Catwoman: Mansion Interior (5)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Teraz zniszcz urządzenie w rogu pomieszczenia blisko podłogi, aby uaktywnić czujniki.
| Jeśli przesunąłeś wszystkie podświetlone obiekty, utworzy się reakcja łańcuchowa, która zniszczy eksponaty i otworzy drzwi.
|
![]() | ![]() |
Przejdź przez nie, aby znaleźć się w ogromnym hallu ze schodami prowadzącymi do góry. Wkrótce pojawi się grupa wrogów, których musisz pokonać.
| Najlepiej jest likwidować ich z poziomu schodów, zrzucając panów na dół. W sumie będziesz mieć do czynienia z trzema seriami przeciwników.
|
![]() | ![]() |
Po skończonej walce otworzą się drzwi u góry. Wbiegnij w tamtą stronę i przejdź do następnego pomieszczenia.
| Znajdziesz się na krótki korytarzu. Zmyl kamerę, chodząc tam i z powrotem, aby w końcu przejść przez drzwi do końcowego pomieszczenia.
|
![]() | ![]() |
Tutaj będziesz musieć rozprawić się z żoną Hedare'a. Najpierw jednak obejrzyj krótką scenkę.
| Ataki z przodu nie mają tutaj zbyt dużej szansy powodzenia, dlatego przeciwniczkę atakuj od tyłu. Obiegaj ją na kuckach i zadawaj celne ciosy. Możesz wykorzystać także leżące tu i ówdzie przedmioty.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








