Catwoman: Mansion Interior (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po skończonej walce wróć, aby pociągnąć ponownie za wajchę, po czym przejdź przez otwarte drzwi.
| Na korytarzu czeka cię zestaw czujników, który ominiesz, kopiąc w półkę z kwiatkiem przy ścianie po prawej.
|
![]() | ![]() |
Przejdź na kuckach na drugą stronę i otwórz okrągły pojemnik z butelkami. Rzuć jedną z nich w urządzenie po na ścianie prawej stronie za czujnikami.
| Teraz musisz utrafić w moment, kiedy czujniki będą wyłączone i przebiec szybko na drugą stronę.
|
![]() | ![]() |
Rzuć jedną z butelek w kamerę powyżej, aby otworzyć drzwi na końcu korytarza. Przejdź przez nie.
| W sali kinowej najpierw rozwal urządzenie obok schodów, aby zepsuć częściowo zielone czujniki.
|
![]() | ![]() |
Następnie chwyć się ekranu (możesz się go trzymać) i przejdź w lewo. Skorzystaj z czerwonego przycisku o rzut oka w lewo od ciebie. Z innej pozycji nie da się go przycisnąć na stałe, możesz to uczynić dopiero teraz, gdy jesteś naelektryzowany.
| Wyczuj odpowiedni moment i przebiegnij przez otwarte przed chwilą drzwi w momencie, gdy czujniki będą nieaktywne.
|
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








