Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pałac Raisu - miasto i misja | Miasto Kaineng | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Zadanie w tej misji polega na dotarciu do Cesarza Kisu, zanim ten zostanie zabity przez Shiro - Pałac Raisu - miasto i misja | Miasto Kaineng | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Misja

Zadanie w tej misji polega na dotarciu do Cesarza Kisu, zanim ten zostanie zabity przez Shiro. Zarówno Brat Menhlo, jak i Mistrz Togo muszą przeżyć

Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, należy wykonać misję w mniej niż 20 minut. Aby otrzymać nagrodę ekspercką mamy 5 minut więcej.

Jedna z najtrudniejszych misji w tej kampanii. Zaraz po jej rozpoczęciu znajdziecie się w małym pomieszczeniu, w którym spotkacie smoka Kuunavanga, oraz ośmiu sojuszników. Gdy porozmawiacie z gadziną, da wam ona specjalną umiejętność, w zależność od waszej głównej profesji. Każda z nich jest bardzo potężna, choć elementalisty i wojownika chyba najbardziej przyśpiesza i ułatwia misję. Umiejętności te mają pewną wadę - działają jak sygnet wskrzeszenia, czyli można ich użyć raz na misję, choć odnawiają się po zabiciu każdego bossa. Dlatego, jeśli walczycie z takowym, a jeszcze z owej umiejętności nie skorzystaliście - użyjcie jej, gdyż i tak zaraz się odnowi.

Dwoje z wymienionych sojuszników to oczywiście Brat Menhlo i Mistrz Togo. Pozostała szóstka ma specjalne znaczenie - możecie wybrać dwoje z nich, a każdy ułatwi pewną część misji. Jaką, napiszę poniżej:

  • Argo - pozwala ominąć pierwszych przeciwników i od razu uderzyć na bossa wojownika.
  • Szpon Srebrnoskrzydły - pozwala ominąć drugą dużą grupkę - pomiędzy bossami wojownika i nekromanty.
  • Nika - pozwala uniknąć walk pomiędzy bossami łowcy i elementalisty.
  • Cynn - pozwala uniknąć walk przed mostami, po walce z bossem elementalisty.
  • Danika - zamyka bramę za wspomnianymi wyżej mostami, dzięki czemu nie trzeba walczyć ze sporą liczbą shirokenów.
  • Panaku - unieszkodliwia kwasowe pułapki na drodze do bossa rytualisty.

Każdy z owych sojuszników jest bardzo efektywny, ale wydaje mi się, że para Szpon Srebrnoskrzydły oraz Danika ułatwia życie najbardziej. Dlatego też będę opisywał tę misję zakładając, że to właśnie ich wybraliście. Pamiętajcie - działanie każdego z nich jest opatrzone krótkim filmikiem, dlatego też wszyscy członkowie drużyny, którzy niedawno zginęli, zostaną wskrzeszeni - nie marnujcie na nich sygnetów.

Kogo zabrać na misję - najlepiej ludzi. Herosi nie otrzymują specjalnej zdolności, z kolei najemnicy używają ich na ogół tak szybko, jak się da, czyli nie zawsze wtedy, kiedy trzeba. Jak zwykle minion master pozwala ułatwić trochę rozgrywkę - ożywieńcy stanowią świetne mięso armatnie. Dobrze mieć przynajmniej jednego, a najlepiej dwóch, wojowników. Również elementalista z masowymi obrażeniami świetnie się sprawdza. Teoretycznie wystarczy jeden mnich, ale musi być naprawdę dobry w leczeniu, dlatego najlepiej wspomóc go rytualistą z rozwiniętą magią odnawiania. Łowca, lub mesmer, nastawiony na przerywanie również się przyda. W kwestii wskrzeszania - każdy powinien mieć taką możliwość, ale sygnety powinny wystarczyć w końcu spotkacie paru bossów :).

Wszyscy gotowi - zaczynamy. Elementaliści to wasi najgroźniejsi przeciwnicy - zadają ogromne obrażenia, a do tego posiadają Zbroję z Odłamków, która momentalnie może zabić waszych walczących wręcz. Przerywajcie im, co się da, a będzie dobrze. Również nekromanci są upierdliwi, gdyż kradną zwłoki, a ich studnia zmniejsza regenerację energii. Zresztą wszyscy są tu niezwykle groźni, dlatego pamiętajcie, żeby nie walczyć ze zbyt dużą ilością przeciwników na raz.

Gdy tylko wybierzecie sojuszników, otworzy się brama, zegar zacznie tykać, a po lewej stronie ekranu pokaże się pasek życia Cesarza Kisu. Na starcie skręcacie w prawo i niszczycie pierwszą grupkę shirokenów. Potem skręt w lewo i druga, podobna grupka - uważajcie, żeby nie podejść zbyt blisko schodów i nie ściągnąć na siebie bossa, który na nich stoi. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, czas na niego. Jeśli chwilkę poczekacie, powinniście być w stanie wyciągnąć go z zaledwie kilkoma dodatkowymi shirokenami. Gdy już wszystkich zabijecie, czas na dalszą wędrówkę.

W tym momencie zobaczycie filmik ze Szponem, po czym możecie ruszyć na grupkę wraz z bossem nekromanty - to chyba najłatwiejsza część. Po jego pokonaniu spotkacie kolejny oddział, tym razem z bossem łowcy - również nie powinno być problemów. Skręćcie w lewo i pokonajcie jeszcze czterech shirokenów.

Teraz powinniście stać na szczycie schodów, a przed wami powinien roztaczać się następujący obraz: po lewej schody wraz z bossem elementalisty i jego świtą, u ich podnóża dwie grupki patrolujące teren. Chociaż jedną z tych grupek powinniście być w stanie wyciągnąć i choć częściowo zniszczyć. Gdy tylko boss ruszy na was, elementaliści i wojownicy powinni odpalić swoje specjalne zdolności, dzięki czemu padnie on naprawdę szybko. Gdy już się ze wszystkimi uporacie, a w sumie tylko z bossem - to czas na wielki bieg. Nie zważajcie na przeciwników, rzućcie na siebie czary ochronne i biegnijcie wzdłuż pokazanej trasy, tak długo, aż nie włączy się filmik z Daniką. Jeśli ktoś zginie - mówi się trudno, i tak zostanie wskrzeszony. Zaraz po filmiku wejdźcie jak najszybciej na schody po stronie północnej, najlepiej tak daleko, jak się da, dzięki czemu nie ściągniecie na siebie kolejnych wrogów.

Gdy już się z nimi uporacie, podążajcie dalej na północ, a potem na wschód. Znajdziecie się w wąskim korytarzu, gdzie co jakiś czas będziecie otrzymywać obrażenia. Ponadto czają się tam dwie grupy po trzech mesmerów i jednego mnicha w każdej. Wybijajcie je po kolei, od mnichów począwszy. Uważajcie tylko, gdyż mesmerzy mogą wam wyłączyć cenne umiejętności na dłuższy czas. Gdy pokonacie bossa rytualistę, który czeka na końcu korytarza, włączy się kolejny filmik.

Po jego zakończeniu czeka was walka z trzema ostatnimi bossami i ich obstawą. Wbrew pozorom walka jest prosta, gdyż co chwile możecie używać swoich specjalnych zdolności. Gdy padnie ostatni przeciwnik, misja jest zakończona.

Na mapce zaznaczyłem, gdzie który boss stoi oraz miejsca, w których można przyśpieszyć misję.

Miasto

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Erys Vasburg (dominator)

Brutus (magia krwi)

Sheena (plugawa najemniczka)

Odkupiciel Karl (protektor)

Lukas (strażnik)

Siostra Tai (uzdrowicielka)

Kai Ying (elementalista ziemi)

Aeson (spirytualista)

Strażnik Hala (iluzjonista)

Daeman (najemnik przerywający)

Kupcy i handlarze:

Haruko (kupiec)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Kapitan Sei