Catwoman: Jewelry Store (2)
Aktualizacja:
![]() | Wyjdź na zewnątrz, aby stanąć twarzą w twarz z dwójką policjantów. Jednego z nich musisz wrzucić do kontenera widocznego na obrazku. Możesz teraz zdobyć trochę punktów, walcząc z drugim gliniarzem. Kiedy klapa od kontenera opadnie, będziesz móc na niego wskoczyć. Uczyń to, po czym wejdź po ścianie. |
![]() | Teraz musisz dostać się po wysokiej ścianie na górę. Weź rozbieg i wciśnij przed murem [SHIFT]. Po chwili znajdziesz się na jeszcze wyższej platformie i zacznie ostrzeliwać Cię policja. |
![]() | Biegnij do końca, zważając na strzały ze strony glin. Następnie wdrap się na jedną z bocznych ścian (nie na drewniany płot) i zacznij wskakiwać na coraz wyższe poziomy. Na górę dostaniesz się wciskając kilkakrotnie przycisk [SPACJA]. |
![]() | Po prawej stronie zastaniesz kilka słupów do przeskakiwania, które możesz wykorzystać do wykonania triku Alleycat. Istnieje także możliwość przedostania się do celu lewą stroną. |
![]() | Koniec końców dostań się do drugiego zaułka, po którym wespnij się na dach budynku. Tam czeka cię koniec poziomu. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





