Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Ziggs | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Ziggs APC

Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja pierwsza

Błysk (Flash)

Podpalenie (Ignite)

Opis

1 - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Błysk jest najlepszą opcją dla każdego APC ponieważ to właśnie środkowa alejka jest najczęściej wybieranym miejscem do ganków - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Błysk jest najlepszą opcją dla każdego APC ponieważ to właśnie środkowa alejka jest najczęściej wybieranym miejscem do ganków. Podpalenie zwiększy obrażenia zadawane przez Ziggsa, a także uniemożliwi na krótki czas leczenie się przeciwnika.

Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja druga

Błysk (Flash)

Bariera (Barrier)

Opis

2 - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Tak, jak w każdym powyższym przypadku, Błysk może zostać użyty w sposób defensywny lub ofensywny - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Tak, jak w każdym powyższym przypadku, Błysk może zostać użyty w sposób defensywny lub ofensywny. Bariera zapewni odrobinę więcej przeżywalności co może przydać się w przypadku szczególnie podczas walki z assassynami, jak np. Zed lub Kha'Zix.

Umiejętności Przywoływacza/Summoner Spells - opcja 3

Błysk (Flash)

Uzdrowienie (Heal)

Opis

3 - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry
Kolejna z opcji, która zapewni trochę więcej przeżywalności - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Kolejna z opcji, która zapewni trochę więcej przeżywalności. Dodatkowe leczenie może przydać się w krytycznej sytuacji. Co więcej, za pomocą Uzdrowienia można również ściągnąć z bohatera efekt głębokiej rany.

Kolejność rozwoju

Lulu APC

Q na 1 lvlu jest najlepszą opcją ze względu na spore obrażenia i niski CD - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Q na 1 lvlu jest najlepszą opcją ze względu na spore obrażenia i niski CD. Na 2 poziomie warto zagrać bezpiecznie i zainwestować 1 punkt w W, aby mieć możliwość ucieczki przed potencjalnym gankiem. E przyda się dopiero nieco później (kosztuje dużo many) więc umiejętność ta wybrana jest dopiero na 4 poziomie bohatera, ale można również skusić się na wybranie pola minowego na 3 poziomie doświadczenia. Skacząca Bomba (Q) jest podstawowym źródłem Ziggsa obrażeń więc powinna być ZAWSZE maxowana w pierwszej kolejności. Następnie warto inwestować punkty w Hextechowe Miny (E), które ułatwią czyszczenie fal minionów i wymianę z przeciwnikiem. Na samym końcu zostanie do rozwinięcia Ładunek Kumulacyjny. Oczywiście w Megapiekielną Bombę powinno się zainwestować po 1 punkcie na 6/11/16 poziomie.

Krótki Lont/Short Fuse

Co 12 sekund atak Ziggsa zadaje dodatkowe obrażenia magiczne (+35% mocy umiejętności) - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Co 12 sekund atak Ziggsa zadaje dodatkowe obrażenia magiczne (+35% mocy umiejętności). Czas ten zostaje skrócony o 4 sek., ilekroć użyje on umiejętności.

Zaawansowane:

Dobra i często niedoceniana umiejętność pasywna. Biorąc pod uwagę, że dodatkowe obrażenia skalują się z 35% AP bohatera to w późniejszej fazie rozgrywki można naprawdę odczuć różnicę. Przy odpowiednio obniżonych CD i w połączeniu ze Zmorą Licza, pasyw ten może być bardzo przydatny, szczególnie przy wymianie 1 na 1.

Skacząca Bomba/Bouncing Bomb

Koszt: 50/55/60/65/70 pkt - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many

Zasięg: 850

Ziggs rzuca skaczącą bombę, która zadaje obrażenia magiczne.

Ziggs ciska skaczącą bombę, która zadaje 75/120/165/210/255 (+65% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych.

Zaawansowane:

Podstawowa umiejętność Ziggsa, która zadaje duże obrażenia, a do tego ma bardzo niski CD po maksymalnym jej rozwinięciu. Bomba może odbić się do 3 razy, zanim wybuchnie. Każda kolizja z napotkanym przez bombę celem sprawi, że wybuchnie ona natychmiast i nie doleci do celów znajdujących się dalej.

Ładunek Kumulacyjny/Satchel Charge

Koszt: 65 pkt - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 65 pkt. many

Zasięg: 1000

Ziggs rzuca ładunkiem wybuchowym, który eksploduje po 4 sekundach lub po ponownym użyciu umiejętności. Wybuch zadaje wrogom obrażenia magiczne i odrzucając ich. Ziggs także zostaje odepchnięty, lecz nie otrzymuje obrażeń.

Ziggs ciska ładunkiem wybuchowym, który wybucha po 4 sek. lub ponownym użyciu umiejętności. Eksplozja zadaje 70/105/140/175/210 (+35% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych wrogom, odrzucając ich. Ziggs także zostaje odepchnięty, jednak nie otrzymuje obrażeń.

Zaawansowane:

Umiejętność ta może okazać się bardzo pomocna w ciężkiej sytuacji, gdy np. wrogi jungler gankuje Twoją linię. Przy pomocy tego małego ładunku możesz odrzucić przeciwnika do tyłu, a samemu odlecieć w wybranym przez siebie kierunku co pozwoli na zyskanie dystansu i zapewni bezpieczeństwo.

Hextechowe Miny/Hexplosive Minefield

Koszt: 70/80/90/100/110 pkt - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 70/80/90/100/110 pkt. many

Zasięg: 900

Ziggs podkłada miny zbliżeniowe, które wybuchają po dotknięciu, zadając obrażenia magiczne i spowalniając wrogów.

Ziggs rozrzuca miny zbliżeniowe, które wybuchają przy dotknięciu, zadając 40/65/90/115/140 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Trafieni wrogowie zostają spowolnieni o 20/25/30/35/40% na 1.5 sek. Wróg, który wpadł na minę, otrzymuje 40% obrażeń od kolejnych ładunków. Miny automatycznie rozbrajają się po 10 sek.

Zaawansowane:

Pole minowe ma wiele zastosowań, ale najważniejszymi są: spowolnienie pościgu przeciwnika, likwidacja minionów, izolowanie celów, zadawanie obrażeń, odcinanie drogi ucieczki. Każda mina wybucha przy kontakcie z jakimkolwiek celem i zadaje obrażenia magiczne. Ładunków jest dużo przez co przeciwnik będzie musiał poświęcić chwilę czasu i sporo zdrowia, aby przedrzeć się przez zaminowane pole.

Megapiekielna Bomba/Mega Inferno Bomb

Koszt: 100 pkt - Umiejętności | Ziggs | League of Legends - League of Legends - poradnik do gry

Koszt: 100 pkt. many

Zasięg: 5300

Ziggs ciska na znaczną odległość swoje arcydzieło, Mega Piekielną Bombę. Wrogowie w epicentrum wybuchu otrzymują większe obrażenia od tych, którzy są od niego bardziej oddaleni.

Ziggs ciska swoje arcydzieło, Megapiekielną Bombę, na znaczną odległość. Wrogowie w epicentrum wybuchu otrzymują 250/375/500 (+90% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Wrogowie znajdujący się dalej otrzymują 80% obrażeń. Stwory otrzymują podwójne obrażenia.

Zaawansowane:

Dzięki tej wielkiej bombie, Ziggs walczący na środkowej alejce może również wywierać presję na pozostałe linie. Bomba zadaje naprawdę duże obrażenia AoE, a do tego ma spory obszar działania dzięki czemu możesz szybko zlikwidować wielką falę minionów przeciwnika, która przepycha Twoją linię lub zadać masywne obrażenia obszarowe w trakcie starcia drużynowego.