Catwoman: Mansion Grounds (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Teraz rozbij jedną z wielkich szyb i wejdź do pomieszczenia za nimi.
| Uderz trzy razy w leżący nieopodal urządzenie, aby utworzyć sobie dalszą drogę.
|
![]() | ![]() |
Następnie wróć się za szyby i wskocz na stertę pudeł. Z nich z kolei podskocz do góry, aby chwycić się drąga.
| Przeskocz po drągach na siatkę przy tablicy z wynikami i dostań się na górę.
|
![]() | ![]() |
Tutaj chwyć się kolejnego drąga i zacznij skakać w stronę niebieskiej reklamy.
| Z drugiej liny oddaj skok na ową reklamę. Spokojnie, można się jej trzymać nie gorzej niż siatki.
|
![]() | ![]() |
Z reklamy wskocz na platformę po prawej, po czym zacznij skakać po kolejnych drągach.
| Wkrótce znajdziesz się na drugiej stronie. Zacznij biec w kierunku otwartych drzwi i wyjdź na zewnątrz.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








