Catwoman: Mansion Interior (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Złap za obiekt leżący na półce i rzuć nim w telewizor, drugim wyceluj w kamerę przy drzwiach.
| Kiedy zniszczysz te obiekty, w pokoju zjawi się strażnik. Najlepiej jest rzucać w niego butelkami z okrągłego pojemnika, można przy okazji zdobyć trochę punktów.
|
![]() | ![]() |
Wybiegnij na balkon i skieruj się w lewo, aby zebrać batem nagrodę. Później udaj się w przeciwnym kierunku i przejdź przez pobliskie drzwi.
| Pociągnij batem za okno, aby uratować Midnight'a. Następnie rzuć butelką z okrągłego pojemnika w kamerę.
|
![]() | ![]() |
Wejdź do następnego pomieszczenia i skieruj się do rogu. Usuń trzy podpórki przy chwiejącej się półce, dzięki czemu stłuczesz pobliskie okno.
| Przejdź na kuckach przez rozbite okno w rogu pomieszczenia.
|
![]() | ![]() |
Podejdź do półki z książkami i pociągnij batem za wystającą pozycję (jest podświetlona na fioletowo).
| Teraz wróć do poprzedniego pomieszczenia, gdzie czeka już na ciebie dwójka wrogów. Przy ścianie leży skrzynia, którą możesz wykorzystać podczas walki.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








