Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.2; M1.3- Ministerstwo i Dom uzdrowicieli | Divinity II poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

M1.2 Ministerstwo

1 - [FoV - Mapy] M1.2; M1.3- Ministerstwo i Dom uzdrowicieli | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Servus zleca ZP5. Dama w potrzebie.

2.Caroline (nauczyciel)

3.August zleca ZG1. W poszukiwaniu czarodzieja i ZG2. Martwi powstają.

4.Jonathan (nauczyciel)

5.Alina. Będzie tu po ukończeniu ZP5. Dama w potrzebie.

K1 Klucz do skrzyni S1.

S1 Skrzynia otwierana kluczem K1.

M1.1 Wielki Targ

M1.3 Dom uzdrowicieli

1 - [FoV - Mapy] M1.2; M1.3- Ministerstwo i Dom uzdrowicieli | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Decymus zleca ZP6. Wieczne oddanie.

2.Bernard zleca ZP7. Apetyt na mord, ZP23. Dzień bez oszustwa.

3.Kelton zleca ZP21.Coś tu nie gra.

4.Halliwell. Będzie w tym miejscu po pierwszym spotkaniu na placu Mordeneusa. Związany z ZG1. W poszukiwaniu czarodzieja.

A Kula lecząca - związana z ZP18.Pierwsza pomoc.

K1 Klucz do skrzyni S1.

K2 Klucz do skrzyni S2.

S1 Skrzynia otwierana kluczem K1.

S2 Skrzynia otwierana kluczem K2.

S3 Skrzynia otwierana kluczem otrzymanym od Bernarda (2) po przeczytaniu umysłu Decymusa (1).

D1 Drzwi otwierane hasłem, które otrzymasz w czasie wykonywania ZP18.Pierwsza pomoc.

M1.1 Wielki Targ