Just Cause 4 - poradnik do gry

Just Cause 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Ewakuacja z Wanay | Natarcia regionalne w Just Cause 4 Just Cause 4 poradnik, solucja

Niniejsza strona opisuje zadanie Ewakuacja z Wanay (Wanay Extraction) w grze Just Cause 4. Misja należy do tzw. natarć regionalnych, czyli zadań, w których przejmujesz nowe regiony i osłabiasz siły przeciwnika. W tym zadaniu celem jest uwolnienie dwóch grup więźniów. Dzięki ukończeniu zadania Ewakuacja z Wanay uzyskasz kontrolę nad regionem Tierra del Qhapaq i otrzymasz możliwość wykonania drugiej misji wątku głównego.

Rozpoczęcie zadania

Lokalizacja zadania znajduje się bardzo blisko miejsca, w którym ukończysz zadanie Za liniami wroga - warto więc ukończyć najpierw to zadanie, a potem przejść do Ewakuacji z Wanay - Ewakuacja z Wanay | Natarcia regionalne w Just Cause 4 - Just Cause 4 - poradnik do gry

Lokalizacja zadania znajduje się bardzo blisko miejsca, w którym ukończysz zadanie Za liniami wroga - warto więc ukończyć najpierw to zadanie, a potem przejść do Ewakuacji z Wanay. Twoim celem jest sporej wielkości więzienie, z którego musisz uwolnić dwie grupy partyzantów. Więźniów odnajdziesz w części południowej oraz północnej - użyj systemu AR, aby dokładnie zlokalizować budynki z więźniami. Nie ma znaczenia, którą część więzienia zwiedzisz najpierw, ale my polecamy część północną, bo po wyprowadzeniu więźniów będziesz już niedaleko części południowej.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...