Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

Warcraft 3 Reforged - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Król Góry | Jednostka Przymierza w Warcraft 3 Reforged Warcraft 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 19 lutego 2020

Króla Góry spotkasz pod koniec kampanii ludzi. Jest to krasnoludki wojownik, nastawiony na walkę. Jest to bardzo ofensywna postać, która skupia się na walce, choć niektóre jego umiejętności pośrednio wspierają twoją armię. Większość jego umiejętności pozwala ogłuszyć lub spowolnić wrogów, co jest bardzo przydatne i prawie nie możliwe do zablokowania. Jego podstawową statystyką jest siła, dlatego z czasem staje się niezwykle wytrzymałym bohaterem. Na najwyższych poziomach jest w stanie pokonać sam kilku słabszych wrogów.

Pocisk Burzy

Pocisk Burzy (1) to pierwsza umiejętność, którą warto wybrać na początku rozwoju tego bohatera. Zadaje spore obrażenia, a na 3 poziomie jest w stanie pokonać za pierwszym razem słabsze jednostki wsparcia. Może wziąć na cel jednostki naziemne jak i powietrzne. Dodatkowo, każdy pocisk ogłusza wybranego wroga na kilka sekund. Ogłuszenie jest najbardziej przydatnym elementem tej umiejętności. W ten sposób możesz wyłączyć z walki najsilniejszego wroga, bohatera lub jednostkę czarującą (czyli taką, z wieloma umiejętnościami, czarami). Tylko nieliczni wrogowie są odporni na ogłuszenie, więc czyni tą umiejętność bardzo użyteczną. Warto szybko opracować tą umiejętność na 3 poziom.

Uderzanie Gromu

Uderzanie Gromu (2) to obszarowa umiejętność, która działa wokół bohater na bliska odległość. Zadaje obrażania wszystkim jednostkom naziemnym przeciwnika, oraz nakłada efekt spowolnienia. Jednostki dotknięte tym stanie, mają o połowę mniejszą prędkość ruchu oraz ataku. Warto wysłać Króla Gór do walki z jednostki walczącymi wręcz i użyć tej umiejętności. Uderzenie Gromu jest przydatne, ale nie zawsze będą sytuację, gdy będziesz mógł skutecznie wykorzystać tą umiejętność.

Uderzanie

Uderzenie (3) to pasywna umiejętność Króla Gór. Ma zastosowanie tylko na bohatera, ale nie zużywa many i działa cały czas. Krasnolud ma szansą na zadanie dodatkowych obrażeń oraz ogłuszenia wroga przy każdym ataku fizycznym. Im wyższy poziom, tym większa szansa na ogłuszenie. Ta umiejętność czyni Króla Gór groźnym przeciwnikiem, a ogłuszenie pozwala zatrzymać nawet najsilniejszych wrogów. Warto zaznaczyć, że Uderzenie nie może być zablokowane prze jednostki, które są odporne na czary, choć nadal nie zadziała na jednostki odporne na ogłuszenie.

Awatar

Awatar (4) to umiejętność ostateczna Króla Gór. Po aktywacji tego czaru, bohater zamienia się w silniejszą postać. Zyskuje dodatkowe punkty zdrowia, premię do obrażeń oraz pancerza na krótki czas. Co więcej, w tej postaci Król Burz jest odporny na czar i może nadal korzystać ze swoich umiejętności. Warto użyć Awatara podczas dużych potyczek lub w sytuacji, gdy Król Gór musi uzupełnić luki w obronie i stawić czoła silnym jednostkom nieprzyjaciela.

Wskrzeszenie

Wskrzeszenie (4) to umiejętność ostateczna Paladyna. Po jej aktywacji, ożywiasz do 6 poległych jednostek sojuszniczych w pobliżu bohatera. Do walki wracają najsilniejsze jednostki z maksymalnym poziomem zdrowia i mogą natychmiast wziąć udział walce. Ważne! Paladyn musi być w pobliżu ciał twoich poległych wojowników. Dlatego walcząc przeciwko Nieumarłym, może się okazać, że ciała zostały zjedzone lub wykorzystane do przyzwania szkieletów. W czasie większych potyczek, warto nie korzystać z Świętego Blasku aby leczyć swoje jednostki, a zaoszczędzić manę na wskrzeszenia (zwłaszcza, że uleczenie silnych jednostek będzie bardzo kosztowne). Wtedy warto rzucić swoje wojska na wręcz samobójczą walkę, a potem wskrzesić najsilniejsze jednostki i przechylić szalę zwycięstwa na swoja stronę.