NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

NiOh - poradnik do gry

Na wojnie chodzi o zwycięstwo, nie o upór. W poradniku do gry NiOh znajdziesz m.in. dokładny opis przejścia gry, porady dotyczące walk z bossami, informacje na temat podstaw rozgrywki czy rozdziały poświęcone rozwojowi postaci.

Poniższy nieoficjalny poradnik do Nioh stanowi zbiór najważniejszych porad i wskazówek dotyczących rozgrywki. Najważniejszym elementem poradnika jest rozbudowana solucja wszystkich dostępnych w grze misji wraz ze wskazaniem na kluczowe przedmioty misji i ukryte elementy gry, których odblokowanie daje dodatkowe korzyści. Nieodłącznym elementem solucji są ilustracje, które pomagają nawigować w treści poradnika, a naniesione na nie oznaczenia obrazują najważniejsze elementy przedstawionego świata.

Poza opisem przejścia rozdział obfituje w rozdziały poświęcone licznym aspektom rozwijania protagonisty, a także ogólnej mechanice gry ze szczególnym naciskiem na walkę i umiejętne korzystanie ze znalezionego wyposażenia. Osobna sekcja poradnika została poświęcona bossom, których spotkamy na końcu każdej z głównych misji. Z dedykowanych im rozdziałów dowiesz się sporo o ich słabych punktach, a także znajdziesz tam wskazówki, które uczynią starcie z nimi nieco łatwiejszym. W poradniku znajdziesz też dokładny opis sterowania i omówienie interfejsu gry. Całość zamyka rozdział dedykowany dostępnym w grze trofeom.

Nioh to gra akcji, która przenosi nas w realia feudalnej Japonii. Poza wojownikami z okresu Sengoku, na naszej drodze staną znane z Japońskich legend Demony z Krainy Yokai, które nawiedzają świat poprzez portal między wymiarami. Produkcja Team Ninja pozwala nam wcielić się w angielskiego pirata o imieniu William, który zostaje wciągnięty w walkę pomiędzy największymi mocarstwami świata. Jego los zostaje zawiązany z pewnym alchemikiem, którego ściga aż do Kraju Kwitnącej Wiśni.

Poradnik do gry Nioh zawiera:

  1. Pełną, bogato ilustrowaną solucję każdej z dostępnych w grze misji;
  2. Rozdziały dedykowane wszystkim bossom wraz ze wskazówkami ułatwiającymi starcia;
  3. Szczegółowe wyjaśnienie mechanizmu rozwijania cech i umiejętności protagonisty;
  4. Rozdziały koncentrujące się na zdobywanym w grze wyposażeniu;
  5. Szczegółowe wyjaśnienie interfejsu gry i sterowania;
  6. Opis wszystkich dostępnych trofeów w grze.

Oznaczenia w solucji:

  1. Pogrubiono wszystkie najważniejsze uwagi dotyczące realizowanych misji;
  2. Kolorem czerwonym oznaczono przeciwników;
  3. Kolorem niebieskim oznaczono przedmioty niezbędne do ukończenia misji lub ułatwiające jej realizację;
  4. Kolorem zielonym oznaczono lokalizację duchów Kodamy;
  5. Kolorem pomarańczowym wyszczególniono położenie Chramów.

Łukasz Wiśniewski, Damian Kubik (www.gry-online.pl)

Informacje o NiOh - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz Keczup Wiśniewski, Damian damianxozzy Kubik

Ostatnia aktualizacja : 3 marca 2017

Poradnik zawiera : strony: 109, ilustracje: 308 .

Popularne strony w NiOh - poradnik do gry

08.03.2017 08:36
😡
premium302258
1
Junior

dlaczego nie można pobrać poradnika !!!

08.03.2017 15:12
👍
odpowiedz
Zmroku
28
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

To niestety sprawka jakiejś złośliwej grupy ninja, ale nasi samurajowie już uporali się z problemem i możesz pobrać poradnik PDF. :)

10.03.2017 18:20
odpowiedz
adasko887
39
Chorąży

Dlaczego nie ma w ogóle opisanej misji 'Patrzący w ciemności'? I dlaczego raz w misji są wzmianki o Kodamach, a raz nie ma. A jak są to nie wszystkie są opisane. No kurde, albo robi się coś raz a dobrze albo w ogóle.

29.10.2017 22:46
😜
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

System Walki ciekawy ale gra mocno zakrecona a szczegolnie poradnik??!!--Jestem w misji cyt.Znajdz w Dazaifu zaginionego Tachibane Muneshigego i nie moge zakonczyc misji do ch..a pana!!-Kilka jakichs drzwi blakam sie i marnuje czas!!--A w poradniku waszym tutaj nie ma wogole tej misji o takim tytule Masakra z Padaka jakas!!--Zapodajcie jakas pomoc konkretna!!Pozdro

30.10.2017 14:23
👍
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

Na eurogamer jest porzadny lepszy poradnik znalazlem rozwiazanie w mojej misji.Zajebisty sposob na pokonanie samuraja to bron z lancuchem uderzenie dlugie zajebiate z 20 razy i kolezka rozwalony!!-Pozdro

19.11.2017 11:33
😜
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

Gra coraz bardziej ciezka i wkurzajaca szczegolnie z bossami oraz przygotowaniem do walki z nimi gdyz pp smierci tracimy wszystko punkty i ducha opiekunczego i cofa nas do kapliczki beznadziejne to jest!!-1.Minusy to utrata zdobytych punktow w przypadku smierci naladowanego ducha opiekunczego!-2.Poziomy sa porabane mam 66 level a nie moge Tachibany z 27 pokonac absurd jakis debilny!!-3.Niektore kombosy nie wychodza i nie mozna ich odznaczyc w drzewku postaci!!-4-Nienaturalne uniki i slaba wytrzymalosc !!-Sa jakies cheaty do tej gry??!!-Musze jakos ja rozwalic i ta sie stanie!!Mam nadzieje ze nie roz....e pada haha

02.02.2018 11:32
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
31
Pretorianin

Mam kolejne Info dla graczy na ktorego temat nic nie mozna znlezc.Mianowicie wczoraj po kilku tygodnia grania i uzbierania 3640 punktow CHWALY wydalem je na Nowa Specialnoa zdolnosc na Kurisagame i niestety nie byla to taka sama zdolnoscia jaka dodalem do miecza i po przekucia myslac ze dostane lepsz i wydaniu sporo kasy wyszl Totalna LIPA STRACONA KASA I CIEZKO ZDOBYTE PUNKTY CHWALY!-WIEC UWARZAC Z TYM KONKRETNIE BO SIE MOZNA NIEZLE WKURZYC!-CZY MOZNA ODZYSKAC TE PUNKTY CHWALY KTOS WIE??--BO PORADNIK JEST MOCNO DO BANI Z NIEKTORYMI RZECZAMI !!POZDRO

26.04.2018 11:46
AlkoPc
46
Pretorianin

Co w tym dziwnego? Przecież to wiadome. Jak nie przekuwasz przy użyciu umbracytu to zawsze jest duże prawdopodobieństwo, że się 'wtopisz'. Btw. 3640 punktów chwały? Przecież to nic, godzina grania nawet na niskim poziomie... Wystarczy, że należysz do klanu i nic nie robisz to po kilku dniach masz więcej :)

25.06.2018 18:00
odpowiedz
młoda foka
39
Centurion

W 4 misji wyświetla się dodatkowe zadanie: "znajdź w jaskiniach zaginionego Kurodę Muramasę". Niby gdzie bo obszedłem wszystkie kąty i nigdzie go nie ma.

06.09.2018 11:08
👍
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

Sorki ale naleze do klanu i nic mi nie dali z punktow chwaly!!Czy musze brac jakis udzial w walkach Multiplayer zeby cos dostac??Na razie mam maly level to skupiam sie bardziej na podbijaniu cech Postaci a chwala przy okazji i wcale nie jest to godzinka bo zalezy jaki poziom maja wojownicy z grobow czesto sa trudni i wymagajacy!!Pozdro

06.09.2018 11:10
😜
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

Sorki a jak przekuc przy urzyciu umbracytu??To jest to zwyczajne podstawowe przekuwanie??!!--Bo specialne cechy na mieczach uzyskuje sie sie tylko po urzyciu kamienia animy?!?!

13.09.2018 17:22
👍
odpowiedz
tukaram3030
31
Pretorianin

Szkoda ze nie naoisales ze umbracyt mozna zdobyc od charakterystycznych Jokai z mieczami i wloczniami ktore wystepuja chyba tylko w jednej misji!!I daje to mozliwosc podswietlenia wyboru cech przekucia innie wszystkie wartosci sa warte zachodu.Kamien Animy daje duzo lepsze cechy do broni wedlug mnie.Pozdro

04.04.2019 21:59
odpowiedz
Jjaw
0
Junior

Hej, zacznijmy od tego, że nie chcę obrażać autorów, ale ten poradnik to porażka, o części ataków bossów nie ma nawet mowy, jak chociażby chwyt ogonem(Biały Tygrys). Kolejna rzecz, co jest moim prywatnym odczuciem i radą, nie ma sensu dobierać zbroi i broni zależnie od bossa, najlepszym sposobem jest dobranie sobie swojego ulubionego typu oręża i wyszkolenie się w walce nim, w moim przypadku była to katana przy pomocy której przechodzę grę drugi raz, pancerz natomiast powinien najlepiej wstrzeliwać się w nasz styl gry, jeżeli nie lubimy uników i biegania w czasie walki ubieramy ciężki, natomiast jeżeli preferujemy dynamiczny styl walki zużywający więcej KI (w tym walkę przy użyciu kusarigamy) powinniśmy dobrać pancerz lekki umożliwiający szybszą regeneację KI. Poza wyborem broni radzę wybrać sobie ścieżkę shinobi lub maga onmyo, co prawda można używać dwóch dyscyplin równocześnie, aczkolwiek to maestria w danym stylu decyduje o wyniku walki(podobie z bronią) a nie ich wielorakość. Kolejna rzecz to duchy opiekuńcze, aby odblokować wszystkie bonusy chociażby Niebieskiego Smoka, ducha którego otrzymujemy w wątku pobocznym odblokowywania po ukończeniu fabuł na ścieżce samuraja, potrzeba tego atrybutu aż 28. Chciałbym również napomknąć o kilku bossach, z którymi walka może być znacznie prostsza, jeżeli znamy sposoby niepodane w tym poradniku: np. w walce z Yuki-Onną możemy zwyczajnie uciekać, a gdy przeciwniczka jest odsłonięta strzelać z łuku lub karabinu, dalej, w walce z Saiką (strzelcem), kiedy ten wzniesie się w powietrze wystarczy czymś w niego rzucić, shuriken, kunami czy nawet zwykły kamień, kiedy zostanie trafiony upada na ziemię a my możemy spokojnie zadać mu kilka tysięcy obrażeń, następna w kolejce jest okatsu: dzięki umiejętnościom kontry(np. lot liścia lub mgławica) możemy w odpowiednim momencie skontrować jej szarże, i uwaga, czasem po szarży tak pojedynczej jak i podwójnej może zaatakować z powietrza. Teraz chciałbym wspomnieć o paru rzeczach, rozjaśnić to co powiedzieli przedkomentujący, umbracyt zdobywamy wykonując zadania zmierzchu, aby go użyć, wchodzimy w zakładkę przekuj i gdy najedziemy na wybrany przez nas przedmiot klikamy trójkąt lub Y, zależnie od rodzaju pada, czyli opcję hartuj. Tukaram3030, narzekał na poziom trudności, dla wszystkich świerzych graczy soulslike’ów: o to właśnie w takich grach chodzi.
Cóż jeżeli ktokolwiek doczytał to do końca, jestem bardzo wdzięczny, za wszystkie popełnione błędy tak językowe jak i dotyczące samej gry przepraszam i chętnie wyslucham krytyki, jeżeli ktoś miałby jakieś pytania dotyczące tej gry, chętnie pomogę. :)

07.04.2019 08:21
😱
odpowiedz
Jjaw
0
Junior

Zapomniałbym, nie wspomniano tu także o dwóch typach broni, no-dachi i tonfach. No-dachi to w zasadzie japoński odpowiednik europejskiego wielkiego miecza, kompromis między toporem a kataną. Tonfy z kolei to broń do walki na bardzo krótki dystans, szybkie ataki i dość spore obrażenia jak na zużywane KI.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
NiOh - screen - 2017-10-02 - 356784NiOh - screen - 2017-10-02 - 356783NiOh - screen - 2017-10-02 - 356782NiOh - screen - 2017-10-02 - 356781NiOh - screen - 2017-10-02 - 356780NiOh - screen - 2017-10-02 - 356779NiOh - screen - 2017-10-02 - 356778