Surviving Mars: Interfejs - Mapa
Aktualizacja:

W tym miejscu dowiesz się, w jaki sposób korzystać z mapy, aby uzyskać potrzebne Ci informacje. Umiejętność korzystania z niej może pomóc przy zakładaniu Twojej kolonii.
- 1. Teren nieodkryty
- 2. Teren odkryty
- 3. Ikony surowców i anomalii
- 4. Teren odkrywany
- 5. i 6. Szczegóły terenu nieodkrytego
1. Teren nieodkryty
Tereny pokryte siatką to obszary nieodkryte. Można je poddać analizie, korzystając z sensorów lub satelit.
2. Teren odkryty
Tereny, które nie są pokryte siatką, to obszary już odkryte. Zaleca się, aby nie stawiać kolonii na nieodkrytych terenach. Może to doprowadzić do zablokowania możliwości wydobycia surowców na pewien czas.
3. Ikony surowców i anomalii
Ikony surowców posiadają niebieskie tło. Ikona kropli wody to złoże wody, czerwone sztabki - metal, gór - cement, żółta sakwa - metale rzadkie. Wszystkie anomalie posiadają ikony na żółtym tle. Więcej o anomaliach w osobnym rozdziale.
4. Teren odkrywany
Gra sygnalizuje analizę danego sektora poprzez nałożenie małych siatek na obszar.
5. i 6. Szczegóły terenu nieodkrytego
Najeżdżając kursorem na dany obszar wyświetlają się szczegóły - procentowa ilość miejsca na budowę oraz czy istnieje szansa na znalezienie surowców.
Komentarze czytelników
Ja nie potrzebne kable odcinam na przycisku, wprawdzie potem irytują mnie komunikaty o pęknieciach w nich, ale nie mam strat w energii i nie musze ich utrzymywać. Gorzej, gdy akurat kawałek kabla blokuje budowę np. kopuły. Trochę słabo.
@Tomas - jesli masz na mysli "Protokol rozbiorki" to on dotyczy tylko budynkow a nie rur i kabli...
Czy da sie jakos kasowac wybudowane rury i kable?
Nie można postawić kopuł obok siebie tak żeby koloniści tu mieszkali a tam pracowalil? W każdej kopule trzeba kopiować te same budynki :/ kasyno, stołówka, bar itp :/
Niestety, ale nie można, gra traktuje każą kopule jako inne miasto, może mody coś zmienia w tej kwestii.
Brakuje tez opcji, gdy chcemy rozdzielić kolonie np na dwóch krańcach mapy, nie mamy informacji o zapotrzebowaniu każdej koloni tylko jedną główna informacje.
Próbowałem tbh tak zrobić - w sensie, że specjalizować kopuły, jedne mieszkalne, użytkowe itd. Gra słabo sobie z tym radzi. Można zrobić tak, żeby mieszkańcy z innej kopuły pracowali w innej. Jest o tym w poradniku, ale wymaga to małego micro :/
Mogą też zmieniać miejsce zamieszkania, wedle swoich widzimisię. Jeśli masz wahadłowce, to najpewniej z nich skorzystają, ewentualnie jak kopuła jest blisko to pójdą pieszo ;)
Jest mod który polepsza Inteligencję pracowników. Automatycznie pracują w miejscach o ich specjalizacji nawet w innej kopule oraz nie przyjmują innych nie pasujących specjalistów do danej pracy. Można używać filtrów i sobie konfigurować.
Smarter Worker AI i Workplace filter. Bardzo przydatne mody.
A wychodzą teraz gry które nie wymagają dx11?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
