Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niezmącone Wody (Kurzikowie) - miasto i misja | Las Echovald poradnik Guild Wars: Factions

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadanie w tej misji polega na osłabieniu smoka Kuunavanga, a następnie jego pokonaniu - Niezmącone Wody (Kurzikowie) - miasto i misja | Las Echovald - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Misja

Zadanie w tej misji polega na osłabieniu smoka Kuunavanga, a następnie jego pokonaniu.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, należy wykonać misję w mniej niż 15 minut. Aby otrzymać nagrodę ekspercką mamy 5 minut więcej.

Jest to kolejna misja dwustronna, tym razem wykonują ją na raz drużyny ze strony kurzikowej i luksońskiej (liczy się również jako jedna misja - nie trzeba jej wykonywać drugi raz robiąc fabułę Luksonów). Niestety na ogół bardzo niewielu graczy ją wykonuje, dlatego też jest duże prawdopodobieństwo, że z drugiej strony wspomoże was grupa najemników, a nie żywych ludzi.

Bardzo istotne jest, aby wziąć ze sobą kilka umiejętności przerywających i skupić się na przeszkadzaniu smokowi w używaniu swoich specjalnych zdolności. Zwłaszcza ta, która powoduje pojawienie się zarodników jest szczególnie groźna. Jeśli jednak bestii uda się użyć tej umiejętności - albo odsuńcie się od tych zarodników (powodują degenerację życia), albo zniszczcie je jak najprędzej. Ponieważ przez większość czasu smok lata w pewnej odległości od was - im więcej broni zasięgowej tym lepiej.

Dodatkowo co jakiś czas spotkacie grupy skażonych. Nie są one specjalnym wyzwanie, chyba że przyjdzie wam na raz walczyć ze smokiem. Wtedy osoba przerywająca powinna się skupić na gadzinie, a reszta na skażonych. Po drodze przejdziecie przez dwie bramy, za którymi znajdziecie kule wskrzeszenia - upuszczone na ziemie wskrzeszają wszystkich zabitych sojuszników w pobliżu. Ponieważ trzeba je nosić, powinni to robić przedstawiciele klas czarujących.

Pamiętajcie - kluczem do zwycięstwa jest przerwanie zdolności Kuunavanga - jeśli wam się to uda, nagrodę mistrzowską macie w kieszeni.

Miasto

Najemnicy (poziom 20):

Professor Gai (spirytualista)

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Ewa (kultystka)

Danika (uzdrowicielka)

Cynn (elementalistka)

Nika (zabójczyni)

Erys Vasburg (dominator)

Brutus (magia krwi)

Sheena (plugawa najemniczka)

Odkupiciel Karl (protektor)

Lukas (strażnik)

Kupcy i handlarze:

Johanna (kupiec)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Odkupicielka Ishar