Catwoman: Mansion Grounds (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Teraz rozbij jedną z wielkich szyb i wejdź do pomieszczenia za nimi.
| Uderz trzy razy w leżący nieopodal urządzenie, aby utworzyć sobie dalszą drogę.
|
![]() | ![]() |
Następnie wróć się za szyby i wskocz na stertę pudeł. Z nich z kolei podskocz do góry, aby chwycić się drąga.
| Przeskocz po drągach na siatkę przy tablicy z wynikami i dostań się na górę.
|
![]() | ![]() |
Tutaj chwyć się kolejnego drąga i zacznij skakać w stronę niebieskiej reklamy.
| Z drugiej liny oddaj skok na ową reklamę. Spokojnie, można się jej trzymać nie gorzej niż siatki.
|
![]() | ![]() |
Z reklamy wskocz na platformę po prawej, po czym zacznij skakać po kolejnych drągach.
| Wkrótce znajdziesz się na drugiej stronie. Zacznij biec w kierunku otwartych drzwi i wyjdź na zewnątrz.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








