Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wylęgarnia Gyala - miasto i misja | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Zadanie w tej misji polega na doprowadzeniu karawany do Szybu Lewiatana - Wylęgarnia Gyala - miasto i misja | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Misja

Zadanie w tej misji polega na doprowadzeniu karawany do Szybu Lewiatana. Przynajmniej jeden młody żółw musi przeżyć.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, należy ochronić wszystkie 5 młodych. Aby otrzymać nagrodę ekspercką musimy doprowadzić na miejsce przynajmniej dwa młode.

Misja dość trudna, bardzo ciężko ochronić wszystkie żółwiki. Proponuję, aby wziąć jak najwięcej czarów, które masowo ochraniają przed obrażeniami fizycznymi, zwłaszcza duch Schronienie rytualisty oraz Ochrona przed Ciosami potrafią zdziałać cuda, gdyż obejmują swoją ochroną również żółwie. Dodatkowo pułapki ustawiane w pobliżu młodych oraz wszelkiego rodzaju czary obszarowe działające przez pewien czas znacznie ułatwią zabicie wrogów atakujących żółwie. Ponadto, po rozmowie z Petrasem (1), możecie otrzymać do trzech znaczników dymnych. Upuszczone na ziemię kierują w ten punkt ostrzał żółwi oblężniczych. Powodują one spore obrażenia na dość dużym obszarze, a do tego powalają. Upewnijcie się, że choć jedna osoba ma ze sobą owy znacznik.

Szczególnie groźne są Kolosy, które potrafią przewrócić nawet żółwia. Jest on wtedy niezdolny do prowadzenia ostrzału. Na szczęście wystarczy z nim porozmawiać, aby stanął znów na nogi. Uważnie się rozglądajcie, czy jeden z nich nie leży, są naprawdę wielką pomocą w tej misji.

Są dwa sposoby na wykonanie tej misji. Pierwszy składa się z dwóch faz: najpierw rozmawiacie z Petrasem, bronicie młodych i eskortujecie je do celu, po czym bronicie ich przed atakami skażonych. W trakcie drogi do Szybów Lewiatana będziecie co jakiś czas atakowani przez Kurzików. Każdorazowo zostaniecie o tym ostrzeżeni, karawana się zatrzyma, a wy będziecie musieli odeprzeć szturm. Jest to metoda krótsza, ale niosąca za sobą spore ryzyko porażki i wymagająca od drużyny sporego zgrania.

Druga metoda jest dłuższa, ale zostawia większy margines błędu. Zaraz po rozpoczęciu misji biegnijcie jak najdalej w prawo, tak, jak to pokazuje mapka. Pod żadnym pozorem nie rozmawiajcie z Petrasem. Nie przejmujcie się tym, że zacznie coś gadać, a nawet da rozkaz do wymarszu - nie ruszy się z miejsca. Podążajcie teraz na południe aż do miejsca, gdzie zobaczycie pierwszą grupę Kurzików. Po jej eliminacji w waszym kierunku zaczną biec dwie kolejne grupy. Skierujcie się na jedną z nich i nie zważajcie na drugą. Powinny się rozdzielić, dzięki czemu będziecie mogli się z nimi uporać po kolei. Następnie znajdźcie kolejną grupę z Kolosami i postępujcie jak wyżej. Jeden z takich oddziałów czai się właśnie w Szybach Lewiatana (starajcie się poruszać mniej-więcej tak, jak na mapce, to znajdziecie wszystkich. Gdy wyeliminujecie czwartą grupkę (przed punktem 2) zatrzymajcie się na chwilę i nie wchodźcie na piaszczysty teren. Po chwili zobaczycie dwie grupy zdążające w waszym kierunku. Jak najszybciej wybierzcie jedną z nich i ściągnijcie ją na morze. Walka z oboma na raz może się okazać bardzo kosztowna.

Dalsza droga doprowadzi was do kolejnego oddziału znajdującego się w pobliżu statku. Po jego wyeliminowaniu zobaczycie na wschodzie kolejnych Kurzików. Starajcie się ich wyciągnąć po kolei. Gdy już padną, ruszcie jak najszybciej na północ unikając walki (nie zbliżcie się tylko za bardzo do młodych). Powinniście zobaczyć trzy Kolosy zmierzające na południe - jeśli będziecie w stanie, zabijcie je, lub choć tyle, ile zdołacie. Nie podchodźcie jednak zbyt blisko grupy, do której zmierzają. Zatrzymajcie się i postarajcie wyeliminować wrogów po kolei. Gdy zrobi się zbyt gorąco uciekajcie jak najszybciej do młodych, porozmawiajcie z Petrasem, zabijcie jak najszybciej kolosy, które prawdopodobnie podejdą do żółwi, po czym postawcie znaczniki dymne w pobliżu młodych. Również tam rzucajcie czary obszarowe i osłonowe. Kurzikowie praktycznie rzecz biorąc ignorują graczy i starają się jak najszybciej zabić młode. Chrońcie je za wszelką cenę.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, niedługo ataki się skończą i karawana ruszy. Co jakiś czas Petras będzie krzyczał, że Kurzikowie się zbliżają. Na ogół będą to fałszywe alarmy spowodowane skryptami, lecz może się zdążyć, że pominęliście jakąś grupkę, dlatego nie odchodźcie od żółwi zbyt daleko. Droga będzie nudna, ale spokojna.

Gdy dotrzecie na miejsce, zobaczycie krótki filmik, po czym zaatakuje was kilka fal skażonych. Najlepiej nie wychodźcie poza bramę i pozwalajcie wrogom do niej dojść. Dzięki temu będziecie mogli korzystać ze znaczników i żółwi oblężniczych.

Jeśli chcielibyście wykonać tą misję z najemnikami/bohaterami skorzystajcie z drugiego sposobu jej wykonania. Weźcie ze sobą rytualistów i elementalistów ziemi, aby osłaniali młode. Powodzenia - przyda się wam :)

Miasto

Najemnicy (poziom 20):

Strażnik Eli (strażnik)

Szpon Srebrnoskrzydły (wojownik)

Aurora (najemnik z długim łukiem)

Daeman (najemnik przerywający)

Zho (łucznik)

Strażniczka Gita (protektorka)

Sister Tai (uzdrowicielka)

Strażnik Hala (iluzjonista)

Kai Ying (elementalista ziemi)

Panaku (nożownik)

Aeson (spirytualista)

Rzemieślnicy:

Autumn (uzbrojenie)

Kupcy i handlarze:

Demetrius (kupiec)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Arion

Endre