Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cavalon, Archipelag | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

 

Kolekcjonerzy - Cavalon, Archipelag | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Archipelag

Kolekcjonerzy:

Axton (5 skorup pradawnej kappy) - 1

Zadania:

Keleos, zaopatrzeniowiec (2)

  1. Linie zaopatrzeniowe Luksonów - należy udać się we wskazane miejsce i pokonać drużynę składającą się z przestępców. Umiejętności przerywające oraz zadające obrażenia obszarowe bardzo się przydają. Jest to zadanie powtarzalne i można je robić dowolną ilość razy, trzeba tylko każdorazowo wrócić do miasta i wziąć je po raz kolejny. Ważne - wszystkie zadania powtarzalne trzeba oddać bez wcześniejszego wracania do miasta, albo nie zostaną zaliczone.

Portus, mistrz ceremonii (3)

  1. Jadeitowa Arena - należy dostarczyć skrzynkę z zapasami w pobliże wejścia do Wzgórz Maishang. Zadanie jest powtarzalne - szczegóły patrz wyżej.

Cavalon

Kolekcjonerzy:

Dauv Merishahl

Kwatermistrz Luksonów

Kwatermistrz Luksonów

Kwatermistrz Luksonów

Zaviar Merkanah

Frakcje:

Ambasador Luksonów (przynależność)

Czyściciel Luksonów (nagrody za uznanie)

Skryba Luksonów (transfer uznania)

Najemnicy (poziom 20):

Strażnik Eli (strażnik)

Szpon Srebrnoskrzydły (wojownik)

Aurora (najemnik z długim łukiem)

Daeman (najemnik przerywający)

Zho (łucznik)

Strażniczka Gita (protektorka)

Sister Tai (uzdrowicielka)

Strażnik Hala (iluzjonista)

Argo (elementalista ognia)

Kai Ying (elementalista ziemi)

Panaku (nożownik)

Aeson (spirytualista)

Rzemieślnicy:

Tateos (zbroje, poziom 5)

Teodozjusz (uzbrojenie)

Kupcy i handlarze:

Norah (kupiec)

Zofie (handlarz barwnikami)

Gratian (handlarz surowcami)

Dweia (handlarz rzadkimi surowcami)

Phoebe (handlarz rzadkimi zwojami)

Symeon (handlarz runami)

Nauczyciele:

Ossian (umiejętności)

Schowki:

trzy Agentki Xunlai (schowek)

Pozostali:

Kapitan Juno

Kapitan Elora

Kapitan Lexis

Mędrczyni Rhea

Historyk wszystkich klanów

Mędrzec Sitai

Rasmus

Strażnik Luksonów

Wartownik Luksonów

Mistrz Fajerwerków

Kupiec Luksonów

Eurayle

Zadania:

Kapitan Juno:

  1. Nocni najeźdźcy - zadanie składa się z dwóch części - w pierwszej trzeba dostać się do bossa nekromanty, zabić go i zabrać jego głowę. Ponieważ potrafi zadać spore obrażenia, zabijcie go w pierwszej kolejności. Jeśli zdecydujecie się udać do niego od strony Jadeitowej Równiny (Luksoni), to uważajcie na bossa rytualistę - należy go zabić jak najszybciej, gdyż potrafi unicestwić samodzielnie sporą część drużyny. Drugą część zadania najlepiej zacząć z Tarasu Eredon i polega ona na dostarczeniu głowy do Tahwaj Zinga - kaszka z mleczkiem.
  2. Uderzyć na Kurzików! - należy udać się do bram Wylęgarni Gyala i powstrzymać atak dziewięciu grup Kurzików. Każda składa się z około 5 osób. Jeśli staniecie we wskazanym przez Khima punkcie, przez większość czasu będziecie atakowani tylko z zachodu, gdyż część oddziałów nacierających ze wschodu będzie walczyć z Luksonami broniącymi świątyni wskrzeszenia (w wolnych chwilach możecie im pomóc). W sumie nie powinniście mieć problemów z eliminacją Kurzików, pamiętajcie tylko, żeby szybko eliminować mnichów oraz elementalistów.

Kapitan Elora:

  1. Próba siły - należy udać się we wskazane miejsce i pokonać grupkę nagów. W trakcie drogi do tego punktu dobrze jest odwiedzić dwie osady znajdujące się na północy Wzgórz Maishang: Osadę Bai Paasu oraz Taras Eredon.

Kapitan Lexis:

  1. Robota na Statku Spokoju - należy pogadać z kapitanem owego statku, po czym udać się we wskazane miejsce w celu wyeliminowania buntowników. Gdy miniecie świątynię wskrzeszenia, zaczniecie spotykać luksońskich wieśniaków i arystokratów, którzy początkowo są do was wrogo nastawieni. Nie trzeba ich atakować, gdyż zaraz staną się bardzo przyjacielscy. Niestety przy okazji będą na was co jakiś czas wyskakiwać grupy buntowników. Po zabiciu bossa zabójcy wyskoczy na was spora grupka przeciwników. Na szczęście są dość podatni na czary obszarowe, więc nie powinno być z tym problemów. Po ich pokonaniu można wrócić po nagrodę.
  2. Obrona Statku Spokoju - trzeba obronić tenże okręt przed siedmioma grupkami buntowników. Nic specjalnie trudnego.

Mędrczyni Rhea:

  1. Fort w osikowym lesie - identyczne zadanie z Kurzikowym - należy po prostu dojść do wyznaczonego miejsca.
  2. Kopalnia jadeitu - patrz zadanie wyżej.
  3. Przyjaźń z Luksonami - trzeba zdobyć 10000 punktów uznania Luksonów, aby ruszyć dalej z fabułą.
  4. Skradzione jaja - należy udać się we wskazane miejsce (chyba najłatwiej ruszyć z Osady Bai Paasu), i zabrać skrzyneczkę. Gdy się do niej zbliżycie, zostaniecie zaatakowani przez grupkę ludzi - nic trudnego. Potem już tylko wystarczy zanieść pakunek we wskazane miejsce. Niestety mapa jest dość zawiła, dlatego najpierw pójdźcie na północ, w pobliże wspomnianej mieściny, potem skręćcie na wschód, aż znajdziecie się prawie dokładnie nad punktem docelowym i wtedy ruszcie na południe.