Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wylęgarnia Gyala (teren), Szyb Lewiatana | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Kolekcjonerzy - Wylęgarnia Gyala (teren), Szyb Lewiatana | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Wylęgarnia Gyala (teren)

Kolekcjonerzy:

Pietro (5 czarnych pereł) - 1

Zadania:

Samti Kohlerg (2):

  1. Wiadomości, wszędzie wiadomości - należy znaleźć trzy następne wiadomości. Polecam to zadanie jedynie tym, którzy lubią sobie pobiegać, bo trzeba je oddać również Kohlergowi. Na szczęście w większości przypadków da się uniknąć walki. Uwaga - można je otrzymać dopiero po wykonaniu zadania "Wiadomość w smoczej łusce" ze Schronienia Morskich Podróżników.

Szyb Lewiatana

Najemnicy (poziom 20):

Strażnik Eli (strażnik)

Szpon Srebrnoskrzydły (wojownik)

Aurora (najemnik z długim łukiem)

Daeman (najemnik przerywający)

Zho (łucznik)

Strażniczka Gita (protektorka)

Sister Tai (uzdrowicielka)

Strażnik Hala (iluzjonista)

Argo (elementalista ognia)

Kai Ying (elementalista ziemi)

Panaku (nożownik)

Aeson (spirytualista)

Rzemieślnicy:

Telamon (uzbrojenie)

Mikolas (zbroje, poziom 5)

Kupcy i handlarze:

Taryn (kupiec)

Nauczyciele:

Nicodemus (umiejętności)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Strażnik Luksonów

Wartownik Luksonów

Mistrz Fajerwerków

Kupiec Luksonów

Delphinus

Nieszczęsny Maxeles

Jatoro Musagi

Petras

Rixonon

Turimachus

Zadania:

Delphinus:

  1. Drużyna Zenosa - masa biegania, na szczęście w większości przypadków wystarczy przenieść się do odpowiedniego miasta i przejść się kawałek.
  2. Nieprawdopodobny Morski Potwór - zadanie bardzo proste, należy spotkać się z Zenosem zaraz za drzwiami Szybu Lewiatana, a gdy już sobie pogada, wystarczy udać się we wskazane miejsce i zabić potwora. Kaszka z mleczkiem tym bardziej, że da się uniknąć większości walk po drodze.

Nieszczęsny Maxeles:

  1. Gdyby nie ten pech... - wystarczy podejść we wskazane miejsce i pogadać ze znajdującym się tam smokiem. Najlepiej zrobić w trakcie "Podróży do Wodnego Wiru".

Jatoro Musagi:

  1. List do domu -udajcie się we wskazane miejsce i przekażcie Arani list. Nie trzeba z nikim walczyć, a jedynie z nią porozmawiać, więc jeśli nie chcecie wybijać pobliskich wrogów, nie musicie.

Petras:

  1. Podróż do Wodnego Wiru - należy przespacerować się z Mistrzem Togo do bram Wodnego Wiru. Togo musi przeżyć, więc uważajcie, aby nie ściągnąć na siebie zbyt dużo wrogów na raz. Jakby co, to najpierw eliminujcie przerośnięte żółwie, a potem smoki - są najgroźniejsze.

Rixonon:

  1. Wyrzutkowie w kopalni - dość długie zadanie. Trzeba najpierw udać się do Schronienia Morskich Podróżników, a następnie oczyścić Krater Rhea z pięciu grup wyrzutków. Czeka was sporo zwiedzania.

Turimachus

  1. Łowca smoków - należy pogadać z Turimachusem w Samotnej Fali, po czym pomóc mu w walce ze smokami. Gdy będziecie w pobliżu celu, wyeliminujcie wszystkich wrogów w pobliżu, gdyż wyskoczy na was za chwilkę grupa smoków, a to nie jest przyjemne. Do momentu ich wybicia, Turimachus powinien żyć. Gdy zadanie się zaktualizuje, może zginąć.