Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 17 - Smierc B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 17 - Śmierć - Faza Mistrzowska

1 - Etap 17 - Smierc B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 17 - Smierc B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Brigadoon

2. Forest's Edge

3. Cigurth

4. Tripola

5. Eigenbrendt

6. Norvaz

7. Fallz

8. Sunshir

9. Thistle

10. Pearl Lakes

11. Oldwood

12. Hushtorn

13. Heartwood

14. Vinisheer

15. Milongar

16. Bakotz

17. Imdarsdeep

18. Hillsdeep

19. Kemir

20. Sakarna

21. Birnum

22. Tirion

23. Aelingar

24. Ordron

Magowie:

Merlin - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli

Meandor - sfera śmierci, rasa początkowa Mroczne Elfy, stolica Cigurth [3]

Serena - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Heartwood [13]

Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Norvaz [6]

Tempest - sfera powietrza, rasa początkowa Drakoni, stolica Hillsdeep [18]

Uwagi do mapy:

Teleport [T] na powierzchni, w NE części mapy, na S od Fallz [7] prowadzi do Portalu [T] w W części podziemi, na SE od Sakarny [20] . Działa on w dwie strony.

Teleport [T] na powierzchni, w NW części mapy, na S od Vinisheer [14] prowadzi do ukrytej jaskini z miastem Sereny Ordron [24] . Działa w dwie strony.

Teleport [T] w Jaskini nr [1] prowadzi na powierzchnię, do Portalu [T] na S od Pearl Lakes [10] . Działa tylko w jedną stronę.

Głównymi siłami wraz z Merlinem od razu udaj się na NE (przed mostkiem posil armię owocami z Drzewka-Przyspieszacza [P] ) i zajmij miasto Forest's Edge [2] . Na NE od tego miasta leży Eigenbrendt [5] - z chęcią się do Ciebie przyłączy wraz z nowym Bohaterem .

Przeprowadzając szybką ofensywę na N, drogą z Forest's Edge [2] . Bez problemu powinno Ci się udać zdusić Nekrona , nim urośnie w siłę. Na północy jest jeszcze parę miast łatwych do zdobycia ale później sprawiających kłopoty - najlepiej od razu zamienić je w siedliska Nieumarłych lub Mrocznych Elfów.

Kolejną ofensywę przeprowadź przeciw Serenie . Zbierz silną armię w Forest's Edge [2] i wejdź do pobliskiej Jaskini [1] . Tamtejszy Teleport [T] przeniesie Twoją armię w okolice miasta Pearl Lakes [10] . Udaj się na NW od Portalu , przez mostek - znajduje się tam "Ścieżka duchów" . Idąc tamtą drogą otrzymasz zadania, polegające głównie na niszczeniu okolicznych źródeł magii , tylko w ostatnim musisz odbudować miasto. W zamian za wykonywanie tych misji Duchy będą wywoływać Magiczne Burze w trzech miastach Sereny (również w jej stolicy Heartwood [13] ) powodując straty wśród obrońców. Po wykonaniu tych zadań uderz w Serenę , nim zdąży odbudować garnizony w swych miastach. Gdy zabijesz ją w Heartwood [13] , w kolejnej turze odrodzi się w Oldwood [11] - potraktuj to jako dobrą okazję do zdobycia doświadczenia przez Twoich Bohaterów .

Twój sojusznik Meandor będzie mocno się męczył walcząc z Tempestem . Pomóż mu, ale z rozwagą - dobrze jest odczekać aż utraci jakieś miasto na rzecz waszego wspólnego wroga i dopiero wtedy zainterweniować. Po takiej akcji tanim kosztem zyskujesz miasto , które normalnie jest dla Ciebie niedostępne ze względu na traktat pokojowy.

By po raz kolejny, tym razem ostateczny, pozbyć się Sereny wejdź silną armią w Portal [T] położony na S od miasta Vinisheer [14] , prowadzi on do jej ostatniego bastionu - ukrytego głęboko pod ziemią miasta Ordron [24] .