punkt 4 na mapie). Tarasov (punkt 2 na mapie - screen) zabierze nas wraz ze swoim oddziałem na teren szpitala, gdzie ma miejsce właściwa misja.

Przenosimy się do punktu 5 - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Przenosimy się do punktu 5. Podążając za zaznaczonym na mini-mapie żołnierzem, zajmujemy pozycję strzelecką na piętrze zachodniego skrzydła szpitala (punkt 6). Nie wychylamy się z zza ściany, bo przeciwnicy mogą nas bardzo szybko wypatrzeć. Kiedy stojący obok nas żołnierz (screen) zakomunikuje że oddział jest gotowy do ataku na nasz znak - zdejmujemy jednego z wrogich żołnierzy na placu i rozpoczyna się strzelanina.

Czekamy cierpliwie i ignorujemy rozkaz o przeszukaniu ciał poległych na placu przeciwników - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Czekamy cierpliwie i ignorujemy rozkaz o przeszukaniu ciał poległych na placu przeciwników. Nie ruszamy się z miejsca. Po kilkunastu sekundach okaże się że to zasadzka, a ze wschodniego skrzydła wypadnie grupa wrogich żołnierzy. Koncentrujemy się na gadatliwym przywódcy (strzelamy dopiero kiedy podniesie ręce), który wystawił się z poszukiwaną przez nas bronią na dachu po lewej (screen).

Załatwiamy go jak najszybciej, ponieważ jego ataki są diabelnie celne i skuteczne - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Załatwiamy go jak najszybciej, ponieważ jego ataki są diabelnie celne i skuteczne. Musimy wybić wszystkich przeciwników, a następnie zabrać karabin którym posługiwał się ich przywódca. W punkcie 7 znajdziemy klatkę schodową, która doprowadzi nas na pierwsze piętro, do interesującego nas miejsca (screen). Karabin pokazujemy zleceniodawcy i oglądamy scenkę rozpoczynającą kolejną misję.

FAZA 2 - naprawa broni - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 2 - naprawa broni

Lokalizacja docelowa: punkt 8 na mapie Prypeć, punkty 4, 30 na mapie Zaton

Musimy dostać się do Zaton, w tym celu rozmawiamy z Garry'm - przewodnikiem który przed sekundą dotarł do sektora (punkt 8). Jeśli w zadaniu 11 (Kontrakt z naukowcami) sektora Jupiter pomogliśmy Garry'emu, wręczy nam teraz dosyć rzadki artefakt - Bąbel. Nasz zepsuty karabin pokazujemy Cardan'owi - mechanikowi sektora Zaton (punkt 4). Chłopak przyśnie w trakcie, więc możemy sami uciąć sobie wielogodzinną drzemkę. Kiedy zaczepimy go ponownie, wręczy nam klucz dostępu do laboratorium w podziemiach (punkt 30 - screen).

1 - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

 

Schodzimy po schodach, rozprawiamy się z bandą zombich w korytarzu, docieramy do kolejnych schodów prowadzących w dół. Po prawej od schodów mamy drzwi do kolejnego pomieszczenia. Zapisujemy stan gry, ponieważ za chwilę stoczymy walkę z wyjątkowo żywotnym przeciwnikiem. Dwunożny mutant na szczęście jest za szeroki aby zmieścić się w futrynie, dlatego wycofujemy się do klatki schodowej za każdym razem, gdy tylko do nas podejdzie. Wchodzimy po schodach na górę i jeszcze wyżej - po drabinie na ścianie. Metalowym podestem pod sufitem przechodzimy na drugą stronę pomieszczenia (południowy zachód) i odszukujemy szyb wentylacyjny (screen) do którego wskakujemy. Kanał zaprowadzi nas prosto to dokumentów których szukaliśmy. Możemy teraz wrócić do mechanika który w przeciągu kilku godzin naprawi nam Gauss Rifle. Będziemy mogli kupić u niego również amunicję (6 pocisków za jedyne 2 000).

FAZA 3 - Kovalsky - Questy (cz.1) | Prypeć i Laboratorium X8 w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 3 - Kovalsky

Wracamy do sektora Prypeć (pilot w bazie Stalkerów w Zaton również może nas teraz tam zabrać, w zamian za 4 000). Na miejscu zaczepi nas Garry i opowie o najemnikach których prowadził ostatnio do sektora. Po wysłuchaniu historii meldujemy się do Pułkownika i opowiadamy o Gauss'ie.