Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zatoka Seitung, Szlak Saoshang oraz Urwisko Jaya | Wyspa Shing Jea poradnik Guild Wars: Factions

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kolekcjonerzy - Zatoka Seitung, Szlak Saoshang oraz Urwisko Jaya | Wyspa Shing Jea - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Urwisko Jaya

Kolekcjonerzy:

Rei Ming (3 srebrne monety szkarłatnych czaszek) - 1

Gruut Śnieżna Stopa (3 pierzaste trofea) - 2

Morokam (3 skradzione towary) - 3

Zadania:

Zho:

  1. Na ratunek - należy udać się do Zatoki Haiju, i obronić tam wioskę przed atakami skażonych.

Poniższe dwa zadania można znaleźć w (4). Spotkacie tam Tengu oraz Yeti walczącego ze sobą. W zależności od tego, który przeżyje, otrzymacie jedno z poniższych zadań.

Gull Haczykowaty Dziób:

  1. Rytuał odwagi - należy udać się w wyznaczone miejsce, tam porozmawiać raz jeszcze z Gullem, po czym pozwolić mu zabić Yrrga Twardego Zęba. Ważne jest, aby zabić jego obstawę, zanim zostanie zabity przez Gulla, w przeciwnym wypadku zadanie nie zostanie zaliczone i trzeba będzie je powtórzyć. Innym sposobem jest najpierw pokonać obstawę, a potem porozmawiać z Gullem.

Yorrt Mocna Szczęka:

  1. Godna śmierć - należy zaprowadzić Yorrta w wyznaczone miejsce i tam pozwolić mu zginąć z rąk Tengu. To ważne, gdyż inaczej zadanie nie zostanie zaliczone i trzeba będzie je powtórzyć. Dopiero, gdy Yorrt zginie podnieście jego maczugę i oddajcie ją jego synowi - Trrokowi Mocnej Szczęce.

Szlak Saoshang

Bardzo mała kraina, przez która trzeba przejść, aby dostać się do Zatoki Seitung. Po drodze spotkacie dość słabe stworki (max 11 poziom), więc nie ma się czego obawiać.

Zatoka Seitung

Kolekcjonerzy:

Wysłanniczka Chien (1 szpon demona oni)

Trzech Klasztornych Kwatermistrzów (5 klasztornych kredytów)

Rzemieślnicy:

Fugui Ge, Lain, Tsukare (zbroje, poziom 4)

Hai Jeling (uzbrojenie)

Shinichiro (surowce)

Najemnicy (poziom 13):

Lukas (strażnik)

Yuun (szybki strzelec)

Taya (uzdrowicielka)

Kisai (elementalistka powietrza)

Mai (zabójczyni)

Aeson (spirytualista)

Kupcy i handlarze:

Aiko (kupiec)

Yumiko (handlarz barwnikami)

San Ling (handlarz materiałami)

Songlian (handlarz rzadkimi materiałami)

Yukito (handlarz runami)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Nauczyciele:

Masaharu (umiejętności)

Pozostali:

Brat Pe Wan

Mat Xiang

Strażnik Lae Fao

Lady Mukei Musagi

Mei Ling

Zunraa

Zadania:

Brat Pe Wan:

  1. Szukanie guza - należy udać się we wskazane miejsce na spotkanie z Zho, a następnie oczyścić świątynię.

Mat Xiang:

  1. Brzemię mistrza - należy udać się do Doków Kaineng i porozmawiać z Arcymistrzem Greico, następnie na Bazar Waijun spotkać się z Mistrzem Togo. Z kolei on zleci nam powiadomienie Jiy o śmierci jej syna. Ostatecznie trzeba wrócić do Arcymistrza Greico.

Lady Mukei Musagi:

  1. Porwany syn - jedno z trudniejszych zadań. Należy udać się we wskazane miejsce i zabić naprawdę sporą grupkę szkarłatnych czaszek, a następnie porozmawiać z porwanym synem i przekazać jego matce list od niego. Najlepiej zrobić to zadanie z drużyną przynajmniej 15 poziomowych postaci i rozpocząć ją z Zen Daijun (jest bliżej, a poza tym najemnicy mają tam 16 poziom). Dobrze jest wziąć ze sobą jakieś umiejętności zadające obrażenia obszarowe. Jeśli zginiecie, nie przejmujcie się, w pobliżu jest świątynia, więc nie nabiegacie się zbyt wiele. Poza tym można tam znaleźć kilka innych zadań, za które otrzymacie doświadczenie, które zniweluje wasze pośmiertne osłabienie.
Mapka do zadania Niechciany gość - Zatoka Seitung, Szlak Saoshang oraz Urwisko Jaya | Wyspa Shing Jea - Guild Wars: Factions - poradnik do gry
Mapka do zadania "Niechciany gość"

Zunraa:

  1. Niechciany gość - zadanie jest stosunkowo proste, choć na początku może być gorąco, gdyż teren patrolują dwie spore grupki skażonych. Dlatego też najlepiej jest stanąć niedaleko bramy i ściągnąć przeciwników po kolei do siebie. Potem już tylko wystarczy kierować się do następnych punktów morowego powietrza. Usuwa je Zunraa, który zaraz na początku się do was przyłącza. Niestety ma on zaledwie 13 poziom, a do tego pcha się we wrogów jak głupi, dlatego może się zdarzyć, że zginie. Nie przejmujcie się tym jednak, gdyż wystarczy podejść do jednej ze świątyń (1) i uderzyć w dzwon. Morowe powietrze jest oczyszczane jak tylko Zunraa przez nie przejdzie. Ponieważ podąża on za dowódcą drużyny dobrze jest zostawić resztę grupy przed chmurą i pozwolić liderowi poprowadzić Zunree. Po zabiciu ostatniego przeciwnika (pojawia się po oczyszczeniu biblioteki z morowego powietrza) zadanie jest wykonane. Wystarczy przenieść się do Zatoki Seitung i odebrać nagrodę - 4000 PD oraz 15 punktów atrybutów.