Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

Dragon's Dogma - poradnik do gry

W poszukiwaniu straconego serca. W poradniku do gry Dragon's Dogma znalazł się opis wszystkich zadań z kampanii fabularnej oraz questów pobocznych. Każda misja została opisana i opatrzona obrazkami. Oprócz tego, opracowanie przedstawia też szereg porad dotyczących starć z potworami.

Poradnik do gry Dragon's Dogma: Dark Arisen obejmuje podstawową wersję gry Dragon's Dogma wraz z rozszerzeniem. Zostały tu zawarte najważniejsze informacje dotyczące rozgrywki: podstawowa mechanika, garść wskazówek, nie zabrakło również rozdziałów o tworzeniu postaci. Opisane szczegółowo zostały wszystkie dostępne zadania, a także dodatkowa The Everfall. Nie zabrakło również dokładnego opisu przejścia labiryntu - który dostarcza rozszerzenie - Bitterblack Isle. Dodatkowe rozdziały o tworzeniu postaci i klasach (tzw. powołania - vocations) z pewnością ułatwią grę osobom niezaznajomionym z pozycją, a rozdział o craftingu, czyli tworzeniu nowych przedmiotów dostarcza listę dostępnych w grze składników oraz produktów, jakie dzięki nim możesz utworzyć. Dragon's Dogma: Dark Arisen to tytuł dostępny na konsole Xbox 360 i Playstation 3, a także w nowej wersji na komputery PC. Gra reprezentuje gatunek RPG w nieco odmiennym stylu, przywodząc na myśl gry MMO: przemierzając krainy wraz z komputerowymi towarzyszami dokonujesz postępów w fabule i rozwiązujesz wybrane zadania, przy czym ważną rolę odbywa zdobywanie poziomów, a przeciwnicy pojawiają się na miejscach, gdzie byli pokonani (lub silniejsze odmiany), by zwiększyć poziom trudności gry. Świetny system strzelania z łuku, duża ilość magii i zróżnicowanych potworów sprawiają, że gra jest tytułem godnym uwagi.

W poradniku znajdziesz:

  • Opis kompletnego ukończenia zadań fabularnych i pobocznych, uwzględniając sposób ich rozpoczęcia,
  • Pełny opis ukończenia poziomów The Everfall oraz Bitterblack Isle,
  • Bestiariusz, zawierający charakterystykę potężnych potworów na swojej drodze i metody walki z nimi,
  • Garść porad dla nowych graczy i opis dostępnych klas postaci,
  • Tabelę craftingu, pozwalającą z łatwością tworzyć nowe przedmioty, bez zgadywania co z czym połączyć,
  • Zbiór dostępnych osiągnięć/trofeów oraz sposoby ich uzyskania.

Szymon "Hed" Liebert & Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Dragon's Dogma - poradnik do gry

Autorzy : Szymon Hed Liebert, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 136, ilustracje: 625 .

Popularne strony w Dragon's Dogma - poradnik do gry

27.07.2012 17:16
A.l.e.X
113
Alekde

wspaniałą gra i dobry poradnik !

07.10.2013 19:27
odpowiedz
Sev125
16
Legionista

dlaczego linki do sciagniecia poradnika nie dzialaja??

08.06.2014 07:23
odpowiedz
Awesom1
5
Legionista

Fajno, gdyby był poradnik odnośnie levelowania, wytwarzania przedmiotów i innych takich pierdół.

19.01.2016 22:11
odpowiedz
12dura
42
Generał

Ta gra jest strasznie krótka czy mi się wydaje? jestem już gdzieś w połowie a grałem może z 4-5 godzin.

post wyedytowany przez 12dura 2016-01-19 22:14:01
19.01.2016 23:44
1
odpowiedz
grabeck666
14
Legionista

w poradniku jest błąd. Mamy tu napisane "Budowa fizyczna, czyli wzrost, muskulatura oraz masa nie ma żadnego znaczenia dla rozgrywki." A masa i wzrost odgrywają bardzo dużą rolę w tworzeniu postaci. Cięższa postać ma dużo większy udźwig i szybciej się męczy. Ciężkiej jest łatwiej aktywować płyty naciskowe, np dłużej może przytrzymać harpie przy ziemi. Z lekką dokładnie odwrotnie. A wzrost ma wpływ na zasięg broni.

Szczegółowo, razem z tabelkami macie to na wiki.

20.01.2016 11:36
😊
odpowiedz
kwiść
100
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Poradnik jest w trakcie powstawania, więc na pewno jeszcze kilka razy go poprawimy i zaktualizujemy, ale wielkie dzięki za zwrócenie uwagi. Niby drobna rzecz, a jak widać może mieć duże znaczenie :)

25.01.2016 19:08
odpowiedz
Hosti
60
Konsul

"Pamiętaj, że niektóre zadania poboczne mają ograniczony czas wykonania. Nie pobieraj od razu zbyt wielu zadań i staraj się je realizować w miarę sukcesywnie."

Trzeba by chyba w tym miejscu doprecyzować, że mowa raczej głównie o zadaniach "nie tablicowych" (czyli te, które brane są od innych postaci) i ten ograniczony czas wykonania , wynika z zagłębienia się w questy głównej historii. Jeżeli zajdziemy za daleko w głównych questach, nie będziemy mogli ich dokończyć.

Jak ktoś ma wątpliwości, które są czasowe, a które nie ,może spojżeć na tabelkę z oficjalnego wiki.

post wyedytowany przez Hosti 2016-01-25 19:17:24
26.01.2016 12:04
odpowiedz
YxU
33
Centurion

@Hosti - to zależy. Nie chodzi tu o zadania ominięte z powodów fabularnych (powiązane zadania/zbyt daleki postęp w fabule). Tych zadań ograniczonych czasowo nie ma wiele, warto po prostu zwrócić na to uwagę. Nie dotyczy to jedynie zadań głównych - chociażby w Cassardis zadanie Floral Delivery. Jeśli w ciągu kilku dni nie dostarczy się kwiatów-leków, to nie będzie już kogo leczyć :) Lub zadanie główne Trials and Tribulations, gdzie na zdobycie wniosków i zadecydowanie o wyroku również mamy ograniczony czas (tym razem wyraźnie zaznaczony).

28.01.2016 23:42
odpowiedz
Nerka
91
Generał

Hard Mode też kasuje nam postać?Przydał by się jakiś opis tego trybu

31.01.2016 12:35
odpowiedz
YxU
33
Centurion

@Nerka - Hard Mode różni się jedynie tym, że posiada zwiększony poziom trudności przeciwników+więcej expa (i mniej Staminy) i lepszy loot. Jeśli chcesz grać w tym trybie, musisz rozpocząć grę od nowa. Postać zapisywana jest jako stan gry, dlatego nie można jej przenieść.

01.02.2016 13:02
odpowiedz
kluha666
120
See you space cowboy

Będzie coś w poradniku o Bitterblack Isle?

01.02.2016 16:16
odpowiedz
YxU
33
Centurion

@kluha666 - Owszem, ta część jest w trakcie tworzenia. Zapewne jutro (02.02) pojawi się pierwsza część.

15.02.2016 18:17
odpowiedz
Nerka
91
Generał

Następne pytanie.Da się zabić Śmierć w Dark Arisen? :D

12.12.2017 17:25
odpowiedz
artex007
4
Junior

Witam, nie wiem czy jeszcze mi tu ktoś odpowie, ale zapytam. Czytałem, oglądałem mnóstwo poradników na temat tworzenia/levelowania postaci. Podane tam są buildy na postacie tzn, tyle lvl wbij tą postacia, tyle tamtą, jezeli dobrze zrozumiałem gra forsuje na nas granie postacią przez 200 lvl klasami które nam sie nie podobają, ale dostaniemy za nie najlepsze statystyki do naszej finalnej klasy?

04.01.2018 22:08
odpowiedz
kain_pl
61
Generał

Chyba mnie się zbugowała misja search party. Dziwnym trafem chodzi za mną Reynard i nie wiem czemu. A mam przynosić mu te itemy ale raczej ciężko mi podróżować z nim po katakumbach i innych miejscach bo go atakują. Wiece może jak to odbugować?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253094Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253093Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253092Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253091Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253090Dragon's Dogma - screen - 2012-12-06 - 253089Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252384Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252383Dragon's Dogma - screen - 2012-11-26 - 252382