Just Cause 4 - poradnik do gry

Just Cause 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Jak zniszczyć sterowiec w Just Cause 4? Just Cause 4 poradnik, solucja

Sterowiec w grze Just Cause 4 pojawia się w przejętych lokacjach. Jeśli chcesz ukończyć dany region w 100%, to musisz zając się niszczeniem sterowców. Nie jest to jednak takie proste i zwykłe ostrzelanie z karabinu nic nie da. Warto więc skorzystać z naszych porad odpowiadających na pytanie - jak zniszczyć sterowiec w Just Cause 4?

Jak dostać się na sterowiec?

Za pomocą wingsuita dostań się na szczyt sterowca. - Jak zniszczyć sterowiec w Just Cause 4? - Just Cause 4 - poradnik do gry
Za pomocą wingsuita dostań się na szczyt sterowca.

Aby zniszczyć sterowiec bez użycia jakiejkolwiek broni, musisz się najpierw na niego dostać. Sterowce unoszą się wysoko nad ziemią, więc najlepiej jest udać się na jakieś wzgórze - tam rozpędź się, zeskocz, a następnie użyj wingsuita. W ten sposób kieruj się w stronę sterowca, a gdy będziesz odpowiednio blisko, skorzystaj z linki i przyciągnij się do niego. Jeśli nie uda się od razu dostać na szczyt sterowca, tylko np. pod niego, to za pomocą linki powoli przedostań się na górę.

Jak zniszczyć sterowiec?

Następnie wejdź do niego i rozbij się o pobliskie wzgórze. - Jak zniszczyć sterowiec w Just Cause 4? - Just Cause 4 - poradnik do gry
Następnie wejdź do niego i rozbij się o pobliskie wzgórze.

Będąc na szczycie sterowca możesz do niego wejść i zasiąść za sterami. Właśnie to jest klucz do zniszczenia sterowca. Wystarczy, że uderzysz we wzgórze albo jakiś budynek - jeśli sterowiec zacznie płonąć, to znaczy, że zaraz wybuchnie i zostanie zniszczony. Pamiętaj, aby szybko opuścić sterowiec, bo wybuch doprowadzi do śmierci twojej postaci.