Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rynek, Doki Kaineng | Miasto Kaineng | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Doki Kaineng

Jeśli chcecie dostać się z powrotem na wyspę nie korzystając z mapy, lub wasze postaci nie pochodzą z Kintaju, należy porozmawiać z Matem Xiangiem, przewiezie was wtedy do Zatoki Seitung.

Zadania:

Arcymistrza Greico:

  1. Zamęt na bazarze - należy po kolei rozmawiać z wyznaczonymi osobami. Na ogół nie powinno być problemów ze znalezieniem do nich drogi, jedynie dotarcie do Mistrza Togo może być uciążliwe. Dlatego najlepiej podążać tak jak na mapce do Podmiasta. W punkcie oznaczonym 4 znajduje się boss elementalisty (kappa). Zaraz za nim jest rampa, po której można przejść do widocznego mostku. Trzeba dostać się na drogę przez niego prowadzącą i dalej, jak pokazuje mapa. Togo znajdziecie w (5).

Rynek

Kolekcjonerzy:

Wysłannik Nashu (5 gnijących cyst)

Najemnicy (poziom 20):

Szpon Srebrnoszkrzydły (wojownik)

Zho (łucznik)

Siostra Tai (uzdrowicielka)

Su (plugawa najemniczka)

Lo Sha (iluzjonista)

Kai Ying (elementalista ziemi)

Panaku (nożownik)

Professor Gai (spirytualista)

Kupcy i handlarze:

Hasung (kupiec)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Kolekcjonerzy - Rynek, Doki Kaineng | Miasto Kaineng | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Bazar Wajjun

Kolekcjonerzy:

Kegai - (5 zakażonych figurek) - 1

Sędzia Wakai - (5 jadeitowych bransoletek) - 2

Bae Kwon - (3 skóry szkodników) - 3

Jiangpo - (5 szczypiec starszych mantydów) - 4

Lintao - (5 plugawych cyst) - 5

Rzemieślnicy:

Egzotyczny Voldo (zbroje, poziom 5) - 12

Nago (uzbrojenie) - 13

Kupcy i handlarze:

Kokiri (kupiec) - 12

Oki (handlarz farbkami) - 12

Zadania:

Brat Tosai (14):

  1. Nie pij z Kielicha - Uwaga, po wzięciu tego zadania, wszyscy Am Fah znów staną się wrodzy. Bądźcie więc przygotowani na niełatwą walkę, gdyż tuż obok Brata Tosai krążą dwie grupki. Jeśli zdecydujecie się wziąć to zadanie, nie będziecie mogli zrobić dwu następnych.
  2. Napij się z kielicha - zadanie polega na... wzięciu jego :). Zaraz po tym otrzymacie możliwość zrobienia poniższego.
  3. Mistrzowie zepsucia - zadanie znacznie trudniejsze niż "Nie pij z Kielicha", ale wciąż możliwe do zrobienia z najemnikami/bohaterami (choć prawdopodobnie zajmie wam to sporo czasu). Tak długo, jak to zadanie pozostaje aktywne będziecie pod wpływem dość nieprzyjemnego efektu: degeneracji życia 2. Będzie się on utrzymywał tak długo, aż skończycie to zadanie albo je porzucicie. Polega ono na dotarciu wraz z braciszkiem do jego władców, a następnie pokonaniu ich. Niestety po drodze spotkacie sporo wrogów, co sprawia, że szkoda czasu na to zadanie.

Wartownik Pah (7):

  1. Medyczne problemy - porozmawiaj z Oficerem Chitaro na temat pomocy dla uchodźców.

Wartownik Tang (10):

  1. Pomóż strażnikom - udaj się do Podmiasta, znajdź tam Waenga i ostatecznie zabij go. Jest on bossem zabójcą, dlatego można wziąć ze sobą sygnet pochwycenia i złapać Wirujące Ostrza. Jak się do niego dostać pokazuje mapka w rozdziale dotyczącym Podmiasta (1). Uwaga - w momencie, gdy się do niego zbliżycie, grupka Am Fah "spadnie z nieba".
  2. Prosto na szczyt - udaj się we wskazane miejsce i pokonaj Quufu. Jest on bossem mnichem, dlatego można wziąć ze sobą sygnet pochwycenia i złapać Słowo Cenzury. Uwaga - w momencie, gdy się do niego zbliżycie, grupka Am Fah "spadnie z nieba".

Kaya (8):

  1. Zagubiony miś - udaj się we wskazane miejsce i otwórz znajdującą się tam skrzynie. Znalezionego misia zwróć Kayi.

Oficer Chitaro (11):

  1. Imperialna pomoc - należy porozmawiać z Imperialnym Wartownikiem Rantohem na temat medykamentów, a następnie dostarczyć je Wartownikowi Pah. Nie można wziąć tego zadania, jeśli najpierw wybrało się poniższe.
  2. Czerwona wstążka - należy porozmawiać z Wartownikiem Pah na temat papierkowej roboty. Nie można wziąć tego zadania, jeśli najpierw wybrało się powyższe.
  3. Luksusowe dobra - należy udać się na Trasę Bukdek i odnaleźć tam trzech bezdomnych kintajczyków.

Paomu (6):

  1. Rzadkie lekarstwo - porozmawiaj z Wartownikiem Pah, a następnie z Budo. Ostatecznie wróć do Paomu po nagrodę.

Qian (6):

  1. Koniec cierpienia (dostępne po wykonaniu misji w Kwartale Naphui) - po porozmawianiu z Qian, najlepiej przenieść się do Zakątka Senjiego i stamtąd przejść na Pomost Xaquang. Zadanie jest prościutkie, gdyż trzeba pokonać jednego wojownika na 24 poziomie.

Saito (9):

  1. Próba zabójstwa - udaj się we wskazane miejsce i pokonaj niedoszłego zabójcę Saito.