Catwoman: Porady na start
Aktualizacja:
Jak każdy kociak, tak i nasza bohaterka, posiada dziewięć żyć. Za każdym razem, kiedy zginiemy, zostaniemy odrodzeni dzięki przyjacielowi Kobiety-Kot - Midnight'owi. Na szczęście życia możemy odnawiać do maksymalnego poziomu dziewięciu. Można to uczynić, pomagając Midnight'owi wydostać się z pułapek, takich jak na przykład szyb wentylacyjny. Wystarczy, przy wykorzystaniu bata, odchylić pokrywę i już kotek uratowany.
Na każdym poziomie zostały rozmieszczone dodatkowe nagrody do zebrania. Część z nich jest łatwo dostępna, wystarczy do nich podejść, jednak do większości z nich trzeba się wspiąć i posłużyć batem, by sprowadzić do siebie. Zbieranie tychże obiektów nie jest konieczne do ukończenia gry!
Podczas ładowania się każdego z etapów otrzymujemy listę trików do wykonania. W sumie są cztery rodzaje ewolucji do wykonania:
Wild Cat
Bonus ten otrzymujesz za wkopywanie przeciwników w stronę rozmaitych obiektów (np. sterty pudeł) albo rzucanie w nich różnymi przedmiotami.
Scaredy Cat
Jeśli będziesz odpowiednio długo bić przeciwników, ci wreszcie przestraszą się i zacznie ich otaczać żółta obwódka. Za zadawanie ciosów zastraszonym wrogom otrzymujesz bonus.
Alley Cat
Podczas wykonywania powietrznych ewolucji na drągach możesz otrzymać bonus, ale dostaniesz go tylko wtedy, kiedy będziesz owe skoki wykonywać z dużą szybkością.
Pussycat
Ten bonus jest chyba najtrudniejszym ze wszystkich do otrzymania. Aby dostać za niego punkty, musisz zwabiać przeciwników poprzez prezentowanie swoich wdzięków.
Bardzo przydatną zdolnością Kobiety-Kot jest tryb polowania. Aktywujemy go przyciskiem [CTRL] i otrzymujemy wtedy widok z oczu bohaterki. Wówczas podświetlają się nam wszystkie obiekty, które możemy wykorzystać, a także ślady Midnight'a, prowadzące do jego miejsca ukrycia.
Bat jest nieodzownym elementem ekwipunku bohaterki. Przy jego wykorzystaniu otwieramy klapy od szybów wentylacyjnych i uruchamiamy przeróżne urządzenia. Przydaje się on również podczas walki, kiedy to możemy się nim posłużyć do przyciągnięcia przeciwników w naszą stronę itp.
Wielu naszych przeciwników dysponuje bronią. Ujrzymy wtedy fioletową smugę, symbolizującą kierunek mierzenia bronią przez wroga. Kiedy zostaniemy namierzeni, przybierze ona barwę czerwoną. Wtedy staraj się ją zgubić, skacząc w różne strony.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
