Surviving Mars: Wymagania sprzetowe
Aktualizacja:
Surviving Mars to gra wydana na platformę PC Windows, Mac OS, Steam OS + Linux. Dostępna na platformie Steam.
Tryby gry
- Singleplayer: Tak,
- Kooperacja offline(split screen/hot seat): Nie,
- Kooperacja przez Internet: Nie,
- Multiplayer: Nie.
Nasz sprzęt
Poradnik został stworzony na wersji PC, o poniższej konfiguracji:
- System operacyjny: Windows 8.1,
- Procesor: Intel Core i5 6600k,
- Pamięć RAM: 16 GB DDR4 Corsair Vengeance CL16,
- Karta graficzna: Gigabyte GeForce GTX1070 WindForce OC 8GB 256bit.
Na powyższej konfiguracji gra chodziła bezproblemowo.
Pc - informacje ogólne
- Systemy operacyjne: Windows 7 i nowsze, wersje 32-bit i 64-bit,
- Połączenie internetowe w trakcie gry: Wymagane,
- Konieczność aktywacji przez Internet: Tak, przez platformę Steam,
- Kontrolery: Klawiatura i mysz, pełne wsparcie kontrolera,
- Achievementy: Dostępnych 50 na platformie steam,
- Dostępne języki (tylko interfejs): Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Portugalski brazylijski, Rosyjski.
Surviving Mars - wymaganie sprzetowe
Minimalne wymagania sprzetowe
Windowsa
- System operacyjny: Windows 7 64-bit lub nowszy
- Procesor: 4 generacji Intel i3 CPU lub odpowiednik
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: HD 4600/Geforce 620/Radeon 6450 lub odpowiednik GPU z 1 GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Mac OS
- System operacyjny: OSX 10.9 lub nowszy
- Procesor: 4 generacji Intel i3 CPU lub odpowiednik
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: OpenGL 4.5 (GeForce 600/AMD Radeon 7700 lub lepszy) z 1GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Steam OS + Linux
- System operacyjny: Ubuntu 14 x86 lub nowszy
- Procesor: 4 generacji Intel i3 CPU lub odpowiednik
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: OpenGL 4.5 (GeForce 600/AMD Radeon 7700 lub lepszy) z 1GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Zalecane wymagania sprzętowe
Windowsa
- System operacyjny: Windows 7 64-bit lub nowszy
- Procesor: 5 generacja Intel i5 CPU lub odpowiednik
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: Geforce 750 Ti lub odpowiednik z 4GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Mac OS
- System operacyjny: OSX 10.9 lub nowszy
- Procesor: Szybki Quad-Core CPU
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce 970 z 4GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Steam OS + Linux
- System operacyjny: Ubuntu 14 x86 lub nowszy
- Procesor: Szybki Quad-Core CPU
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: GeForce 970 z 4GB VRAM
- Miejsce na dysku: 6 GB dostępnej przestrzeni
Komentarze czytelników
Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.
@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...
Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?
Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/
Niestety, ale nie można, gra traktuje każą kopule jako inne miasto, może mody coś zmienia w tej kwestii.
Brakuje tez opcji, gdy chcemy rozdzielić kolonie np na dwóch krańcach mapy, nie mamy informacji o zapotrzebowaniu każdej koloni tylko jedną główna informacje.
Próbowałem tbh tak zrobić - w sensie, że specjalizować kopuły, jedne mieszkalne, użytkowe itd. Gra słabo sobie z tym radzi. Można zrobić tak, żeby mieszkańcy z innej kopuły pracowali w innej. Jest o tym w poradniku, ale wymaga to małego micro :/
Mogą też zmieniać miejsce zamieszkania, wedle swoich widzimisię. Jeśli masz wahadłowce, to najpewniej z nich skorzystają, ewentualnie jak kopuła jest blisko to pójdą pieszo ;)
Jest mod który polepsza Inteligencję pracowników. Automatycznie pracują w miejscach o ich specjalizacji nawet w innej kopule oraz nie przyjmują innych nie pasujących specjalistów do danej pracy. Można używać filtrów i sobie konfigurować.
Smarter Worker AI i Workplace filter. Bardzo przydatne mody.
A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
