Catwoman: Mansion Grounds (1)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Zaczynasz za bramą willi Hedare'a. Od razu skieruj się uliczką przed siebie.
| Wkrótce znajdziesz się blisko samochodu, obok którego chodzi jeden ze strażników. Tego pana możesz spokojnie umieścić w bordowej skrzyni albo rzucić w niego młotkiem.
|
![]() | ![]() |
Później podejdź do urządzenia na ścianie trochę na lewo od skrzyni i uderz w nią kopniakiem.
| Teraz wróć się w stronę bramy wejściowej i zatrzymaj się przed niebieską ścianą budynku.
|
![]() | ![]() |
Wbiegnij po jej środkowej części (aby nie trafić na okna) i odbij się do tyłu, po czym chwyć batem za drąg.
| Rozbujaj się i skocz w stronę drugiego drąga. Ponownie musisz wspomóc się batem, aby nie wylądować z powrotem na dole.
|
![]() | ![]() |
Trafisz za ogrodzenie. Musisz się tu rozprawić z pojedynczym wrogiem, którego najłatwiej wkopać do bordowej skrzyni.
| Za drewnianą belką znajduje się szyb wentylacyjny, który możesz otworzyć batem. Tym samym uratujesz Midnight'a.
|
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany186301 Junior
Witam mam problem. mianowicie nie umiem wspiac sie na te kontenery. moglby mi ktos podpowiedzieci dzieki
Verminus Senator
Jeżeli chodzi o ten moment to ---->
Jeżeli dobrze pamiętam, wskakujesz na pierwszy drążek, wchodzisz na niego i podskakujesz "wystrzeliwując" pejcz do góry. Potem musisz się rozbujać Shiftem i wyczuć odpowiedni moment do skoku. Kilka nieudanych prób i będzie OK :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








