Catwoman: Mansion Interior (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Teraz zniszcz urządzenie w rogu pomieszczenia blisko podłogi, aby uaktywnić czujniki.
| Jeśli przesunąłeś wszystkie podświetlone obiekty, utworzy się reakcja łańcuchowa, która zniszczy eksponaty i otworzy drzwi.
|
![]() | ![]() |
Przejdź przez nie, aby znaleźć się w ogromnym hallu ze schodami prowadzącymi do góry. Wkrótce pojawi się grupa wrogów, których musisz pokonać.
| Najlepiej jest likwidować ich z poziomu schodów, zrzucając panów na dół. W sumie będziesz mieć do czynienia z trzema seriami przeciwników.
|
![]() | ![]() |
Po skończonej walce otworzą się drzwi u góry. Wbiegnij w tamtą stronę i przejdź do następnego pomieszczenia.
| Znajdziesz się na krótki korytarzu. Zmyl kamerę, chodząc tam i z powrotem, aby w końcu przejść przez drzwi do końcowego pomieszczenia.
|
![]() | ![]() |
Tutaj będziesz musieć rozprawić się z żoną Hedare'a. Najpierw jednak obejrzyj krótką scenkę.
| Ataki z przodu nie mają tutaj zbyt dużej szansy powodzenia, dlatego przeciwniczkę atakuj od tyłu. Obiegaj ją na kuckach i zadawaj celne ciosy. Możesz wykorzystać także leżące tu i ówdzie przedmioty.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








