Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Draven | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 1

Błysk (Flash)

Uzdrowienie(Heal)

Opis

1 - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Błysk przyda się każdemu bohaterowi do ucieczki lub jeśli trzeba nagle uwolnić się od jednego z przeciwników, aby móc dalej skutecznie likwidować najważniejsze cele lub zainicjować walkę - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Błysk przyda się każdemu bohaterowi do ucieczki lub jeśli trzeba nagle uwolnić się od jednego z przeciwników, aby móc dalej skutecznie likwidować najważniejsze cele lub zainicjować walkę. Uzdrowienie Jest defensywną umiejętnością, która nie raz może ocalić nie tylko Ciebie, ale i całą drużynę przez jej oddziaływanie na wszystkich.

Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 2

Błysk (Flash)

Zmęczenie (Exhaust)

Opis

2 - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Tak na prawdę wybór drugiego czaru przywoływacza zależy od dogadania się z naszym supportem - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Tak na prawdę wybór drugiego czaru przywoływacza zależy od dogadania się z naszym supportem. Jednakże jako AD Carry zwykle, a wręcz zawsze wybiera sę Uzdrowienie, gdyż w walce drużynowej nie mamy czasu ani wręcz nie powinniśmy wejść w głąb i użyć Zmęczenia na przeciwniku. Możemy wtedy zostać ogłuszeni i wyeliminowani. Osobiście polecam uzdrowienie.

Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 3

Błysk (Flash)

Bariera (Barrier)

Opis

3 - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Momentami wybranie Bariery będzie lepszą decyzją niż wybranie uzdrowienia - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Momentami wybranie Bariery będzie lepszą decyzją niż wybranie uzdrowienia. Głównie ze wzgledu na to ilu przeciwników posiada Podpalenie. Uzdrowienie nie kontruje podpalenia w tak efektywny spośób jak Bariera. Daje nam ona oczywiście natychmiastowo pewną ilość zdrowia.

Rozwój umiejętności

Maksowanie Q jako pierwsze jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ usprawnia to Twoje główne obrażenia jakie jesteś wstanie zadać przeciwnikowi - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Maksowanie Q jako pierwsze jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ usprawnia to Twoje główne obrażenia jakie jesteś wstanie zadać przeciwnikowi. Następnie maksujesz umiejętność Z Drogi!(E) ponieważ ma mniejszy czas odnowienia umiejętności niż W, a dodatkowo zapewnia większe obrażenia. Pamiętamy , aby jako drugie nie rozwijać W ponieważ skalowanie tej umiejętności jest bardzo słabe, a więc zostawiamy to na koniec. Oczywiście przede wszystkim rozwijamy ultimate kiedy tylko mamy taką możliwość.

Rządy Gniewu/Reign of Anger

Bierna: Draven zdobywa Uwielbienie fanów, łapiąc Wirujący Topór lub zabijając potwora, stwora lub niszcząc wieżę - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Bierna: Draven zdobywa Uwielbienie fanów, łapiąc Wirujący Topór lub zabijając potwora, stwora lub niszcząc wieżę. Zabicie wrogiego bohatera daje Dravenowi dodatkowe złoto, zależne od zgromadzonego Uwielbienia.

Zaawansowane:

Jedna z ciekawszych pasywnych umiejętności. Współgra ona z Q z tego powodu, że gdy złapiesz Wirujący Topór odbity od stwora bądź bohatera to otrzymasz ładunek. Dopiero po zabiciu wrogiego bohatera ładunki zmienią się w dodatkowe złoto. Przydatna pasywka jeżeli jesteśmy z tyłu w złocie. Daje nam możliwość nadgonienia przeciwnika.

  1. Wcale nie musisz uzbierać nie wiadomo ile ładunków i dopiero zabić przeciwnika. Możesz to zrobić w każdej chwili, jednak zbieranie specjalnie ładunków może być ryzykownym posunięciem. Kiedy umrzesz stracisz ich, aż połowę. Warto więc skupiać się na wyeliminowaniu przeciwnika jak najszybciej, aby je wszystkie "spieniężyć"

Wirujący Topór

Koszt: 45 pkt - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 45 pkt. many

Zasięg: Rzucający

Następny atak Dravena zada dodatkowe obrażenia fizyczne. Topór odbije się rykoszetem od celu i wzleci wysoko w powietrze. Jeśli Draven go złapie, będzie natychmiast mógł cisnąć kolejny Wirujący Topór. Draven może być w posiadaniu maksymalnie dwóch Wirujących Toporów na raz.

Następny atak Dravena zadaje 45/55/65/75/85% obrażeń od ataku dodatkowych obrażeń fizycznych. Premia do ataku wynosi 45/55/65/75/85% ogólnych obrażeń od ataku. Topór odbije się rykoszetem od celu i wzleci wysoko w powietrze. Jeśli Draven złapie topór, będzie mógł natychmiast ponownie użyć Wirujący Topór. Draven może rzucić maksymalnie dwoma Wirującymi Toporami.

Zaawansowane:

Niestety dla początkujących ta umiejętność może być trudna do opanowania. Musimy starać się złapać Topór, który po odbiciu od stwora bądź przeciwnego bohatera wiruje w zaznaczone miejsce znajdujące się gdzieś w pobliżu. Po złapaniu otrzymujemy ładunek i dodatkowo nie musimy jej na nowo używać, a więc nie tracimy przy tym punktów many. Maksymalnie tą umiejętność można mieć podwójnie aktywną. Więc, gdy jeden topór jest w powietrzu to jesteśmy wstanie wysłać drugi. Działa to na zasadzie żonglowania piłeczkami. Rzucasz jedną, rzucasz drugą, łapiesz jedną, łapiesz drugą. Ostrzegam, że nie jest to takie proste i wymaga treningu. Dodatkową wskazówką będzie, że gdy zaatakujemy i poruszymy postać w którąś stronę, np. do tyłu, to topór podąży za nami. Warto mieć to na uwadze i poruszać się przy ataku. Kiedy stoimy w miejscu nie mamy kontroli nad tą umiejętnością i topór może upaść tam gdzie nie będziemy się spodziewać. To czy grający Dravenem jest dobry zależy właśnie od poziomu opanowania tej umiejętności. Jest to ABSOLUTNA PODSTAWA!

  1. Pamiętaj o tym, że zarówno ty jak i twoi przeciwnicy widzą miejsce w którym upadnie topór. Więc są wstanie przewidzieć gdzie za chwilę się znajdziesz. Miej to na uwadze jeżeli przeciwnik posiada supporta mogącego cię przyciągnąć. Np. Blitz czy Tresh. Warto wtedy jednak pominąć złapanie topora, ale przy tym przeżyć.
  2. Kiedy widzisz, że zbliża się walka drużynowa, a Ty masz jeden topór aktywny, to jeżeli masz tylko taką możliwość, postaraj się użyć umiejętności Q jeszcze raz. Będziesz posiadał wtedy dwa Wirujące Topory, a więc zwiększysz swoje obrażenia dwukrotnie. Jednakże będzie ciężej łapać je oba.
  3. UWAGA. W walkach drużynowych warto łapać ponownie Topory, aby zadawać więcej obrażeń przeciwnikom, jednak powinieneś starać się również nie tracić na tym zbytnio czasu. Po prostu atakuj, a topory łap przy okazji. Powtarzam ponownie: Wyćwiczenie tej umiejętności jest niezwykle ważne.

Gorąca Krew

Koszt: 40 pkt - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 40 pkt. many

Zasięg: Rzucający

Draven otrzymuje premię do prędkości ruchu i prędkości ataku. Premia do prędkości ruchu zmniejsza się wydatnie wraz z upływem czasu. Jeśli Draven złapie Wirujący Topór, będzie mógł natychmiast ponownie użyć umiejętności Gorąca Krew.

Zwiększa prędkość ruchu Dravena o 40/45/50/55/60% przez 1.5 sek. oraz zwiększa prędkość jego ataku o 20/25/30/35/40% przez 3 sek. Premia do prędkości ruchu zmniejsza się wydatnie wraz z upływem czasu. Jeśli Draven złapie Wirujący Topór, będzie mógł natychmiast ponownie użyć umiejętności Gorąca Krew.

Zaawansowane:

Co prawda jest to mniej skomplikowana umiejętność od Wirującego Topora jednak nadal musimy na nią uważać. Daje nam ona sporo punktów do prędkości ruchu, ale również gwarantuje nam zwiększenie prędkości ataku. Co ciekawe po użyciu Q i złapaniu topora, to ta umiejętność nam się ponownie zresetuje i będziemy wstanie użyć ją jeszcze raz (za pewien koszt many). Jak widać również w tej umiejętności opanowanie Q jest niezbędne. Pamiętajmy o jej używaniu, aby zmaksymalizować zadawanie obrażeń przeciwnikowi.

  1. Gorąca Krew ulega zresetowaniu po złapaniu Wirującego Topora. Pamiętajmy o tym i starajmy się bardzo często ponownie używać W. Taki manewr zapewni nam po prostu większą mobilność i szybkość ataku. Nie mniej jednak pozbędziemy się szybko całej many.
  2. Używaj W na samym początku walki, aby móc zaatakować szybciej niż przeciwnik i zresetować umiejętność.
  3. Nie używaj tej umiejętności zbyt często na linii. Zawsze lepiej ją mieć w zanadrzu na wypadek ganku dżunglera z przeciwnej drużyny. Po prostu wtedy uciekniemy szybciej.

Z Drogi!

Koszt: 70 pkt - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 70 pkt. Many

Zasięg: 1050

Draven rzuca toporami, zadaje obrażenia fizyczne trafionym celom, odrzucając je na bok. Trafione cele zostają spowolnione.

Draven rzuca toporami, zadając 70/105/140/175/210(+50% dodatkowych obrażeń od ataku)pkt. obrażeń fizycznych celom i odrzuca je na boki. Ponadto cele są spowolnione o 20/25/30/35/40% przez 2 sek.

Zaawansowane:

Najbardziej niedoceniana umiejętność Dravena. Gwarantuje nam sporą ilość obrażeń i dodatkowo posiada w sobie umiejętność kontroli tłumu. Jest to także nasza najlepsza forma ucieczki przed przeciwnikami. Niesamowicie ważne jest użycie jej w odpowiednim czasie. Otóż trafienie przeciwnika może uniemożliwić im użycie jakieś umiejętności np. teleportacji Shena. Dodatkowo warto ją zatrzymać kiedy np .Lee sin będzie starał się do nas doskoczyć i użyć jej aby mu to uniemożliwić.

  1. Ważnym może być trafienie jak największej ilości przeciwników. Taki manewr może uniemożliwić im próbę zgankowania i dopadnięcia cię. Warto również pamiętać, że dzięki tej umiejętności jesteśmy wstanie przeszkodzić przeciwnikom użycie ich umiejętności, których castowanie(czas zanim umiejętność zostanie aktywowana) trwa przez jakiś czas.
  2. Ta umiejętność również przerywa ultimate Malzahara bądź Warwicka. Kiedy widzimy, że nasz sojusznik został w ten sposób złapany warto ruszyć mu z pomocą i przeszkodzić przeciwnikowi.

Tornado Śmierci

Koszt: 120 pkt - Umiejętności | Draven | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 120 pkt. many

Zasięg: 20000/Globalny

Draven ciska dwoma toporami, zadając obrażenia fizyczne każdej trafionej jednostce. Morderczy Młyniec powoli zmienia kierunek lotu na przeciwny i wraca, gdy trafi we wroga. Można aktywować tę umiejętność, gdy topory są w powietrzu, aby szybciej wróciły. Podczas powrotu zadają mniej obrażeń każdej kolejnej trafionej jednostce i resetują się.

Draven ciska dwoma potężnymi toporami, zadając 175/275/375(+110% dodatkowych obrażeń od ataku)pkt. obrażeń fizycznych każdej trafionej jednostce.Tornado Śmierci powoli zmienia kierunek lotu na przeciwny i powraca do Dravena, gdy trafi we wrogiego bohatera. Draven może aktywować tę umiejętność, gdy topory są w powietrzu, aby broń ta szybciej do niego wróciła. Zadaje 8% mniej obrażeń każdej kolejnej trafionej jednostce (minimum 40%) i resetuje się, gdy topory zmienią kierunek lotu o 180 stopni.

Zaawansowane:

Generalnie to nie ma co się rozpisywać przy tym ultimate. Działa na podobnej zasadzie co inne globalne ultimate typu Ezeral czy Jinx. Nie mniej jednak użycie tej umiejętności zabiera bardzo mało czasu, a ponadto zadaje całkiem sporą ilość obrażeń. Ważne jest użycie jej w pierwszej kolejności w walkach drużynowych, aby zranić jak największą ilość osób. Po zaatakowaniu pierwszej osoby Topory zawrócą i zaatakują ją ponownie. W walkach drużynowych bardzo dużo sie dzieje a wiec przeciwnicy nie będą starać się nawet uciekać przed toporami. Oczywiście możemy użyć R , aby czyścić linię ze stworów na dużą odległość, jak również próbować ukraść Barona Nashora bądź Smoka. Poza tym tak jak każdy globalny Ultimate może nam się przydać do dobijania z drugiego końca mapy niespodziewających się tego przeciwników. Wymaga jednak precyzji i przewidywania tego gdzie przeciwnik może się znaleźć.

  1. Starajmy zwracać uwagę na cała mapę, gdyż możliwe, że będziemy wstanie dobić przeciwnika znajdującego się na innej linii. Komunikujmy się wtedy z sojusznikiem pytając czy ma pojęcie gdzie przeciwnik może się znajdować.
  2. Czasem warto użyć R na kluczowe obiekty typu Baron Nashor bądź Smok. A nóż uda nam się ukraść ich przeciwnikom i zagwarantować trochę złota naszej drużynie.
  3. Będąc przykładowo na środkowej alei i po zauważeniu sporej ilości przeciwnych stworów, znajdujących się akurat na dolnej alei, możemy użyć naszego ultimate i wysyłać topory w ich stronę. Taki trick da nam trochę złota oraz przepchnie linie na naszą korzyść.
  4. W walkach drużynowych czasem warto poczekać, aż jak największa ilość przeciwników będzie znajdywała się w niedalekich odstępach. Wtedy używamy naszego ultimate raniąc przy tym wszystkich po kolei