Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cesarskie sanktuarium (misja), Boska Ścieżka | Miasto Kaineng poradnik Guild Wars: Factions

Zadanie w tej misji polega na zabiciu Shiro - Cesarskie sanktuarium (misja), Boska Ścieżka | Miasto Kaineng - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Cesarskie sanktuarium (misja)

Zadanie w tej misji polega na zabiciu Shiro.

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, należy wykonać misję w mniej niż 2,5 minuty. Aby otrzymać nagrodę ekspercką mamy dwa razy więcej czasu.

Ok, czas na schody :) Misja wydaje się dość nieskomplikowana (i taka jest), ale pokonanie Shiro, to już nie przelewki. Na starcie znów możemy porozmawiać z Kuunavangiem i otrzymać te same specjalne umiejętności, co w poprzedniej misji. Dodatkowo towarzyszy nam Brat Menhlo, który tym razem może spokojnie zginąć.

Shiro używa pięciu, bardzo potężnych umiejętności. Najważniejsze są trzy następujące:

  • Wygnanie do krainy mgieł - Shiro wybiera jednego członka drużyny i wypędza go do krainy mgieł. Taka osoba zostaje zastąpiona przez shirokena o tej samej profesja, z umiejętnościami, które normalnie posiada dany shiroken (choć zawsze wyglądają jak wojownicy). Są dwa sposoby na usunięcie efektów tego czaru. Po pierwsze można zabić danego shirokena, po drugie odesłana osoba może ruszyć ścieżką wiodącą pod górę, aż dotrze do portalu. W obu przypadkach odesłany wraca na miejsce, a cała drużyna dostaje przyrost morale i wszystkie umiejętności zostają odnowione (jak po zabiciu bossa).
  • Medytacja żniwiarza - Shiro zaczyna wisieć w powietrzu. Umiejętność ta trwa do momentu, aż Shiro zaabsorbuje 500 punktów obrażeń. Gdy się skończy, kradnie każdemu członkowi drużyny 20 punktów życia, za każdą sekundą trwania tej umiejętności. Jeśli potrwa dłużej niż 20 sekund, zginie cała drużyna.
  • Bez szans - to już prawdziwa masakra - przez 10 sekund Shiro zadaje ogromne obrażenia wszystkim w pobliżu - praktycznie śmierć na miejscu. Do tego jest w stanie trzymać na sobie tą umiejętność cały czas i w żaden sposób niemożna jej przerwać. Na szczęście używa jej dopiero, gdy życie spadnie mu do ok. 30-40%.

Pozostałe dwie umiejętności umożliwiają mu leczenie się i skakanie od gracza do gracza.

Kogo zabrać do drużyny? Dwóch nekrusów, jednego z Mściwym Duchem, drugiego z Łupem Zwycięzcy. Są prawie niezbędni, do szybkiego zabicia Shiro, zwłaszcza, gdy użyje Bez szans. Ponadto jak najwięcej elementalistów i wojowników. Również zabójca może nieźle wspomóc specjalną umiejętność woja. W zasadzie wystarczy tylko jeden mnich. Po pierwsze Menhlo nieźle leczy, a po drugie odesłany mnich jest najbardziej denerwujący - nie dość, że leczy siebie i Shiro, to jeszcze prawie nie da się rzucać na niego czarów. Specjalna umiejętność łowcy może bardzo pomóc w czasie trwania Bez szans.

Teraz garść porad - umiejętności, które masowo chronią przed atakami, jak choćby Aegis, działają doskonale. Również masowe leczenie ułatwia rozgrywkę. Równowaga Grentha potrafi szybko zmniejszyć życie Shiro. Wszelkie umiejętności wyzwalające się w czasie ataków, jak Empatia, czy Podstępny Pasożyt, mogą pomóc w dobiciu Shiro. Użycie Echo i Magiczne Echo do skopiowania specjalnej umiejętności jest również dobrym pomysłem, zwłaszcza w przypadku elementalisty. Gdy tylko Shiro użyje Medytacji żniwiarza - atakujcie go, czym tylko macie, nawet specjalnymi umiejętnościami, choć najlepiej mieć na to przygotowane jakieś umiejętności zadające na raz sporo obrażeń (magia powietrza choćby). Ponadto czary obszarowe, które rzuca się na miejsce i trwają przez jakiś czas (Krynica Lawy, Deszcz Meteorytów) mogą się przydać do dobicia wroga. Jeśli zobaczycie na sobie umiejętność wojownika - Nawałnica Mieczy - podejdźcie do Shiro - szybciej zginie.

Co do Walki z herosami/najemnikami - dotyczą ich te same ograniczenia, co w poprzedniej misji. Najemnicy dostają specjalną umiejętność, ale dość szybko ją wykorzystują. Z kolei herosi nią nie dysponują, ale za to nie działa na nich wypędzenie (dlatego dobrze by było, gdyby mnichem był właśnie bohater). Z kolei wypędzeni najemnicy nie potrafią wrócić samodzielnie, więc trzeba zabijać shirokenów. Idealnie by było wziąć jako bohaterów jednego mnicha i dwóch nekromantów (ze wspomnianymi wcześniej elitami), do tego Devonę, Lukasa, a ponadto dwóch najemników z grupy: Erys Vasburg, Strażnik Hala i Kai Ying.

Boska Ścieżka

Jest to teren, na którym możecie odebrać nagrodę (zielony przedmiot), za ukończenie kampanii. W tym celu musicie porozmawiać z Suunem, aby otrzymać amulet mgieł, a następnie z jednym z ośmiu adeptów, którzy wymienią owy przedmiot na unikalną broń. Ponadto możecie tutaj oswoić unikalnego zwierzaka - fenixa, a także znaleźć zbrojmistrza i kowala oraz sporą liczbę postaci, które spotkaliście do tej pory.

Niestety, aby dostać się do tej lokacji trzeba każdorazowo wykonać powyższą misję.