Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ED - Fiordy Orobaskie] Zadania główne poradnik Divinity II: The Dragon Knight Saga

Zadania główne

ZG15. Do Sali Echa - Punkt na mapie

Po teleportowaniu się do Fiordów Orobaskich, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5 - [ED - Fiordy Orobaskie] Zadania główne - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Po teleportowaniu się do Fiordów Orobaskich, swe kroki skieruj do tajemniczej jaskini, która kryje się za wodospadem M5.2. Wywalcz sobie drogę do windy M5.2(1), którą zjedziesz poziom niżej. Idź cały czas przed siebie, po dotarciu do rozgałęzienia wybierz drogę w prawo, aż do trzech do trzech posążków M5.2(3). Aby otworzyć wrota musisz wypełnić wpierw zadanie ZG16. Zdobywanie ziaren M5.2(3). Po przejściu przez drzwi czeka Cię mały tor przeszkód w postaci latających zewsząd kul ognia. Po lewej stronie, za murkiem, znajdziesz szkatułkę M5.2(4), a w niej dźwignię, którą zamontuj w urządzeniu po przejściu tego toru przeszkód. Wyłączysz tym samym barierę, blokującą dalsze przejście. Wyjdź po schodach i pozbądź się ostatnich potworów w jaskini. Dotrzesz w końcu do smoka - Patriarchy M5.2(5). Otworzy on dla ciebie wejście do Hal M5.2(18) Podczas powrotu zostaniesz zaatakowany przez ludzi Damiana.

Nagroda: 8500 punktów doświadczenia, 1200 sztuk złota, 2 dodatkowe opcje.

ZG16. Zdobywanie ziaren

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz gdzieś we Fiordach Orobaskich - [ED - Fiordy Orobaskie] Zadania główne - Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

Każdy z trzech posągów zażyczył sobie ziarno z drzewa, które znajdziesz gdzieś we Fiordach Orobaskich. Wyjdź z jaskini, na mapie dostrzeżesz punkty, do których musisz się skierować. Aby móc przedostać się do dalszej części mapy, musisz wyłączyć pola siłowe tworzące bariery, przez które nie jesteś w stanie przejść. Jako, że bunkier M5(8) również znajduje sie za polem siłowym, udaj się do najbliższego teleportu, który zaprowadzi Cię tuż pod kompleks. Po wejściu na górę natrafisz na Lady Karę oraz Lorda Johna. Kiedy się ich pozbędziesz, wejście do górnej części zostanie odblokowane. Tam natrafisz na kolejnych dwóch podwładnych Damiana - Beirda i Abrama. Jeśli postanowisz ich oszczędzić obaj staną się handlarzami, u których będziesz mógł kupić kilka przydatnych rzeczy. Znajdziesz tutaj również dźwignie wyłączające bariery.

Pierwszy głodny posąg

Jievaras M5(5), porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się wiwern, które urządziły sobie gniazdo na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Nagroda: 3500 doświadczenia, 500 sztuk złota, 1 opcja do wyboru.

Drugi głodny posąg

Yggdragsil M5(6), porozmawiaj z drzewem, zostaniesz poproszony o pozbycie się goblina, który to zrobił sobie chatkę na drzewie. W zamian otrzymasz ziarno.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie