Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Ready to work. Poradnik do Warcraft 3 Reforged stanowi kompendium wiedzy na temat tej klasycznej gry RTS. Z naszej solucji dowiesz się o najlepszych poradach na start, optymalnej kompozycji budynków i jednostek. Nie zabrakło również szczegółowego opisu przejścia misji.

Poradnik do gry Warcraft 3 Reforged to kompletny zbiór porad i wskazówek, niezbędnych do ukończenia wszystkich kampanii w grze. Znajdziesz tutaj solucję przejścia każdej misji wraz ze opisem krok po kroku. W tym artykule zyskasz podstawowe informacje i porady ogólne, które pomogą ci przy każdej rozgrywce. W kolejnych rozdziałach, dowiesz się o silnych i słabych stronach każdej frakcji, wraz z opisem ich jednostek, budynków, technologii i ulepszeń oraz bohaterów.

Warcarft 3 to klasyka wśród RTSów. Razem z Starcarftem są to czołowi przedstawicieli gatunku od ponad dwóch dekad. Oprócz wciągającej rozgrywki, zbalansowanych frakcji i świetnej grafiki, Warcraft 3 oferuje niezwykle ciekawą i długa kampanię z niezwykle interesującym światem przestawionym. World of Warcraft powstał dzięki popularności tej strategii i w pełni pokrywa się z postaciami, fabułą i światem gry. Wersja Reforged została uaktualniona o pewne zmiany, aby obie gry były w pełni spójne np. chodzi o wygląd niektórych postaci lub lokacji.

W poradniku znajdziesz również odpowiedzi na następujące pytania: jak można zwrócić grę? Jak działają czary w Warcraft 3 Reforged? Jak można leczyć jednostki? Ile jest misji i kampanii w tej wersji gry? Jakie są najlepsze jednostki każdej z frakcji?

Poza tym dowiesz się więcej na temat ekonomii w grze. Warcraft 3 Reforged ma ciekawy i przemyślany system utrzymania armii, który wpływa na każdą rozgrywkę. Co więcej, każda jednostka oprócz podstawowych statystyk i czarów, posiada typ atak oraz opancerzenia, która wpływa na grę. Dlatego żadna z frakcji nie ma niezwyciężonej jednostki, dzięki której można pokonać każdego wroga. Dodatkowo, system dnia i nocy wpływa na strategię i prowadzenie bitew, co również może przechylić szalę zwycięstwa na twoją stronę.

Informacje o Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 4 lutego 2020

Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410547Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410546Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410545Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410544Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410543Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410542Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410541Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410540Warcraft III: Reforged - screen - 2020-01-29 - 410539