Catwoman: Mansion Grounds (4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Z balkonu musisz przeskoczyć na lampę. Aby to uczynić, podbiegnij do samego brzegu (biegnij w lewo, nie na ukos!) i oddaj skok, w trakcie którego chwyć się batem.
| Przeskocz za ogrodzenie. Znajdziesz się w pobliżu sporej maszyny, którą musisz rozwalić. Aby to uczynić, rzuć w trzy różne części młotkiem.
|
![]() | ![]() |
Otworzy się zarówno brama wyjściowa, jak i ta, która prowadzi do dalszego etapu.
| Po prawej stronie znajduje się ściana, po której możesz spokojnie wbiec.
|
![]() | ![]() |
Wskocz przez okno na dachu do magazynu. Teraz musisz kierować się cały czas przed siebie.
| Wkrótce dojdziesz do dużej bramy. Oczywiście przejdź przez nią.
|
![]() | ![]() |
Rozpraw się z tutejszymi przeciwnikami, po czym przejdź przez kolejną bramę, prowadzącą do samej willi Hedare'a.
| Niestety, pilnuje jej gość z karabinem, do którego będziemy musieli dobrać się osobiście. W tym celu przebiegnij przez otwartą bramę i zeskocz przez balustradę na dół.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








