Catwoman: Mansion Grounds (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kolejno kopnij w urządzenie na ścianie po lewej (takie, jak niszczyłeś przedtem). Otworzą się drzwi na salę gimnastyczną.
| Aby wrócić na główną alejkę, musisz wskoczyć najpierw na bordową skrzynię, a później przeskoczyć za ogrodzenie.
|
![]() | ![]() |
Wróć w stronę początku misji i udaj się w kierunku otwartej przed chwilą bramy.
| Znajdziesz się na sali gimnastycznej, gdzie będziesz musieć pokonać grupkę wrogów. Możesz kopać ich w stronę rozmaitych przeszkód lub do skrzyń po prawej stronie. Uważaj na ludzi z bronią, którą najlepiej odbierz przy użyciu bata.
|
![]() | ![]() |
W międzyczasie zniszcz batem urządzenie na ścianie przy zielonych drzwiach.
| Niebawem z góry zbiegnie kolejny przeciwnik, którego wpakuj do jednej ze skrzyń.
|
![]() | ![]() |
Następnie przejdź przez otwarte przez poprzedniego przeciwnika drzwi, po czym skieruj się schodami na górę.
| Tutaj czeka cię kolejna potyczka z grupką wrogów, których najlepiej zrzucaj przez balustradę. Możesz uprzednio zdobyć trochę punktów, wkopując ich na leżące obok przeszkody.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








