Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Surviving Mars - poradnik do gry

Surviving Mars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak zarabiać w Surviving Mars? | Rozgrywka Surviving Mars - poradnik, solucja

Ten rozdział zawiera informację, w jaki sposób zwiększać fundusze przyznawane przez sponsorów. Kiedy nie będziesz mógł stworzyć samowystarczalnej kolonii, pozwoli Ci to zwiększyć szansę na przetrwanie.

Istnieją dwa sposoby na uzyskanie większych funduszy od sponsora: technologia oraz eksport.

Technologia

Są dwie powtarzalne technologie czyli takie, które można wielokrotnie badać, powiększające zdolność finansową sponsora. Zwróć uwagę, że technologia Marsjańskie patenty jest dostępna od początku dla profilu dowódcy - Polityk.

Ikona

Nazwa i opis

Marsjańskie patenty (Socjologia) - Udzielenie Ziemianom licencji na korzystanie z marsjańskiej technologii, za co otrzymasz $500M - Jak zarabiać w Surviving Mars? | Rozgrywka - Surviving Mars - poradnik do gry

Marsjańskie patenty (Socjologia) - Udzielenie Ziemianom licencji na korzystanie z marsjańskiej technologii, za co otrzymasz $500M.

Technologię można opracowywać wielokrotnie.

Koszt badania: 3 000.

Marsjańskie prawa autorskie (Socjologia) - Udzielenie Ziemianom licencji na marsjańskie prawa autorskie, za co otrzymasz $2 000M - Jak zarabiać w Surviving Mars? | Rozgrywka - Surviving Mars - poradnik do gry

Marsjańskie prawa autorskie (Socjologia) - Udzielenie Ziemianom licencji na marsjańskie prawa autorskie, za co otrzymasz $2 000M.

Technologię można opracowywać wielokrotnie.

Koszt badania: 20 000.

Eksport

Możesz uzyskać dodatkowe fundusze poprzez eksportowanie rzadkich metali. Maksymalnie jedną rakietą możesz eksportować do 30 jednostek. 30 rzadkich metali powiększa fundusze o $750M. Cena za sztukę rzadkiego metalu wynosi $25M. Raczej mało opłacalna metoda zarabiania, o wiele lepiej przeznaczyć metale rzadkie na produkcję artykułów elektronicznych.