Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Fiordy Orobaskie] Sekrety poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Sekrety

Czytanie w myślach

Crabbe M5(1), zwiększysz swoje umiejętności poszukiwania klejnotów od teraz będziesz częściej na nie trafiał.

Laura M5(3), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Abram M5(8), obniży swoje ceny po tym, jak powiesz mu o jego zamiarach co do Twojej osoby.

Beird M5(8), obniży swoje ceny oraz wskaże lokalizację klucza do klatki, w której jest zamknięta Olivia. Klucz znajdziesz na zewnątrz, pod bunkrem.

Lister M5(9), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Patriarcha M5.2(5), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Artemas M5(10), sprzedawca obniży swoje ceny.

Artur Gremory M5.5(2), dowiesz się o tym, że zanim otworzysz skrzynię ze skarbem rody Gremorów, musisz wpierw nacisnąć przycisk znajdujący się z tyłu.

Mundus M5.9(3), dowiesz się, że jedna z run została pomalowana, dzięki czemu trolle są pod całkowitą kontrolą.

Gwyn M5(15), poznasz hasło do jego skrzyni, którą znajdziesz tuż obok.

Irwin M5(13), sprzedawca obniży swoje ceny.

Leon M5(13), sprzedawca obniży swoje ceny.

Moor M5(16), klucz do skrzyni znajdziesz nieco wyżej, w jednym z gniazd wywern.

Sepp M5(13), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Timpuk M5.13(1), sprzedawca obniży swoje ceny.

Svadilfari M5.13(2), dowiesz się o części zbroi dla smoka, którą znajdziesz w skrzyni za goblinem.

Beatrycze M5(15), dowiesz się, że kobieta posyła wojowników na chybną śmierć wprost w paszczę demona. Gdy powiesz jej o tym, jako nagrodę otrzymasz dwa malachity więcej!

Nicolas M5(15), sprzedawca obniży swoje ceny. Dodatkowo dowiesz się, że klucz do jego piwnicy znajdziesz pod poduszką.

Williams M5.1(1), mężczyzna przyzna się, że bardzo łatwo poda szyfr do swojej skrzyni, jeśli ktoś go zmusi do mówienia.

Doktor Needleman M5.1(2), poznasz hasło do jego magazynu M5.1(26).

Keara M5.28(1), dowiesz się, że wszystkie statuy kłamią.

Raze M5.21(1), Stone M5.19(1), Kali M5.24(2), Xanlosch M5.8(1), skompletujesz set Ulthringa.

Ba'al M5.20(2), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Charon (Hall of Echoes), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Marius (Hall of Echoes), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Sassan (Hall of Echoes), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Amduziasz (Hall of Echoes), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Ba'al (Hall of Echoes), otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.

Inne

Za pomoc Cadbiemu M5(2) otrzymasz 1000 sztuk złota.

Aby pojawiła się skrzynia M5.7(S2) musisz dostać się do dźwigni M5.7(3), która znajduje się na szczycie pomieszczenia. Przy pomocy platform, które będą stopniowo pięły sie górę osiągnij szczyt. Po uruchomieni dźwigni pojawią się jeszcze dwie platformy, kiedy nadepniesz na tę najwyżej, na samym dole pojawi się skrzynia. Czym prędzej zeskocz na dół, gdyż ta po chwili zniknie.

Zjedź windą na poziom -2, na końcu korytarza znajdziesz trzy pedestale z książkami. Zapamiętaj ułożenie ksiąg (niebieska, czerwona, ciemna) oraz ilość świec przy nich. Są one losowo ustawiane. Udaj się na poziom -1, gdzie będziesz mógł położyć książki M5.7(4). Pamiętaj o tym, żeby księgi znalazły się na swoich odpowiednich miejscach, zgodnie z tym, co widziałeś poziom niżej. Pojawi się skrzynia.

Na szczycie jednej z wież M5(10) znajdziesz szkatułkę z kluczem do skrzyni znajdującej się na szczycie drugiej wieży.

Klucze M5.13(K1) do skrzyń M5.13(S1) znajdziesz w zamkniętej części kopalni po wypełnieniu jednego z zadań M5.13(3).

Aby otworzyć skrzynię M5.15(S1) musisz poprawnie odpowiedzieć na trzy pytania sprawdzające Twoją pamięć:

1. Ile widziałeś czaszek na filmiku? - trzy czaszki;

2. Co znajdowało się w skrzyni przy wejściu? - 1 miksturka leczenia, 2 jabłka, 1 Droxlerites;

3. Ile świeczek paliło się na filmiku pokazanym wcześniej? - cztery świeczki.

Złotą skrzynię M5(S1) otworzysz po odczytaniu myśli wszystkich trzech członków rodziny Gremory: George M2(12), Catherine M4(12) oraz Arthur M5.5(2). Poznasz tym samym lokalizację skrzyni, hasło do niej oraz zabezpieczenie, by wpierw nacisnąć guzik z tyłu. Wpierw wybierz opcję naciśnięcia ukrytego przycisku, dopiero później podaj hasło.