Catwoman: Mansion Grounds (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zaczynasz za bramą willi Hedare'a. Od razu skieruj się uliczką przed siebie.
| Wkrótce znajdziesz się blisko samochodu, obok którego chodzi jeden ze strażników. Tego pana możesz spokojnie umieścić w bordowej skrzyni albo rzucić w niego młotkiem.
|
![]() | ![]() |
Później podejdź do urządzenia na ścianie trochę na lewo od skrzyni i uderz w nią kopniakiem.
| Teraz wróć się w stronę bramy wejściowej i zatrzymaj się przed niebieską ścianą budynku.
|
![]() | ![]() |
Wbiegnij po jej środkowej części (aby nie trafić na okna) i odbij się do tyłu, po czym chwyć batem za drąg.
| Rozbujaj się i skocz w stronę drugiego drąga. Ponownie musisz wspomóc się batem, aby nie wylądować z powrotem na dole.
|
![]() | ![]() |
Trafisz za ogrodzenie. Musisz się tu rozprawić z pojedynczym wrogiem, którego najłatwiej wkopać do bordowej skrzyni.
| Za drewnianą belką znajduje się szyb wentylacyjny, który możesz otworzyć batem. Tym samym uratujesz Midnight'a.
|
Komentarze czytelników
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








