Catwoman: Parking Lot (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przejdź kilka kroków w lewo i wykorzystaj leżącą na kupce cegłę do zniszczenia drewnianego rusztowania w rogu. Musisz złapać ją batem i wybrać klawiszem walki kierunek, w którym obiekt ma zostać rzucony.
| Teraz wbiegnij po pomarańczowych deskach, po czym odskocz w prawo, na garaż.
|
![]() | ![]() |
Musisz przeskakiwać po fioletowych drągach.
| Kiedy następny będzie się znajdował dokładnie nad tobą, wejdź nogami na drąg, na którym aktualnie zwisasz, podskocz [SPACJA] i chwyć się batem [8].
|
![]() | ![]() |
Jeśli zaczniesz skakać w prawym kierunku, będziesz mógł zebrać nagrodę. Później udaj się na platformę po lewej stronie.
| Idź dalej w lewo, przeskocz po drągu i skieruj się w stronę mostu.
|
![]() | ![]() |
Jeśli zaczniesz skakać w prawym kierunku, będziesz mógł zebrać nagrodę. Później udaj się na platformę po lewej stronie.
| Po chwili wyświetli się scenka, po której znajdziesz się z powrotem na dole. Po prawej stronie znajduje się domek, z którego wybiegnie kilku przeciwników do bicia.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








