Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasztor Shing Jea, Klasztorna panorama, Dziedziniec Linnok | Wyspa Shing Jea poradnik Guild Wars: Factions

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gdy rozpoczynamy grę postacią z Factions, na początku znajdziemy się w Klasztornej panoramie - Klasztor Shing Jea, Klasztorna panorama, Dziedziniec Linnok | Wyspa Shing Jea - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Klasztorna Panorama

Gdy rozpoczynamy grę postacią z Factions, na początku znajdziemy się w Klasztornej panoramie. Tam mamy do wyboru albo skorzystać z krótkiego samouczka (trzeba wtedy porozmawiać z Instruktorem Ng), albo przejść od razu do Klasztoru Shing Jea (trzeba podejść do Ludo, który stoi przy bramie).

Klasztor Shing Jea

Kolekcjonerzy:

Hao Zhang (1 Pazur Demona Oni)

Klasztorny Kwatermistrz (1 Klasztorny Kredyt)

Klasztorny Kwatermistrz (3 Klasztorne Kredyty)

Rzemieślnicy:

Kambei, Moon Ahn , Nu Leng (zbroje, poziom 2)

Hiroyuki (uzbrojenie)

Gildie:

Kumiko (symbole gildii)

Akoto (rejestracja gildii)

Najemnicy (poziom 3):

Lukas (strażnik)

Yuun (szybki strzelec)

Taya (uzdrowicielka)

Kisai (elementalistka powietrza)

Mai (zabójczyni)

Aeson (spirytualista)

Kupcy i handlarze:

Er Ming, Jichow (kupcy)

Akina (handlarz barwnikami)

Yimou (handlarz materiałami)

Kyouko (handlarz rzadkimi materiałami)

Okamoto (handlarz runami)

Schowki:

Dwie Agentki Xunlai (schowek)

Przedstawiciel Xunlai (ulepszenie schowka)

Nauczyciele:

Zhao Di (umiejętności)

Arena:

Bauyuun (strażnik areny)

Pozostali:

Kapitan Zinghu

Arcymistrzyni Amara (trener mnichów)

Arcymistrz Greico (trener łowców)

Arcymistrz Kaa (trener mesmerów)

Arcymistrzyni Kuju (trener nekromantów)

Arcymistrzyni Lee (trener zabójców)

Arcymistrzyni Quin (trener rytualistów)

Arcymistrz Vhang (trener elementalistów)

Arcymistrz Zhan (trener wojowników)

Instruktor Ng

Ludo

Garbarz Neing

Suhkaro

Yazoying

Zadania:

Ludo:

  1. Tworzenie Drużyny - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, po czym wyjść z miasta do Doliny Sunqua i zaraz za bramą porozmawiać z Ludo.

Kapitan Zinghu:

  1. Pojawienie się nagów - należy udać się do Wioski Tsumei i tam porozmawiać z Siostrą Choi Ju, po czym, w Dolinie Sunqua, wyeliminować nagów. Jest to dość trudne początkowo zadanie, dlatego też dobrze jest je rozpocząć właśnie z Wioski Tsumei, gdzie najemnicy mają 6 poziom.

Kapitan Zinghu:

  1. Źródło nagów - należy udać się do Zatoki Haiju i porozmawiać ze zwiadowcą Shenfaiem, po czym udać się we wskazane miejsce, pokonać napotkanych nagów i znów wrócić do zwiadowcy.

Garbarz Neing:

  1. Sakwa na pas - należy udać się na Półwysep Panijang i porozmawiać z Hodowczynią Tsiyingju

Yazoying:

  1. Wspólna nauka - należy wyjść z Klasztoru Shing Jea do Doliny Sunqua, po czym spotkać się zaraz za bramą z Yijo Tahnem, a następnie eskortować go do bram Wioski Tsumei. Po wykonaniu zadania należy porozmawiać z Siostrą Choi Ju w tymże miasteczku, a następnie znów z Yazoying.
  2. Każdy z Arcymistrzów/Arcymistrzyń ma po 3 zadania dla swojej klasy postaci. Pierwsze może otrzymać każdy (dla swojej podstawowej profesji, albo podczas wybierania profesji dodatkowej), polega ono na zlokalizowaniu w Dolinie Sunqua kolejnego nauczyciela. Pozostałe dwa otrzymuje się już tylko od nauczyciela swojej głównej klasy, przy czym drugie polega na porozmawianiu z Instruktorem Ng i przejściu jego testów, natomiast trzecie na wykonaniu pewnego zadania, za które to dostaniemy przedmiot związany z naszą profesją.

Instruktor Ng: poniższe zadania można otrzymać dopiero po wybraniu drugiej profesji i wzięciu odpowiedniego zadania od swojego trenera. We wszystkich przypadkach należy poprosić Instruktora Ng, aby wpuścił nas do Klasztornej panoramy, po czym musimy pokonać jednego lub dwóch przeciwników, najlepiej wykorzystując umiejętności ofiarowane nam przez Instruktora Ng.

  1. Zaawansowane techniki obronne (wszystkie klasy)
  2. Łączenie umiejętności (wszystkie klasy)
  3. Usuwanie przypadłości (Mn, N, Ry)
  4. Kurs spowalniania (E, Ło, Wo, Z) - przy tym zadaniu naprawdę warto wziąć coś do spowalniania przeciwnika, gdyż nasz cel prawie cały czas ucieka, przez co trzeba się za nim nieźle naganiać.
  5. Kurs zdejmowania zaklęć (Me, N, Z)
  6. Ochrona przed klątwami (Me, Mn)
  7. Przerywanie (E, Ło, Me, Ry, W)

Dziedziniec Linnok

Jest to mały teren, na którym otrzymamy od mistrza Togo kilka zadań głównych. Siedem pierwszych będzie dotyczyło wyboru drugiej profesji - trzeba po prostu porozmawiać z odpowiednim arcymistrzem. W następnym będziemy już musieli konkretnie podać wybraną klasę dodatkową. Z kolei w zadaniu "Formalne zaproszenie", należy spotkać się z Mistrzem Togo w Dolinie Sunqua, zaraz za bramą Klasztoru Shing Jea, po czym podążać za nim, aż do Posiadłości Ministra Cho. Ostatnie zadanie, "Mało znana droga", przeprowadzi nas do kolejnego miasta - Zatoki Seitung, poprzez Szlak Saoshang.