Catwoman: Mansion Interior (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Na następnym korytarzu otwórz pojemnik z butelkami i rzuć jedną z nich w kamerę, by otworzyć drzwi do kolejnego etapu.
| Gdy wejdziesz do sypialni, pomieszczenie zacznie wypełniać gaz usypiający.
|
![]() | ![]() |
Musisz jak najszybciej uciec z budynku. Rozwal wystawę z pucharami i rzuć jednym z eksponatów w okno po lewej.
| Idź w stronę fontanny. Za krzakami znajduje się obiekt, którym rzuć w urządzenie po lewej.
|
![]() | ![]() |
Przeskocz - unikając spotkania z naelektryzowaną wodą - na drugą stronę.
| Wbiegnij po ścianie i odbij się do tyłu na pobliski drąg.
|
![]() | ![]() |
Z niego z kolei przeskocz na siatkę naprzeciwko i zacznij kierować się w prawy dolny róg. Po drodze będziesz musieć zlikwidować przy wykorzystaniu bata dwie doniczki z kwiatkami.
| Odbij się do tyłu na drąg, a z niego dostań się na kolejną siatkę. Przejdź w lewym dolny róg i odbij się na następny drąg.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








