Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Wyspa Strażnika] Zadania główne | Divinity II poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Zadania główne

ZG8. Przepowiednia

Zleceniodawca: Wyspa M3(1)

Wyspa zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży - [ED - Wyspa Strażnika] Zadania główne | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Wyspa zleci Ci skompletowanie swoich nauczycieli do Bitewnej Wieży. Musisz wpierw porozmawiać z każdym nauczycielem, a następnie podejść do poszczególnych totemów i wybrać jednego. Warto przemyśleć swój wybór, gdyż jest on nieodwracalny. Każdy z nauczycieli oferuje inną specjalizację. Nagrodę otrzymasz każdorazowo po wybraniu jednego z nauczycieli oraz po wypełnieniu całego zadania.

Ogrodnik

Alchemik: Totem M3(9); Allan (kłamca, żaden z niego alchemik) M3(11), Barbatos (miksturki) M3(14);

Nagroda: 1200 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Ukochani nieumarli

Nekromanta: Totem M3(7); Joneloth (odporność: strzały, ostrze) M3(10), Igor (odporność: magia) M3(10);

Nagroda: 1200 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Zaklęty wybór

Zaklinacz: Totem M3(13); Wesson (zbroje) M3(8), Radcliff (bronie) M3(14);

Nagroda: 1200 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Sparingpartner

Trener: Totem M3(17); Hermosa (broń biała) M3(14), Kenneth (broń dystansowa) M3(15);

Nagroda: 1200 punktów doświadczenia, 400 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Po ukończeniu zadania dodatkowo otrzymasz nagrodę.

Nagroda: 3000 doświadczenia, 800 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

ZG9. Świeczki na wietrze

1 - [ED - Wyspa Strażnika] Zadania główne | Divinity II - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

 

Zleceniodawca: Nagrobek M3(4)

Tajemniczy nagrobek M3(4) otoczony trzema świecami ma napis proszący o złagodzenie wiatru. Aby móc uciszyć wichurę musisz wpierw zdobyć zaklęcie. Książkę z zaklęciem otrzymasz od Elfritha, po wykonaniu zadania ZP31. Człowiek za burtą M3(14). Po odczytaniu zaklęcia wiatr ucichnie, rozpal trzy świece, które znajdziesz wokół nagrobka. Pojawi się Duch Sassan.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie