Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Ciemne Chmury ponownie zawisły nad Europą (i nie tylko), tym razem przynosząc nam możliwość zagrania w czterech nowych kampaniach, w których znacznie poprawiono elementy realizmu w rozkładzie map świata gry, dynamiki prowadzonej kampanii oraz poziomu trudności - Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Ciemne Chmury ponownie zawisły nad Europą (i nie tylko), tym razem przynosząc nam możliwość zagrania w czterech nowych kampaniach, w których znacznie poprawiono elementy realizmu w rozkładzie map świata gry, dynamiki prowadzonej kampanii oraz poziomu trudności.

Poniższy poradnik zawiera zbiór informacji, wskazań na najprostsze rozwiązania/metodę przejścia wszystkich czterech kampanii dodatku Mediewal II Total War - Królestwa, dla każdej frakcji danej kampanii z osobna.

Poradnik jest pisany z myślą o graczach, którzy już mieli do czynienia z podstawową wersją gry Mediewal II Total War.

Grzegorz "O.R.E.L." Oreł

Informacje o Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

Autor : Grzegorz O.R.E.L. Oreł

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 105, ilustracje: 333 .

Popularne strony w Medieval II: Total War - Królestwa - poradnik do gry

28.01.2008 20:20
Azuredragon
32
Konsul

Aż dziw, że dopiero teraz. Ale jak to się mówi: "lepiej późno niż wcale". ;)

28.01.2008 22:13
odpowiedz
Miniu
185
Senator

Mi sie podoba .Ciekawie napisany i dosc szczegolowy .
Musze w koncu znalesc czas by pograc w ten dodatek.

28.01.2008 22:35
odpowiedz
Thorvik
61
Pretorianin

Parę uwag odnośnie amerykańskiej kampanii: Grając Hiszpanami na początku opieraj się głównie na siłach najemnych. Praktycznie od pierwszej rundy masz możliwość werbowania olbrzymich armii tubylców, europejczyków trzymaj więc w rezerwie. Nie przesadź z wielkością wojsk - na początku łatwo przesadzić, co zaowocuje potężnym deficytem, jeśli jednak będziesz sprawnie zarządzał kasą (i będziesz systematycznie rozwiązywać dostawane w "nagrodę" zbędne oddziały konnych konkwistadorów) wkrótce nie będziesz miał co robić z pieniędzmi.

W pierwszej turze wzmocnij posiadaną armię o łuczników i (najtańszą dostępną) piechotę, zaatakuj najbliższe rebelianckie miasto na wschodzie. Rozpocznij oblężenie i jeszcze w tej samej turze szturmuj. Działem wystrzelaj wojowników na centralnym placu (jeżeli nie masz nic przeciwko wykorzystywaniu idiotycznego AI, skłaniającego indian do masowego samobójstwa pod ogniem ciężkiej artylerii) lub po prostu zrób parę wyłomów i szturmuj pod osłoną łuczników. W tej samej turze załaduj drugiego generała wraz z armią na statek i skieruj się na wschodnie wybrzeże imperium Majów. Wzięci w dwa ognie padną błyskawicznie. Trzymaj w obwodzie pewne siły w miejscach zagrożonych desantem z Europy, reszcie wyznacz zadanie rozmontowania imperium Azteków.

Rozumiem nieprzewidywalność AI, ale parę tego typu zdań można było napisać. Tym bardziej że podana wyżej taktyka w zasadzie nie ma szans się nie udać... no chyba, że w ramach utrudnień w pierwszej turze wypowiesz wojnę wszystkim zainteresowanym stronom :) Pamiętajcie, że Hiszpanie wygrali rozgrywając frakcje indian przeciw sobie, wy też możecie tak zrobić!

14.02.2008 12:28
odpowiedz
Mr.Kalgan
187
Gold Dragon

Niech to ktoś podda korekcie. Ilość błedów gramatycznych, interpunkcyjnych, sprawia, że nie da się czytać. Są też ortograficzne

"Lekka kawaleria....radzi sobie z łatwością przeciw wrogiej lekkiej piechocie oraz formacją łuczniczym... Skuteczna podczas wojnie przecw Mongołom"

I tak dalej i tak dalej. Dyslektycy niech tworzą jak muszą, ale trzeba to redakcyjnie obrobić bo wstyd dla wydawcy.

14.02.2008 13:12
odpowiedz
Mr.Kalgan
187
Gold Dragon

Są sformułowania pełne filozoficznego uroku i nawet można domyślić się o co chodzi

" W powyższej regule występuje zalezność od tego jaką armią grasz..""

"Komputer ma AI taki, że otwiera ogień do tego co najblizej" - nie tylko głęboka myśl ale i swoisty rodzajnik sztucznej inteligencji, do tego i konstrukcja zdania nietuzinkowa.

14.02.2008 13:35
odpowiedz
||Peter||
89
Peterski

Mnie intryguje dlaczego "poza tym" jest konsekwentnie pozamieniane na "pyzatym" :)

14.02.2008 13:37
👍
odpowiedz
JOY
131
Generał

iii tam czyli ciachamy wojsko na maksa i lecimy z podbijaniem. Ot filozofia .

14.02.2008 14:14
odpowiedz
xanthienne
60
Centurion

Zdecydowanie brak korekty zabija ten poradnik.... mnie zatrzymał "mór włóczni" .....

14.02.2008 15:43
👍
odpowiedz
dzipsi
42
Pretorianin

Ja się dziwie jak wy się dopatrujecie tych błędów?? czytacie każdą literke po koleji ?? nie czytacie całych wyrazów??? a może poprostu czytacie zdania po 4-5 razy żeby je w ogóle zrozumieć???? czytacie poradnik żeby znaleść błędy ortografizne?? a poza tym to wspaniała młodzierzowa reakcja łancuchowa jedyen zafajdaniec napisze coś o ortografi albo o czym innym co mu sie akurat nie podoba a drugi o podobnym stopniu intelektu odrazu go popiera i przyznaje mu razcje. to prawda że swój swego rozpozna, zapewne juś powstało z tego wiele wspaniałych par które czymają się do dziś, szkoda że to pary homosexualne :/

27.02.2008 11:39
odpowiedz
Saed
115
Pretorianin

Dziecko Neostrady?
Czuję rychłego bana... :>

19.03.2008 17:58
odpowiedz
zanonimizowany541851
1
Junior

"Parę uwag odnośnie amerykańskiej kampanii: Grając Hiszpanami na początku opieraj się głównie na siłach najemnych." Niezabardzo, wszelkie dostępne siły najemne Indian, są nadzwyczaj słabe, co prawda liczebne, ale łatwo popadają w panikę. Gdy wystawiasz formacje mięsa armatniego ( Indian ) z regularną armią Hiszpanów, gdy mięso zaczyna uciekać, morale reszty ( niezależnie czy Indian czy Hiszpanów ) spadną drastycznie. + Utrzymanie Mięsa armatniego przy regularnych armiach jak zauważyłeś – kosztuje.

"Rozumiem nieprzewidywalność AI, ale parę tego typu zdań można było napisać. " - Miałem na myśli AL Kompa na mapie świata, nie opisywałem taktyk bitewnych.

"Niech to ktoś podda korekcie. Ilość błedów gramatycznych, interpunkcyjnych, sprawia, że nie da się czytać. Są też ortograficzne " No cóż, tak to jest gdy ktoś przechodzi z Niemieckiego na Polski, Przepraszam ? ^^

"Są sformułowania pełne filozoficznego uroku i nawet można domyślić się o co chodzi " - Przepraszam ponownie że zmusiłem niektórymi zwrotami do czytania między wierszami ^^

Mnie intryguje dlaczego "poza tym" jest konsekwentnie pozamieniane na "pyzatym" :) - O rety :O

Zdecydowanie brak korekty zabija ten poradnik.... mnie zatrzymał "mór włóczni" ..... "mur włóczni " to dosłowne nazewnictwo ze Polskiej wersji gry, niestety coś przegiołem z "ó"

Ojej „dzipsi” staje w mojej obronie. Pierwszy który broni treści ponad formę. Jak miło ^^, starałem się, to nie miało być dzieło literackie : S

ojej starałem się :L

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84169Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84168Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84167Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84166Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84165Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84164Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84163Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84162Medieval II: Total War - Królestwa - screen - 2007-06-15 - 84161