Catwoman: Mansion Grounds (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kolejno kopnij w urządzenie na ścianie po lewej (takie, jak niszczyłeś przedtem). Otworzą się drzwi na salę gimnastyczną.
| Aby wrócić na główną alejkę, musisz wskoczyć najpierw na bordową skrzynię, a później przeskoczyć za ogrodzenie.
|
![]() | ![]() |
Wróć w stronę początku misji i udaj się w kierunku otwartej przed chwilą bramy.
| Znajdziesz się na sali gimnastycznej, gdzie będziesz musieć pokonać grupkę wrogów. Możesz kopać ich w stronę rozmaitych przeszkód lub do skrzyń po prawej stronie. Uważaj na ludzi z bronią, którą najlepiej odbierz przy użyciu bata.
|
![]() | ![]() |
W międzyczasie zniszcz batem urządzenie na ścianie przy zielonych drzwiach.
| Niebawem z góry zbiegnie kolejny przeciwnik, którego wpakuj do jednej ze skrzyń.
|
![]() | ![]() |
Następnie przejdź przez otwarte przez poprzedniego przeciwnika drzwi, po czym skieruj się schodami na górę.
| Tutaj czeka cię kolejna potyczka z grupką wrogów, których najlepiej zrzucaj przez balustradę. Możesz uprzednio zdobyć trochę punktów, wkopując ich na leżące obok przeszkody.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








