Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Syberia 3 - lista zadań Poradnik Syberia 3

Ostatnia aktualizacja: 22 października 2019

Niniejsza strona poradnika do gry Syberia 3 zawiera spis wszystkich zadań podzielonych zgodnie z rozdziałami, do których zadania te przynależą. Dzięki temu łatwo przejdziesz do etapu, z którym masz problem, i odnajdziesz satysfakcjonujące, bo bogate w treści i ilustracje, rozwiązanie.

Syberia 3 - spis zadań

Rozdział pierwszy

  1. Opuść pokój
  2. Znajdź lekarza
  3. Dopasuj klucz do zamka
  4. Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca
  5. Opuść oddział i odszukaj Zamiatina
  6. Odnajdź doktor Olgę
  7. Skorzystaj z łodzi, by dołączyć do Jukoli

Rozdział drugi

  1. Pomóż Jukolom
  2. Zdobądź przepustkę do miasta
  3. Uwolnij się!

Rozdział trzeci

  1. Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika
  2. Podaj leki Steinerowi
  3. Odszukaj kapitana Obo
  4. Załaduj węgiel na pokład Kryształu
  5. Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale
  6. Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy
  7. Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót
  8. Skompletuj sprzęt do nurkowania
  9. Otwórz dwa zamki
  10. Wróć do szpitala
  11. Odnajdź i uwolnij Kurka

Rozdział czwarty

  1. Uruchom lodołamacz
  2. Pozbądź się potwora

Rozdział piąty

  1. Zdobądź miernik napromieniowania
  2. Przywróć zasilanie w parku rozrywki
  3. Napraw automat
  4. Zdobądź klucz aktywacyjny
  5. Znajdź ubranie dla Oskara
  6. Pomóż Oskarowi odholować Kryształ
  7. Odholuj Kryształ i wypuścić strusie z ładowni

Rozdział szósty

  1. Pozbądź się nietoperzy
  2. Otwórz wywietrzniki
  3. Przepędź mechaniczne psy
  4. Dostarcz jod do śluzy i przegoń nietoperze

Rozdział siódmy

  1. Odnajdź wskazówki pozostawione przez karawanę
  2. Zdobądź trzy jukolskie soczewki
  3. Otwórz wrota świątyni

Rozdział ósmy

  1. Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki
  2. Zdobądź alkohol dla strażnika
  3. Daj duchom znak