Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[FoV - Mapy] M1.15; M1.16- Sklep Alzbety i Teatr poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

M1.15 Sklep Alzbety

1 - [FoV - Mapy] M1.15; M1.16- Sklep Alzbety i Teatr - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Alzbeta (handlarz) związana z ZP7. Apetyt na mord.

2.Dynia związana z ZP11. Rozbrykana sałatka.

A Lutnia

B Harfa

C Gobliński totem. Użyj lutni A, następnie harfy B i jeszcze raz lutni A, a będziesz mógł użyć totemu. Podnosi on Twoje umiejętności.

D1 Przejścia do dalszej części sklepu, otworzysz je w czasie ZP7. Apetyt na mord.

M1.6 Aleja Lanilora

M1.26 Tunele w kanałach

M1.16 Teatr

1 - [FoV - Mapy] M1.15; M1.16- Sklep Alzbety i Teatr - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

1.Alfred zleca ZP16. Cały świat sceną.

2.Mara związana z ZP13. Biżuteria teściowej. Od niej dostaniesz naszyjnik pożądany przez Ronsida M1.6(2).

K1 Klucz do drzwi D1.

D1 Drzwi otwierane kluczem K1.

D2 Przejście otwierane po wykonaniu ZP16. Cały świat sceną.

M1.6 Aleja Lanilora