Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dwór zu Heltzer | Las Echovald | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Frakcje:

Biurokrata Kurzików (nagrody za uznanie)

Ambasador Kurzików (przynależność)

Skryba Kurzików (transfer uznania)

Kolekcjonerzy:

Kwatermistrz Kurzików (1 nakaz wydania sprzętu)

Kwatermistrz Kurzików (3 nakazy wydania sprzętu)

Kwatermistrz Kurzików (5 nakazów wydania sprzętu)

Andru Pitrak (2 ostre szpony demona oni)

Jaun Stumi (4 wampiryczne kły)

Główny architekt Wright (5 kamiennych posążków)

Odkupiciel Kurcheck (5 wisiorków Luksonów)

Kupcy i handlarze:

Wulfgar (kupiec)

Aleksy (handlarz barwnikami)

Gretchen (handlarz surowcami)

Ryszard (handlarz rzadkimi surowcami)

Leopold (handlarz rzadkimi zwojami)

Skye (handlarz runami)

Najemnicy (poziom 20):

Professor Gai (spirytualista)

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Ewa (kultystka)

Danika (uzdrowicielka)

Cynn (elementalistka)

Nika (zabójczyni)

Erys Vasburg (dominator)

Brutus (magia krwi)

Sheena (plugawa najemniczka)

Odkupiciel Karl (protektor)

Lukas (strażnik)

Nauczyciele:

Zytka (umiejętności)

Rzemieślnicy:

Morbach (zbroje, poziom 5)

Matylda (uzbrojenie)

Schowek:

trzy Agentki Xunlai (schowek)

Pozostali:

Mistrz Fajerwerków

Kupiec Kurzików

Vash

Strażnik Kurzików

Strażnik bramny Kurzików

Mistrz wiedzy Zin

Uczony Andriej

Historyk dworów

Jun

Vasili Lutgardis

Hrabia zu Heltzer

Adeil zu Heltzer

Rutger zu Heltzer

Zadania:

Hrabia zu Heltzer:

  1. Przyjaźń Kurzików - należy zdobyć 10000 punktów uznania Kurzików. Zadanie niezbędne do dalszego ruszenia fabuły Kurzików.
  2. Pieśń i kamień - należy udać się do Drzewoskały i tam odnaleźć 8 pieśniarzy, po czym obronić ich przed atakami Luksonów. W sumie będziecie musieli odwiedzić 5 miejsc, w gdzie czeka od 1 do 3 pieśniarzy. Zaraz po zbliżeniu się do każdego z tych punktów zostaniecie zaatakowani przez 2-3 grupki Luksonów. Nie są one duże, ale pieśniarze za twardzi też nie.
  3. Obrona fortu w osikowym lesie - zadanie kierujące do jednej z dwóch misji nastawionych na zdobywanie uznania Kurzików. Wystarczy się po prostu przejść i zabić wszystkich po drodze :).
  4. Do kopalni jadeitu - zadanie identyczne z powyższym. Tylko cel inny :).
  5. Obrońcy lasu - należy udać się do Gęstwiny Drazach i tam odnaleźć trzech ochotników, którzy wesprą nas w walce, po czym zaprowadzić ich do bram Wiecznego Gaju (wszyscy muszą przeżyć). Najlepiej rozpocząć wędrówkę z Kaplicy świętej Anjeki.
  6. Przyzwanie świętych - należy udać się do następujących miast: Oranżeria Lutgardis, Akademia Brauer, Zbrojownia Vasburgów oraz Archiwa Durheim. Do tego ostatniego nie prowadzi żadne zadanie i znajduje się na środku południowej granicy Szlaku Morostava.

Vasili Lutgardis:

  1. Flet melodycznego gaki - należy udać się do Doliny Paproci i pokonać melodycznego gaki - nic trudnego.
  2. Lira błotniaka dysonansowego - zadanie identyczne z powyższym, tylko cel inny - w Gęstwinie Drazach.
  3. Bęben spijacza rytmu - jak wyżej, tym razem w Nadziei Melandru.

Jun:

  1. Artystyczne starania - należy udać się do Nadziei Melandru i odnaleźć chytrego dredge. Po jego zabiciu znajdziecie szukany przedmiot.

Rutger zu Heltzer:

  1. Dziób ciemności - trzeba się sporo nachodzić, aby w końcu wpaść na trop czarnego moa. Co ciekawe bazowo występuje on jako zwierze, dlatego gracz posiadający klasę łowcy może go oswoić. Tak czy siak, stanie się wrogi dopiero po jego zaatakowaniu. Zaraz po jego śmierci można się przenieść do Dworu zu Heltzer po zasłużoną nagrodę.
  2. Opiekunowie w drodze - należy udać się do Drzewoskały i tam pokonać cztery grupy strażników. Pierwsze dwie nie sprawiają kłopotów, ale pozostałe mogą okazać się zabójcze. Najgroźniejsi są elementaliści (strażnicy ziemi) - ich atakujcie w pierwszej kolejności.

Uczony Andriej:

  1. Pradawny las - trzeba zabić trzy stworki - kamiennego kirina łuskowego, strażnika oraz smoczy mech. Wszystkich można znaleźć w Drzewoskale w trakcie wykonywania zadania "Pieśń i kamień".
  2. Kowal eksperymentator - należy udać się do Doliny Paproci i przekazać Mistrzowi kowalstwa Rutgerowi duchową esencję.