Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 05 - Woda B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 5 - Woda - Faza Mistrzowska

Miasta - Etap 05 - Woda B | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Flarack

2. Hunsle

3. Klister

4. Sonke

5. Golgit

6. Ilga

7. Neomass

8. Grymfus

9. Zorza

10. Jugill

11. Krim

12. Kastor

13. Lud

14. Olan

15. Toorn

16. Adrass

17. Fyosa

18. Nimuvil

19. Quombra

20. Waladea

21. Marmora

22. Honeywood

23. Friggia

24. Sultree

25. Peman

Magowie:

Merlin - sfera wody, rasa początkowa Ludzie

Karissa - sfera ognia, rasa początkowa Orki, stolica Toorn [15]

Artica - sfera powietrza, rasa początkowa Frostlingowie, stolica Ilga [6]

Anon - sfera życia, rasa początkowa Archonowie, stolica Marmora [21]

Fangir - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy, stolica Kastor [12]

Nimue - sfera wody, rasa początkowa Ludzie, stolica Nimuvil [18]

Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Zorza [9]

Od razu przybij do W brzegu - dołączy Bohater i miasteczko Flarack [1] . Idąc drogą na S trafisz do Obozu - powinno dołączyć kilku Krasnoludów a następnie do miasta Hunsle [2] . Zajmij miasto i buduj tam armię.

Jednym z Bohaterów (w miarę silnym lub z obstawą) wejdź w najbliższy Teleport - przeniesie go kawałek na S, kliknij jeszcze raz, by wszedł w Portal na którym się pojawił - tym razem wyląduje na SE krańcu mapy - tam idź na N i zajmij Peman [25] . Dobrze się tam ufortyfikuj, jednocześnie zwracając uwagę na morale garnizonu - lepiej inwestować tam w Balisty niż w sfrustrowanych Łuczników.

Większość sił puść Statkami w dół rzeki. Zaraz na drugim zakręcie znajduje się Źródełko (Water Node) ; gdy je zajmiesz otrzymasz zadanie - "zdobądź Klister ". Nim zaatakujesz miasto [3] (jest na brzegu, zaraz przy zakręcie) odciągnij część obrońców zajmując Orlim Jeźdźcem Kopalnię i Wieżę , które leżą kawałek na E od Źródełka .

Na tym etapie ciężko jest walczyć ze wszystkimi na raz - zawrzyj pokój z Anonem i Karissą . Możesz nawet wejść z kimś w sojusz (zawsze można go później zerwać). Jeśli masz dość many, warto powymieniać się z nimi czarami.

Na E od Klister [3] są ziemie Articii . Uderz tam, nim urośnie w siłę. Zajmij Golgit [5] i Ilgę [6] . W tym drugim mieście jest Magiczna Wieża - wykończenie Articii zajmie Ci mniej czasu niż wybudowanie własnej Wieży.

Posiadłości Fangira leżą dość daleko na S od Hunsle , najszybciej można się tam dostać pierwszym, już wspomnianym Teleportem . Fangir ma duże i silne armie, ale krąży nimi po całej mapie za pośrednictwem Portali . Postaraj się ominąć jego główne oddziały i zająć Krim [11] oraz Kasto r [12] . Dalej na S leży jeszcze jedno miasto Fangira - Lud [13] ; spiesz się, by któryś z Twoich sojuszników nie uprzedził Cię w jego zajęciu.

Nekron posiada 3 miasta w NE części mapy. Można się tam dostać za pomocą dwóch Portali na E wybrzeżu śnieżnej doliny Articii . Cały obszar panowania Nekrona jest splugawiony, więc Niziołki, nawet Herosi , będą tam skłonni do buntu. Aby nie spadało morale w wojskach tam wysyłanych w pierwszym oddziale umieść Herosa wyposażonego w Artefakt mający zdolność "ścieżka życia" lub poślij tam Jednostkę ze "ścieżką mrozu" (Lodowa Wiedźma lub Wilk Zagłady - jednostki Frostlingów).

Nimue ukrywa się na wyspie w SW części mapy - prowadzą tam Teleporty : drugi na S od Lud [13] , na S od Olan [14] i na NE od Zorzy [9] . Uważaj, bo jeśli Nimue wyposażyła swój garnizon w magię, to wszyscy obrońcy będą mieli "Tarczę Statyczną".

Na koniec zawrzyj sojusz z Anonem i wykończ Karissę . A jeśli lubisz tą zabawę, to nie zawieraj sojuszy, tylko wykończ ich oboje.