Catwoman: Mansion Interior (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Złap za obiekt leżący na półce i rzuć nim w telewizor, drugim wyceluj w kamerę przy drzwiach.
| Kiedy zniszczysz te obiekty, w pokoju zjawi się strażnik. Najlepiej jest rzucać w niego butelkami z okrągłego pojemnika, można przy okazji zdobyć trochę punktów.
|
![]() | ![]() |
Wybiegnij na balkon i skieruj się w lewo, aby zebrać batem nagrodę. Później udaj się w przeciwnym kierunku i przejdź przez pobliskie drzwi.
| Pociągnij batem za okno, aby uratować Midnight'a. Następnie rzuć butelką z okrągłego pojemnika w kamerę.
|
![]() | ![]() |
Wejdź do następnego pomieszczenia i skieruj się do rogu. Usuń trzy podpórki przy chwiejącej się półce, dzięki czemu stłuczesz pobliskie okno.
| Przejdź na kuckach przez rozbite okno w rogu pomieszczenia.
|
![]() | ![]() |
Podejdź do półki z książkami i pociągnij batem za wystającą pozycję (jest podświetlona na fioletowo).
| Teraz wróć do poprzedniego pomieszczenia, gdzie czeka już na ciebie dwójka wrogów. Przy ścianie leży skrzynia, którą możesz wykorzystać podczas walki.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








