Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gęstwina Drazach, Akademia Brauer | Las Echovald | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions

Zadania - Gęstwina Drazach, Akademia Brauer | Las Echovald | Guild Wars Factions - Guild Wars: Factions - poradnik do gry

Gęstwina Drazach

Zadania:

Mistrz pojedynków Vaughn (2):

  1. Pojedynek domów - należy udać się we wskazane miejsce i pokonać drużynę reprezentującą jeden z czterech domów Kurzików. Nie jest to zadanie łatwe, ale da się zrobić. Umiejętności przerywające oraz zadające obrażenia obszarowe mogą się bardzo przydać. Jest to zadanie powtarzalne i można je robić dowolną ilość razy, trzeba tylko każdorazowo wrócić do miasta i wziąć je po raz kolejny. Ważne - wszystkie zadania powtarzalne trzeba oddać bez wcześniejszego wracania do miasta, albo nie zostaną zaliczone.

Oficer rekrutacyjny Sigmund (2):

  1. Pobór do armii (Kurzików) - należy znaleźć czterech potencjalnych rekrutów (wszyscy dostępni są oznaczeni (1), po czym żywych doprowadzić do Sigmunda. Jest to zadanie powtarzalne i obowiązują je te same reguły co powyższe.

Akademia Brauer

Kolekcjonerzy:

Kristoffir Roi (5 siekaczy drega)

Wilhelm Joseph (5 szczypiec młodej mantydy)

Najemnicy (poziom 20):

Professor Gai (spirytualista)

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Ewa (kultystka)

Danika (uzdrowicielka)

Cynn (elementalistka)

Nika (zabójczyni)

Erys Vasburg (dominator)

Brutus (magia krwi)

Sheena (plugawa najemniczka)

Odkupiciel Karl (protektor)

Lukas (strażnik)

Kupcy i handlarze:

Bannan (kupiec)

Zefiryna (handlarz barwnikami)

Nauczyciele:

Meinrad (umiejętności)

Schowki:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Hrabia Archek Brauer

Yuri Vasburg

Strażnik Kurzików

Strażnik bramny Kurzików

Kupiec Kurzików

Zadania:

Yuri Vasburg:

  1. Nowa eskorta - należy przeprowadzić kupca i jego świtę do bram Kaplicy świętej Anjeki. Jedynie Orek musi przeżyć. Po drodze najtrudniej jest jedynie pod sam koniec, gdzie zaatakuje was spora grupka smoczych mchów, ale kilka czarów obszarowych powinno je wykończyć.