Genshin Impact - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Genshin Impact - poradnik do gry

Genshin Impact - poradnik do gry

OGROMNA GRA Poradnik do Genshin Impact to najlepsze porady, wymagania sprzętowe, wskazówki na start. Odpowiadamy, czy jest crossplay i jak wybrać serwer.

Niniejszy poradnik do Genshin Impact zawiera kompletny zbiór informacji o grze studia MiHoYo. Genshin Impact to dynamiczna gra akcji z wielkim i otwartym światem. Korzystając z porad zawartych w naszym poradniku, dowiesz się jak najlepiej rozpocząć swoją przygodę oraz jakich błędów nie popełniać w Genshin Impact.

Jeden z większych rozdziałów naszego poradnika do gry Genshin Impact zawiera wszelkie porady dotyczące gry, co warto robić na samym początku, czego używać, a czego nie, jakie żywioły łączą się ze sobą najlepiej. Przeczytasz również o tym, jakie postacie są dostępne w grze, czym się specjalizują, oraz która z nich jest najlepsza Znajdziesz tutaj wszystkie podstawowe jak i zaawansowane informacje na temat mechanik gry. Zobaczysz również podrozdział FAQ, który odpowie na najczęściej zadawane pytania. Znajdują się tu odpowiedzi na pytania jak wybrać serwer w Genshin Impact, czy istnieje crossplay.

Znajdziesz tu też między innymi informacje na temat wymagań sprzętowych Genshin Impact oraz sterowania.

Porady dla początkujących

Poniżej znajdziesz kilka porad dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Genshin Impact. Więcej podpowiedzi do Genshin Impact znajdziesz na osobnej stronie Porady na start.

  1. Jeśli masz możliwość ulepszenia postaci, w którą będziesz inwestować, rób to natychmiast. Poziomy zwiększają się powoli, chyba, że masz przedmioty dające dużą ilość doświadczenia. Używaj ich, aby zwiększyć poziom zarówno postaci jak i swojego party.
  2. Wszystkie żywioły łączą się ze sobą. Korzystaj z nich, aby tworzyć dewastujące combosy. Pamiętaj, że posiadanie tych samych żywiołów w drużynie wzmacnia jego efekt.
  3. Łącz przyjemne z pożytecznym, nie skupiaj się tylko i wyłącznie na robieniu zadań lub na eksploracji. Spróbuj łączyć te dwie rzeczy, aby dalej progresowa i odkrywać ciekawe miejsca w Genshin Impact.
  4. Zaznaczaj ciekawe miejsca za pomocą pingów na mapie. Masz ich bardzo wiele do wykorzystania, a zapewne znajdzie się taki czas, w którym będziesz chciał wrócić do danej lokacji.
  5. Wybieraj opcję x10. Podczas wykonywania Wish, wybieraj tylko i wyłącznie tę opcję. Wybierając ją, będziesz miał gwarant zdobycia czegoś potężniejszego.

Mam pytanie i szukam odpowiedzi

Rozdział FAQ naszego poradnika pomoże ci znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania odnośnie Genshin Impact oraz mechanik w grze.

  1. Serwer - jak wybrać? - Na stronie znajdziesz informacje odnośnie tego, czy możliwe jest wybranie serwera, a jeśli tak, to jak i na jakiej platformie.
  2. Crossplay - czy istnieje? - Na tej stronie dowiesz się, czy w Genshin Impact istnieje Crossplay, a jeśli tak, to z jakimi platformami.
  3. Co-op - jak odblokować? - Na tej stronie przeczytasz, czy istnieje tryb kooperacyjny oraz jak go odblokować.
  4. Chests - czy się odnawiają? - Z tej strony dowiesz się, czy Chests mogą ponownie się pojawić w świecie gry, oraz jakie rodzaje Chests są w grze.
  5. Tri-seal - jak odblokować? - Na kolejnej stronie dowiesz się o tym, jak wykonać zadanie związane z Tri-seal.
  6. Mora Chest - gdzie znaleźć? - Na stronie znajdziesz informacje odnośnie tego, gdzie znaleźć skrzynię, która oferuje 200 tysięcy Mora.
  7. Adventure Rank - jak farmić? - Na tej stronie przeczytasz o tym, jakie aktywności w Genshin Impact pozwolą ci na szybkie zdobycie satysfakcjonującego poziomu AR.

Wymagania sprzętowe PC Genshin Impact

  1. Procesor: Intel Core i5
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: GeForce GT 1030 2 GB lub lepsza
  4. Miejsce na dysku: 30 GB
  5. System operacyjny: Windows 7/8.1/10

Więcej informacji na temat wymagań sprzętowych Genshin Impact znajdziesz w osobnym rozdziale naszego poradnika: Wymagania sprzętowe PC.

Polska wersja językowa - czy istnieje spolszczenie?

Nie, na tę chwilę nie istnieje polska wersja językowa Genshin Impact. W tym momencie można wybrać spośród języków takich jak: tradycyjny chiński, koreański, japoński, angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, portugalski, wietnamski, indonezyjski oraz tajski. Ponadto w grze można zmienić język mówiony na chiński, japoński, koreański oraz angielski.

Waluta za darmo - jak otrzymać?

Genshin Impact posiada dwie waluty w grze, jedną z nich Primogems (Premium) oraz Mori (Freemium). Gracze, którzy spędzili trochę czasu w Genshin Impact mogą otrzymać darmowe waluty logując się na tej stronie. Jedyne co należy zrobić, to wybrać swój serwer, podać nick postaci oraz wpisać jeden z poniższych kodów w zależności od serwera:

  1. Europa - Genshin0928E
  2. Azja - Genshin0928A
  3. Ameryka Północna - Genshin0928N

Na ten moment z bonusu mogą skorzystać tylko i wyłącznie gracze mobilni oraz PC, ponieważ gracze PS4 nie są w stanie połączyć swego konta z profilem na oficjalniej stronie gry.

PvP - czy istnieje?

Nie, w Genshin Impact tryb PvP nie istnieje. Twórcy gry sami powiedzieli, że nie zamierzają dodawać tego trybu, mimo że były przesłanki, że taki tryb może powstać, ze względu na to, że pojawił się anti-cheat system. Genshin Impact nastawione jest tylko i wyłącznie na tryb PvE.

Informacje o Genshin Impact - poradnik do gry

Autor : Dawid Lubczyński

Ostatnia aktualizacja : 6 października 2020

Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424159Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424158Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424157Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424156Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424155Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424154Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424153Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424152Genshin Impact - screen - 2020-09-28 - 424151