Just Cause 4 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Just Cause 4 - poradnik do gry

Just Cause 4 - poradnik do gry

Wybuchy dla opornych, część IV. Poradnik do Just Cause 4 stanowi zbiór najlepszych wskazówek oraz szczegółową solucję do tej bardzo efektownej gry akcji.

Poradnik do gry Just Cause 4 wprowadzi cię do rozgrywki pełnej totalnej destrukcji. Nasze kompendium wiedzy porusza wszystkie najważniejsze elementy produkcji. Początkowy rozdział poradnika wyjaśnia podstawowe mechaniki gry. Poznasz tu porady na start, a także dowiesz się jak poruszać się po świecie, jak oswobadzać miasta z rąk zbrodniczego reżimu czy w jaki sposób walczyć lub ulepszać linkę. Uzupełnieniem jest rozdział FAQ, czyli dział odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Postaraliśmy się tu rozwiać wszelkie wątpliwości mogące pojawić się podczas rozgrywki.

Nie mogło zabraknąć również opisu przejścia gry - nasze porady poprowadzą cię przez wszystkie zadania wątku głównego oraz zadania dla Sargento, Garlanda i Javi. Kolejna część poradnika zawiera mapę gry wraz z zaznaczonymi znajdźkami oraz z lokalizacjami unikalnych pojazdów i broni. Z kolei w rozdziale zamykającym poradnik odnajdziesz wymagania sprzętowe Just Cause 4 oraz sterowanie na każdej dostępnej platformie.

Radosław "Wacha" Wasik (www.gry-online.pl)

Porady na start

Początkowy rozdział poradnika wyjaśnia podstawowe elementy produkcji - poznanie najważniejszych mechanik gry pozwoli ci szybko czerpać radość z rozgrywki. Strona z poradami na start to zbiór przydatnych wskazówek ułatwiających pierwsze godziny zabawy. W rozdziale poruszano również kwestie odbijania miejscówek oraz poruszania się po świecie gry.

  1. Porady na start - co robić, a czego nie robić w Just Cause 4?
  2. Poruszanie się po mapie - jak korzystać z linki, spadochronu oraz wingsuita?
  3. Walka - jak skutecznie eliminować wrogów?
  4. Odbijanie lokacji - jak przejmować miasta?
  5. Jak ulepszyć zaczep - w jaki sposób można ulepszyć linkę, czyli najlepszy gadżet gry?
  6. Rodzaje zadań - jakie misje są dostępne w grze?

FAQ

Dział pytań i odpowiedzi jest niezwykle pomocnym rozdziałem. Poniższe strony wyjaśniają wiele elementów rozgrywki oraz są rozwinięciem i uzupełnieniem zagadnień przedstawionych w poradach na start. Szczegółowe wskazówki pozwolą ci uporać się z trudniejszymi i bardziej skomplikowanymi mechanizmami rozgrywki.

  1. Jak zniszczyć sterowiec?
  2. Jak zwiększyć rezerwy oddziałów?

Opis przejścia

W Just Cause 4 nie zabrakło szeregu zadań do wykonania. W tym rozdziale dowiesz się w jaki sposób przejść każdą misję wątku głównego. Nie zapomnieliśmy również o natarciach regionalnych oraz zadaniach dla Sargento, Garlanda i Javi. W przejściu misji pomogą ci przeróżne porady i wskazówki, a także obrazki wyjaśniające trudniejsze etapy zadań.

  1. Zadania główne
  2. Natarcia regionalne
  3. Zadania Sargento
  4. Zadania Garlanda
  5. Zadania Javi

Mapy

W świecie gry ukryto mnóstwo sekretów i znajdziek. Z tego względu przygotowaliśmy mapy z lokalizacjami najważniejszych znajdziek oraz unikalnych broni i pojazdów. Nasze mapy pomogą ci odkryć świat w 100%. Dzięki temu zdobędziesz najlepsze uzbrojenie w grze i odkryjesz wszystkie sekrety przygotowane przez twórców gry.

  1. Unikalne pojazdy
  2. Unikalne bronie

Aneks

Ostatni rozdział porusza stronę techniczną produkcji. Poznasz tutaj wymagania sprzętowe, dzięki czemu będziesz mógł określić czy Just Cause 4 będzie działał na twoim komputerze. Przydatny może okazać się również opis sterowania - poznasz tu wszystko przyciski dostępne podczas gry na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.

  1. Wymagania sprzętowe
  2. Sterowanie

Garść informacji na dobry początek

Świat Just Cause 4 to ogromny teren do zwiedzenia i siania zniszczenia. Warto więc na początek zapoznać się z kilkoma poradami na start i odpowiedziami na pytania, które mogą pojawić się na początku rozgrywki. Wymagania sprzętowe, najważniejsze przyciski czy kilka porad na start. Przeczytanie poniższych informacji zapewni ci przyjemniejsze rozpoczęcie zabawy.

Jak zapisać grę?

W Just Cause 4 postęp gry jest zapisywany automatycznie. Nie ma żadnej możliwości ręcznego zapisywania gry, ale gra bardzo często tworzy automatyczny zapis - po każdym wykonanym zadaniu, a także w trakcie nich. Nie powinieneś więc mieć problemów z zachowaniem postępów.

Czy Just Cause 4 mi pójdzie?

Nie jesteś pewien czy twój komputer uruchomi grę Just Cause 4? Aby cieszyć się rozgrywką musisz spełnić przynajmniej minimalne wymagania sprzętowe, ale warto pamiętać, że to nie gwarantuje bezproblemowej zabawy, bo gra nie jest dobrze zoptymalizowana. Oczywiście minimalne wymagania sprzętowe pozwalają na grę tylko przy najniższych ustawieniach graficznych. Z kolei spełnienie rekomendowanych wymagań pozwala ustawić grafikę na najwyższe detale i rozgrywkę w najładniejszym wydaniu.

Minimalne wymagania sprzętowe gry Just Cause 4:

  1. Procesor: Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD FX-6300 3.5 GHz
  2. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 2 GB / AMD R9 270 2 GB
  3. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  4. Miejsce na dysku: 59 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Rekomendowane wymagania sprzętowe gry Just Cause 4:

  1. Procesor: Intel Core i7-4770 3.4 GHz / AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz
  2. Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1070 6 GB / AMD Vega 56 6 GB
  3. Pamięć RAM: 16 GB RAM
  4. Miejsce na dysku: 59 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Informacje o Just Cause 4 - poradnik do gry

Autor : Radosław Wacha Wasik

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 6 grudnia 2018, odwiedź Poradnik do gry

Solucja

Ostatnia aktualizacja : 6 grudnia 2018, odwiedź Solucja

Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388156Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388155Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388154Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388153Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388152Just Cause 4 - screen - 2018-12-03 - 388151Just Cause 4 - screen - 2018-11-09 - 386658Just Cause 4 - screen - 2018-11-09 - 386657Just Cause 4 - screen - 2018-11-09 - 386656

11.12.2018 11:25
Kosiarz92
8
Legionista

Wie ktoś dlaczego niszcząc infrastrukturę wroga ciągle mam 0% ukończenia lokacji ?