Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciwnicy w jungli | Tahm Kench | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Tahm Kench ma ekstremalne problemy z walką z innymi bohaterami w jungli, szczególnie w early game. Bohaterów, którzy są w stanie uprzykrzyć ci życie jest całkiem sporo - podzieleni zostali oni na dwie grupy. Ci, którzy są znacznie silniejsi od ciebie w early-mid game i ci, którzy potrafią zaatakować z zaskoczenia. Gdy spotkasz któregoś z tych bohaterów, uciekaj i wezwij wsparcie.

Do pierwszej grupy wchodzą:

  1. Udyr - dzięki blue buffowi jest w stanie wygrać pojedynek z każdym praktycznie junglerem. Jeśli pojawi się w twojej jungli, nie wdawaj się w walkę tylko wezwij wsparcie i wspólnie zajmijcie się wrogiem.
  2. Xin Zhao - ten bohater to koszmar early game. Posiada gigantyczne obrażenia i mało który bohater jest w stanie z nim wygrać jeden na jednego. Wezwij wsparcie, a jeśli nie ma takiej opcji to uciekaj. Lepiej stracić parę creepów niż życie.
  3. Lee Sin - bardzo mobilny i zadający duże obrażenia bohater, który błyszczy w early-mid game. Podobnie jak z poprzednimi, nie wdawaj się w walkę, szczególnie, gdy posiada red buffa. Nie używa many, lecz energię, więc jest w stanie walczyć wydajniej niż ty.
  4. Elise - zadaje olbrzymie obrażenia w early game, potrafi ogłuszyć i doskoczyć do celu. Walka dwóch na jednego to jedynie rozwiązanie.
  5. Pantheon - koszmar wszystkich bohaterów w early-mid game, nie inaczej jest w jungli. Gdy go zobaczysz, szczególnie gdy masz niski poziom zdrowia, uciekaj gdzie pieprz rośnie - gdy masz poniżej 15% zdrowia jego ataki i umiejętność mają gwarantowany atak krytyczny.
  6. Nocturne - jego ganki przed 6 poziomem są słabe, jednak w walce jeden na jednego jest jednym z najmocniejszych bohaterów. Zadaje duże obrażenia, leczy się podczas atakowania, potrafi blokować twoje umiejętności, a także wywołać efekt przerażenia.
  7. Aatrox - ta sama sytuacja co Nocturne, w dodatku nie posiada on many, przez co może używać swoich umiejętności do woli. Jego pasyw pozwoli mu wrócić do życia, by z tobą skończyć. Nie wdawaj się w walkę jeden na jednego.
  8. Kha'Zix - zyskuje on premię do obrażeń, gdy jesteś odosobniony (gdy nie ma w twoim pobliżu żadnego sojusznika, czy to bohatera czy miniona), więc w dżungli ma nad tobą sporą przewagę.
  9. Druga grupa bohaterów to :
  10. Shaco - gdy we wrogiej drużynie jest Shaco, będziesz gęsto i siarczyście rzucał epitetami. Wróg może przyczaić się na ciebie w krzakach, rozkładając kukły, by zabić cię w sekundę po tym, jak w nie wejdziesz. Utrzymywanie wizji w swojej dżungli i nie przebywanie w niej, gdy masz mniej niż 50% punktów zdrowia powinno cię przed nim uchronić. Bohater potrafi zniknąć na kilka sekund.
  11. Twitch - to samo co wyżej, jednak bohater potrafi atakować z dystansu. Dodatkowo może cię spowolnić, a jego pasyw nakłada truciznę zadającą nieuchronne obrażenia. Tak jak Shaco może stać się niewidzialny na kilka sekund.
  12. Evelynn - postać posiadająca stałą niewidzialność. Jej ukrycie wyłącza się gdy zaatakuje wroga, a w czasie jej trwania możesz ją dostrzec tylko, gdy zbliży się do ciebie bardzo blisko. Jest diabelnie niebezpieczna, gdyż totemy wizji nie pomogą ci w niczym (jedynie totem widzenia jest w stanie ją wykryć), a jest w stanie zadawać spore obrażenia w early game. Podobnie jak z Shaco, pilnuj się, by nie złapała cie poniżej 50% punktów zdrowia.

Druga grupa jest znacznie groźniejsza od pierwszej, ale sprawna komunikacja ze sojusznikami może obrócić starcie na waszą korzyść, zabijając wrogiego junglera. Bohaterowie z drugiej grupy znacznie słabną, jeśli nie są w stanie nikogo zabić w early game - jeśli uda ci się ich dodatkowo zabić we własnej jungli, będziesz miał spokój do końca gry, gdyż nie odważą się już zaatakować cię na twoim terenie.