Catwoman: Parking Lot (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przeskocz po kolejnej serii drągów na drugą stronę. Wbiegnij po ścianie (tej po prawej stronie) na górę. (Po lewej stronie znajduje się nagroda, którą możesz spokojnie zebrać).
| Znajdziesz się pod ostrzałem wrogów. Jednakże strzały nie wyrządzą ci zbytnich szkód, dlatego nie śpiesz się podczas wykonywania akrobacji. Lepiej dostać kulkę, aniżeli wskakiwać tu z powrotem.
|
![]() | ![]() |
Przeskocz po drągach na drugą stronę i zacznij biec dalej przed siebie.
| Teraz czeka cię spory bieg po kolejnych platformach i drągach. Po prostu przeskakuj dalej przed siebie, unikaj strzałów i upadku na dół.
|
![]() | ![]() |
Na końcu toru przeskocz na dach budynku i wbiegnij do wnętrza przez drzwi po prawej.
| Tutaj będziesz musieć rozprawić się z grupką oponentów. Atakuj ich seriami ciosów, pamiętając o wybraniu kierunków na klawiaturze numerycznej (odpowiedzialnych za zadawanie ciosów).
|
![]() | ![]() |
Kiedy oni uciekną, przejdź przez rozwalone drzwi i obejrzyj krótki filmik.
| Znajdziesz się znów na zewnątrz. Wejdź na siatkę i udaj się w lewą stronę.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








