Catwoman: Mansion Interior (3)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Na następnym korytarzu otwórz pojemnik z butelkami i rzuć jedną z nich w kamerę, by otworzyć drzwi do kolejnego etapu.
| Gdy wejdziesz do sypialni, pomieszczenie zacznie wypełniać gaz usypiający.
|
![]() | ![]() |
Musisz jak najszybciej uciec z budynku. Rozwal wystawę z pucharami i rzuć jednym z eksponatów w okno po lewej.
| Idź w stronę fontanny. Za krzakami znajduje się obiekt, którym rzuć w urządzenie po lewej.
|
![]() | ![]() |
Przeskocz - unikając spotkania z naelektryzowaną wodą - na drugą stronę.
| Wbiegnij po ścianie i odbij się do tyłu na pobliski drąg.
|
![]() | ![]() |
Z niego z kolei przeskocz na siatkę naprzeciwko i zacznij kierować się w prawy dolny róg. Po drodze będziesz musieć zlikwidować przy wykorzystaniu bata dwie doniczki z kwiatkami.
| Odbij się do tyłu na drąg, a z niego dostań się na kolejną siatkę. Przejdź w lewym dolny róg i odbij się na następny drąg.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








