Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Przeładujcie swoje strzelby, zaopatrzcie się w Stimpacki, zażyjcie Rad-Xy, napełnijcie wodą swoje manierki. Na końcu odpalcie swoje PIPBoye-2000. Znajdziecie w nich osobisty, polowy poradnik elektroniczny. Dzięki niemu Wasza przygoda stanie się łatwiejsza, a podróż przez pustkowia mniej niebezpieczna. Z jego pomocą rozwiążecie wszystkie misje główne, nie przegapicie żadnych zadań pobocznych oraz poznacie lokacje specjalne. Pragnę również przypomnieć, że Wasze PIPBoye posiadają w pełni zaktualizowane oprogramowanie. Najnowsze łatki uzupełniły Wasz poradnik o całą mapę świata ze wszystkimi lokacjami, statystyki, tabele, dokładny opis dostępnego uzbrojenia, charakterystykę pancerzy, dane przedmiotów oraz zestawienie wszystkich sojuszników, którzy mogą zasilić Waszą drużynę. Całość wzbogacona jest o analizę współczynników, umiejętności, cech i nieśmiertelnych Perków (profitów). Wszystko po to, abyście mogli z kultowego króla klimatu wycisnąć absolutnie wszystko. Wojna nigdy się nie zmienia, a magia i piękno Fallouta nigdy nie przemija. Zatem powodzenia Wybrańcy. Niech Wam piasek lekkim będzie.

UWAGA Poradnik wykonałem na podstawie polskiej wersji gry z najnowszym patchem 1.2.

Informacje o Fallout - poradnik do gry

Autor : Patryk ROJO Rojewski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 54, ilustracje: 248 .

Popularne strony w Fallout - poradnik do gry

Fallout - screen - 2010-03-22 - 182785Fallout - screen - 2010-03-22 - 182784Fallout - screen - 2010-03-22 - 182783Fallout - screen - 2010-03-22 - 182782Fallout - screen - 2010-03-22 - 182781Fallout - screen - 2010-03-22 - 182780Fallout - screen - 2010-03-22 - 182779Fallout - screen - 2010-03-22 - 182778Fallout - screen - 2010-03-22 - 182777

Komentarze Czytelników (48)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
08.01.2008 23:25
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

To juz chyba z nudow powstalo hehe. Swego czasu to bym taki poradnik z falloutow 1 i 2 z pamieci stworzyl :) To samo z baldurami :p

08.01.2008 23:29
😜
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Mr.B-F - Fakt. Z nudów. Przy poradnikach do F1 i F2 z nudów i dla jaj siedziałem w sumie 35 dni po 8-9 godzin dziennie :-) Chciałbym tak z pamięci. Zazdroszczę! :-)

09.01.2008 11:38
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

Tak to odebralem, relax. "Nie ma aktualnie nic lepszego do roboty na golu to zrobie poradnik do fallouta :)". Za to z tymi poradnikami pamieciowymi to na powaznie bylo :d

09.01.2008 11:48
😃
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Mr.B-F Luz. Ja tylko wykonywałem rozkazy :-)

09.01.2008 12:09
👍
odpowiedz
Fiooodooor
6
Junior

10/10 za przywołanie miłych wspomnień -> czekam na Fallouta 2 (to już było by wyzwanie oraz nie banalny poradnik)...

09.01.2008 12:16
👍
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Flooodooor - Poradnik powinien ukazać się niebawem :-)

09.01.2008 12:23
👍
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Poradnik jak zwykle fachowo wykonany, +1

09.01.2008 12:30
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Vidos - Big thx. Dopiero po ukończeniu pracy człowiek widzi ile mógł jeszcze poprawić i dodać. Poradnik do F2 zmodernizowałem i jeszcze bardziej poszerzyłem. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Gorąco pozdrawiam napromieniowanych :-)

09.01.2008 16:17
odpowiedz
land6r
35
Pretorianin

Cały rozdział dotyczący Krypty 13 jest zatytułowany Krypta 15, w rozdziale: Garść Porad Ogólnych, mała lierówka "Kradzieź"

09.01.2008 16:45
odpowiedz
land6r
35
Pretorianin

Zapomniałem dodać że poradnik jest bardzo fajny :).
Dodałbym do niego jeszcze informacje dla osób które mają za niski level a chcą go szybko podnieść że idealnym do tego miejscem są Gruzy, lokacja ze Szponami Śmierci, po zabiciu wystarczy wyjść z lokacji przepuścić w Pipboyu 1 godzinkę i pojawiają się 2 lub 3 szt. tym sposobem można podnieść w niedługim czasie postać o kilka poziomów.

09.01.2008 17:42
😁
odpowiedz
komin
39
Pretorianin

gdzies na youtube jest filmik w przyspieszonym tepie jak w chyba 40 minut przejsc gre

filmik sprzed kilku dobrych lat

09.01.2008 19:01
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

land6 - Zgadza się, ale jest to trochę nagięcie zasad. Takie lipne levelowanie, hmmm sam rozumiesz. Z Falloutem tak nie można:-)

Komin - Mi też to zajęło jakos tak, może nawet 30 minut + bez strzelania. Jest to jednak (tak jak nazwałem jeden z rozdziałów) - KASTRACJA Fallouta.

09.01.2008 19:16
👍
odpowiedz
D3O
92
Leutnant

Świetny poradnik(chociaż przeczytałem z ciekawości bo Fallouta przeszedłem dawno, ale za niedługo chyba kolejny raz mnie najdzie ochota na przejście), miło że ktoś z Gry-Online jeszcze gra i robi poradniki do takich gier :) Dzięki.

09.01.2008 19:18
😊
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

D30 - Przyjemność po mojej stronie :-)

09.01.2008 23:53
👍
odpowiedz
Psycho_Mantis
127

Jak zawsze świetna robota Rojo :D
Pozdro :D

09.01.2008 23:56
👍
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Pozdrawiam socjologa pozdrawiam :-)

10.01.2008 00:10
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

ROJO --> mimo wszystko poradnik wyczesany.

12.01.2008 20:55
😡
odpowiedz
Cobrasss
134
Senator

Kurde na co tu taki poradnik skoro można za free dostać kupując Fallout SAGA lub gdzieś w internecie znaleść.

13.01.2008 01:41
😁
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Cobrasss - a tego poradnika nie znalazłeś w Internecie ?

16.01.2008 20:59
odpowiedz
land6r
35
Pretorianin

Poprawcie ta kryptę 15 bo albo nikt nie czytał tego poradnika albo wszyscy zapomnieli gdzie jest krypta 15.

20.12.2008 14:41
odpowiedz
^sv3n
29
Pretorianin

Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.

23.01.2009 00:23
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

Poradnik zawarty w Sadze? Zgadzam się.

25.02.2009 11:19
odpowiedz
Brylanteiro
1
Junior

Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442

07.03.2010 13:53
odpowiedz
rvn0000
95
Konsul

land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15

10.01.2011 11:52
odpowiedz
COREnick
9
Hunter

Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do

spoiler start

piętnastki i okazało się, iż potrzebuję liny.

spoiler stop

Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem

spoiler start

szukać owej liny w okolicy wejścia do piętnastki i nic z tego. Zajrzałem więc do poradnika i okazało się, że należy szukać w tej wiosce, która jest po drodze.

spoiler stop

Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)

EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D

05.03.2011 19:21
👍
odpowiedz
ROJO.
126
Magia Kontrastu

hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P

27.02.2012 23:34
odpowiedz
rom
30
Pretorianin

Lubisz tutaj zaglądać raz na jakiś czas, co ROJO ?

03.01.2014 22:22
odpowiedz
zanonimizowany966682
2
Junior

Dzięki Patryk rojo za ten poradnik

21.03.2014 14:48
odpowiedz
zanonimizowany476174
3
Junior

Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?

18.01.2015 16:21
odpowiedz
Wiatr1000
24
Chorąży

@Brylanteiro

Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.

Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.

C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.

A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P